2.

1.1K 111 83
                                    

Jungkook szemszöge


Timesnews

Timesnews :A híres "bulletproof" nevű zenekar szólógitárosa és egyben énekese, másnéven Jeon Jungkook testvére Jeon Junhyun tragikus balesetet szenvedett

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Timesnews :
A híres "bulletproof" nevű zenekar szólógitárosa és egyben énekese, másnéven Jeon Jungkook testvére Jeon Junhyun tragikus balesetet szenvedett. Súlyos sérüléseiben sajnálatos módon életét vesztette egy héttel ezelőtt a Hyjin negyedben miközben hazafelé tartott.
Őszinte részvétet nyilvánitunk Jeon Jungkooknak.

Megjelölve : Jeon_Jungkook, Bulletproofoffical

Kedveli: Bulletproofoffical, Kim_Lisa, NamjoonRm, Jinnie_Kim, Jkfans, Yoongi in és további 20000

Ennél a posztnál nem lehet kommentelni.

------

Már egy hete hogy a bátyám meghalt autóbalesetben.. Nagyon rosszul viselem mivel ő volt a példaképem. Ő volt a mindenem. Erős személyiség volt nagyon ambiciózus személyiség. Már most nagyon hiányzik. Fáj a mellkason és üresnek érzem magam.

Ma volt a temetése én pedig nem mentem haza Lisahoz. Most nincs hozzá sem kedvem. Teljesen beborult az agyam az önsajnálatban és a vigaszt egy sarki kocsmában leltem meg a pia társaságában.

- Egy duplát kérek még. - szóltam oda a pultosnak aki már elém is rakta a kért italt.

- Egészségemre. - fogtam meg a poharat és egyből le is húztam a tartalmát. Ez így ment kb 6 pohárig. Szédültem, de csak mosolyogtam egymagamban. Közben a telom is rezgett. Meg is néztem az üzenetet.

Szerelmem:
Itt van nálunk Namjoon. Majd azért gyere haza valamikor kérlek.

Nem írtam neki vissza mert most egyiköjükhöz sincs kedvem. Most csak egy dolog jár a fejemben, a bátyám.

- Hiányzol tesó. - motyogtam magamnak és a fejem a pultra hajtottam.

- Hé bocsi jól vagy? - simított rá egy kéz a vállamra és a lágy hang felé emeltem a fejem. Egy szőke fiú mosolygott rám. Angyali arca szinte megbabonázott.

- Gyönyörű vagy...- mondom ki össze vissza úgy hogy nem is tudok magamról csak a pillanatnak élve cselekszem.

- Köszönöm. De te jól vagy? - mosolyog kedvesen majd leül a mellettem lévő bárszékre.

- Igen most hogy itt vagy. - bókolok neki teljesen elfeledkezve a világomról, na meg a barátnőmről.

- Kedves vagy. Amúgy épp egy barátomnak van legénybúcsúja és azért vagyunk itt. Csak nehogy alkesznak nézz. - kuncogja el magát roppant aranyos módon.

- Én sem vagyok alkesz eskü. - teszem fel a kezem mellkasom elé védekezően de ennek köszönhetően majdnem leborulok a székről.

- Hohoho csak óvatosan. - fog a kezemre és meg támaszt. Orromba szökik kellemes illata ami most csak még jobban elbódít. - Nyugi amúgy nem hittelek alkesznek. Akkor nem lennél ilyen jóképű. - mondja a szemembe bár homályosan látom arcát.

- Jóképűnek tartasz? - húzom fel szemöldököm csábitóan, de most nem tudom hogy sikerrel járok e.

- Igen. Nagyon. - harapja be ajkát és zavarában elnéz másfelé. Én csak meg fogom egy kezemmel állvonalánál és felém fordítom.

- Akkor nem lenne kedved ezzel a jóképű fickóval lelépni? - kérdezem tőle közel hajolva úgy hogy a szánk majdnem összeér.

- De lenne. - mondja és egy apró puszit hint a szám sarkába ami roppant izgató volt.

- Akkor menjünk. - állok fel és kézenfogva sétálunk ki a kocsmából és a legközelebbi hotel felé vesszük az irányt.

Itt is van a kövi rész.
Remélem mindenkinek felkeltette az érdeklődését.
Puszi. ❤️
Ha tetszett nyomj egy csillagot vagy kommentelj bátran.

A Hibáink Gyümölcse |jikook|Where stories live. Discover now