Kim_Lisa:
Kim_Lisa : Édesem növekszik és már nagyon várjuk.
Megjelölve :Jeon_Jungkook
Kedveli :NamjoonRm, Jeon_Jungkook, YoongiMin, Jinnie_Kim, Bulletproofoffical, Rose890, Mingi0 és további 70.
Hozzászolások :
Jeon_Jungkook : Olyan gyönyörű. Már nagyon várom a kicsikénket. 🙈😱❤️
~Kim_Lisa : Én is nagyon várom, szavakkal nem tudom kifejezni hogy már most mennyire szeretem őt. ❤️
~Jeon_Jungkook : Én is. Ő lesz a mindenünk. Szeretlek titeket!❤️
~Kim_Lisa: Én is szeretlek téged❤️NamjoonRm : jaj a kis picike. A legszebb baba lesz biztosan. 😇
~Kim_Lisa : Ebben én is biztos vagyok. ☺️Rose890 : Annyira gyönyörű! 😱
~Kim_Lisa : Köszönöm szépen❤️További Hozzászolások 30.
Kim_Lisa+ ismeretlen
Ismeretlen:
Szia édesem. Hogy vagy?Lisa: Szia drágám. Köszönöm szépen én jól vagyok. A lehető legjobban, csak izgulok.
Ismeretlen:
Miért izgulsz kicsim?Lisa: Hát holnapra kaptam időpontot az apasági vizsgálathoz. Jungkooktól szereztem DNS-t, tőled is van egy két hajszál szóval minden meg van, már csak menni kell és minden kiderül.
Ismeretlen :
Félek. Bevallom. Az az igazság hogy én akarok lenni az apa. Megakarlak szerezni végleg és teljesen téged. Szeretlek.Lisa: Hidd el én is azt akarom hogy te légy az apa. Már nem úgy szeretem Jungkookot mint az elején. Én is téged szeretlek.
Ismeretlen :
Na lassan vissza kell mennem dolgozni. Vigyázz magadra és nemsokára beszélünk kicsim.
❤️❤️Lisa: Rendben, te is vigyázz magadra. Szia drágám. ❤️❤️
Ismeretlen :
Szia kincsem. ❤️❤️Kim_Lisa törli a beszélgetést?
Igen. Nem
Sziasztok babák. Elmondani nem tudom mennyire szégyenlem magam hogy ilyen ritkán jönnek a részek. Szóval nagyon sajnálom és elnézést mindenkitől.
Most kicsit igyekeztem összeszedni magam és valamit összekapartam nektek. Remélem azért egy kicsit feldobom vele a kedvetek.
Szeretlek titeket és igyekszem majd többször részeket hozni.
YOU ARE READING
A Hibáink Gyümölcse |jikook|
Fanfiction18 év alatt nem ajánlott! Egy rocksztár és egy különleges fiú története, mely sok drámával és csalódással kezdődik. - Terhes vagyok! - mondom legjobb barátomnak aki csak sokkoltan figyel. - Az hogy lehetséges? - Nem tudom... Jikook instagramm...