Bölüm 22

348 9 0
                                    

"Yaşamdan ölüme uzun bir yol ve bir o kadar da kısa. Bir amacı olmalı insanın, insanlık için bir amacı.."
Kısa süre içerisinde köyün tamamına yayılan bu olay sonrası, köyde ki ailesi bu olayın ardından yeni arayışlara koyulmuş, Halit'ten umutlarını tamamen kestiler. Köye gelen haberle Feride'nin annesi yıkıldı. Feride öldü diye haberler dolaşmaya başladı. Yaşayan birini öldürmek bir yana ölümüne inandıkları bir insanın bedenine iftiralar yapışmıştı bile. Feride İstanbul'a başka bir erkekle kaçtı, Halit ikisini de öldürdü haberi herkes tarafından duyuldu..

Ferhat, aldığı bu ağır yükün altında ezilmeye mahkumdu. Kurtarmak istediği bir hayata, kocaman bir hayat feda etmişti. Suna buna kızgın değildi. Belki Mithat hayatta olsaydı o da aynı şeyi yapardı. Ferhat, Mithat'ın yerinde olsa ölürdü!
O günün sabahına karşı Yusuf ortalıktan kayboldu. Halit bir taraftan Yusuf'a bakınıyor diğer taraftan evi gözetliyordu. Sabaha kadar bir netice alamayan Halit, tek başına kaldığının farkında vardı. Orayı terk edecekken arkadan polis ve Yusuf'un sesiyle irkildi!
-Amca! Yeter teslim ol.. buraya kadar, yeter!
+Ne yaptın lan sen!
-Yapmayacaktın amca yapmayacaktın! Bir insanı öldürdün sen, yapmayacaktın.
Halit koşmaya başladı ama bu kovalamaca çok da uzun sürmedi ve niyayetinde yakalanıp karakola götürüldü.

FERİDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin