Jungkook szemszöge
Már pár hete Lisa egyre szarabbul van.
Reggelente a WC-re jár és szegényem mindig felette gubbaszt. Lehet valami vírust elkapott. Ezért is gondoltam arra hogy jó lenne elmenni az orvoshoz, hogy megvizsgálja.- Szívem elkellene menni az orvoshoz. Nem gondolod? - Kérdezem meg tőle amikor éppen kijön a mosdóból.
- Jól vagyok ne aggódj. - mondja de látom hogy meg is szédül egy pillanatig és a kanapéba kell támaszkodnia.
- Nem vagy jól hisz látom. Felír egy gyógyszert és kész. Most azonnal beviszlek. - állok fel a székről amin helyet foglaltam eddig és oda megyek Lisahoz hogy meg tudjon rajtam támaszkodni és biztonságosan kijussunk a házból.
Mind a ketten magunkra kapjuk a cipőnket és már a kocsiban is ülünk. Egyből el is indultam, hogy egy pillanatig se késlekedjünk.
Szerencsénkre nem volt nagy forgalom így 10 perc után már a rendelő várótermében foglaltunk helyet.
- Kim Lisa? - jön ki az egyik nővér és a kedvesem nevét mondja el hangosan, szerelmem pedig egyből be is megy így én kint maradok a váróban.
Nagyon remélem hogy nem lesz semmi komoly baja. Így is nagyon féltem őt, nem kell még nagyobb baj.
Szeretem őt.Emlékszem mikor megismertem. Ő volt a legeslegdögösebb csaj az egész suliban én persze egyből kiszúrtam és meg akartam szerezni. Nehezen ment mert nem adta könnyen magát, de én szeretem a kihívásokat így nem is adtam fel, inkább jobban ösztönzött vele.
Aztán egy nap amikor is már sokat beszélgettünk, de még mindig csak barátként, akkor történt velem egy baleset. Egy kiscicát elütöttem az autómmal, mert szegényem kifutott elém. Persze egyből megálltam és oda siettem a fekvő állathoz. Nem tudtam mit tegyek és csak a földön térdelve néztem szegényt. Soha nem volt még velem olyan. Aztán megjelent Lisa. Odajött hozzám és kérdezte mi történt. Én pedig elmondtam neki.
Segitett nekem. Együtt elvittük az állat kórházba és ott segítettek a cicán, nem volt súlyos csak eltörött az egyik hátsó lába. Mind a ketten megkönnyebültünk. Aztán ezekután Lisa nem akart magamra hagyni mert látta rajtam hogy még mindig magam alatt vagyok, így hát elmentünk egy kávézóba. Sokat beszélgettünk és attól a naptól kezdve minden nap találkoztunk. Egyre többet éreztünk egymás iránt és meglett a szerelem. Két hétre rá megkérdeztem hogy lesz e a barátnőm és ő igent mondott. És azóta is együtt vagyunk. Már 2 éve.
Hosszú idő.- Mr. Jeon kérem befáradna egy percre? - jön ki az orvos engem pedig egy másodperc alatt ver le a víz.
- Igen doktor úr, mi történt? - kérdezem aggódva.
- Nos nem találtunk semmi komoly dolgot. De a hölgy említette hogy a menstruáció is késik neki, szóval egy hasi ultrahangot is végeztünk, és szeretnék gratulálni önnek.- mondja el az orvos nekem, de én nem értek semmit az egészből.
- Mihez? - kérdezem meg felhúzott szemöldökkel.
- Ahoz hogy apa lesz uram. - mondja nekem pedig egyből tüdőmbe szorul a levegő.
Az nem lehet...
Itt is az új rész remélem tetszett
Ha igen nyomj egy csillagot vagy kommentelj bátran.
Puszi. ❤️
YOU ARE READING
A Hibáink Gyümölcse |jikook|
Fanfiction18 év alatt nem ajánlott! Egy rocksztár és egy különleges fiú története, mely sok drámával és csalódással kezdődik. - Terhes vagyok! - mondom legjobb barátomnak aki csak sokkoltan figyel. - Az hogy lehetséges? - Nem tudom... Jikook instagramm...