53.

765 78 56
                                    

Jeon_Jungkook :

Jeon_Jungkook :  ugye neki kezdtem a basszus gitár tanulásának

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeon_Jungkook :  ugye neki kezdtem a basszus gitár tanulásának. Drukkoljatok hogy még jobb legyek! 🤘😅

Kedveli :NamjoonRm, Jinnie_Kim, Bulletproofoffical, Rose890, Taemin01, Baekhyun00, Park_Jiminie, YoongiMin és további 200

Hozzászolások :

Jinnie_Kim : hogy te mindig bele vágsz ténylegesen valami kemény falatba. Drukkolok!🤘
         ~Jeon_Jungkook : Hát látod haver muszáj, most nagyon megfogott a hangszer. Köszi. 😁
          ~Jinnie_Kim : aztán lehet 3 nap múlva már azt mondod majd hogy "Ah ez egy sz*r nem csinalom". Stb.
           ~Jeon_Jungkook : Nem lesz ilyen érzem most kitartó leszek. 💪
           ~Jinnie_Kim : Nagyon helyes.

NamjoonRm : hajrá! 💪🤘
       ~ Jeon_Jungkook : köszi. 😁
      

Kim_Lisa :Hajrá édesem! ❤️ Mind a ketten szurkolunk neked 🤰.
           ~Jeon_Jungkook : Életem köszönöm! Szeretlek! ❤️
          ~Kim_Lisa:Én is téged szívem!❤️

YoongiMin: hát hajrá! 🤘 Majd meghallgatlak egyszer.
         ~Jeon_Jungkook : köszi. Előre félek. Úgy is be fogsz szólni. Xd
         ~YoongiMin : Hát olyannak ismersz?
          ~Jeon_Jungkook : Igen! Xd
          ~YoongiMin : hehe,😅

További Hozzászolások 20...


Jimin szemszöge


Elvileg hét hónap és már itt lesz velem a kis picike. Alig várom hogy meg érkezzen hozzám.

- Nagyon szeretlek picim... - simítok a a már kerek hasamra mikor is hallom hogy csengetnek. Egyből oda sietek ajtót nyitni hogy kiderüljön ki a látogatóm.

- Szia. - köszön Jungkook az ajtóba. Hát mit keres itt ez a jó madár?

- Szia. Miért jöttél? - kérdezem meg tőlem mert amúgy a rosszul léti eset után nem nagyon járkált hozzám.

- Csak gondoltam megnézem hogy vagytok. Bemehetek? - kérdezi. Én lassan félre állok az ajtóval és egy "gyere" után be is lép a házba.

- Na és miújság? Minden rendben? Jól van a baba? - kérdezget, én pedig nem tudom mire vélni ezt a viselkedését.

- Mi ez a sok kérdés? Amúgy minden rendben. - válaszolom felhúzott szemöldökkel.

- Rossz álmom volt egyik éjjel és aggódtam kicsit.

- Mit álmodtál? - kérdezem meg tőle.

- Csak azt hogy elvesztettük a babát... - hajtja le a fejét.

- Jézusom. - teszem a szám elé a kezem. - ebbe bele gondolni is rossz. Sajnálom hogy ezt álmodtad. - mondom szomorúan és kissé én el is  pityeredem.

- Jaj ne sírj Jimin. Minden rendben. - jön oda hozzám de én automatikusan hátrálok. De ő nem enged elszökni és magához húz egy szoros ölelésre. Hát ilyen sem gyakran fordul elő. De most nagyon jól esik ez az ölelés tőle. A közelsége. Bárcsak minden napom ilyen forró, meleg szeretettel teljes lenne. De nekem csak ez jutott a magány és egy ártatlan kisbaba.

- Kipróbálhatok valamit? - kérdezi meg hirtelen de nem húzódom el csak bolintok egyett bele a melkasába. De ő erre eltol egy kicsit majd az államnál fogva felemeli a fejem hogy a szemébe nézzek. Biztosan szép látvány lehet a tiszta vörös szemem...

Aztán váratlan fordulat jön, hirtelen a számra tapasztja a saját ajkait. De mintha csak egy villám csapás lett volna el is húzódik.. Mintha megégette volna magát.

- Jungkook...? - aggodóan suttogom a nevét. Most mi a fene történik?

- Jimin... Én sajnálom. - majd újra a számra tapad és most már el is kezdi mozgatni a száját. Én csak nyitott szemmel, lefagyva engedek neki. Teljesen megállt az idő körülöttem. Jézus most ő tényleg megcsókolt önszántából...?
De aztán észbe kapok és el tolom magam tőle.

- Mi a fene? Mit képzelsz? - akadok ki teljesen. Hogy képzelni.?

- Bocsánat csak muszáj volt tudnom milyen. Erről is álmodtam az éjjel. - vallja be. Oh hát innen fúj a szél.

- De ezzel csak engem bántasz. - kezdenek megint könnyek szökni a szemembe.

- Neharagudj. Most el kell mennem. - fogja a fejét majd hátat fordít és elkezd a kijárat felé sétálni. Na nem most aztán nem futsz el.

- Állj meg most! - kiabálom neki. Ő megtorpan és megáll. Lehajtja a fejét majd suttogva beszélni kezd.

- Jimin nekem lehet bejönnek a férfiak is...




Sziasztok babák!
Sajnálom hogy olyan sok időre eltűntem de tényleg nagyon elfoglalt vagyok mostanában mindenkitől elnézést.
Szeretlek titeket és igyekszem mindig valamennyit írni. De nagyon lassan fognak jönni a részek szerintem szóval mindenkinek kalapom emelem aki vár rám.
Puszi. ❤️

A Hibáink Gyümölcse |jikook|Where stories live. Discover now