Park_Jiminie +Jeon_Jungkook
Jeon_Jungkook : Miért jelöltél be? Mit akarsz tőlem? Még több hazugságot akarsz mondani?
Park_Jiminie :
Neked is szia. Nem hazudok neked. Miért nem hiszel nekem?Jeon_Jungkook : Higgyem el hogy terhes vagy tőlem? Hát nem vagyok bolond.
Park_Jiminie :
Tudom hogy elég hihetetlen, nekem is az volt, de az igazat mondom. Kérdezd meg Taehyung_Kim barátomat is.Jeon_Jungkook : Nem érdekel mit mondd a barátod és az sem amit te mondasz.
Park_Jiminie :
Miért vagy ilyen? Amikor egy ágyban voltunk nem így viselkedtél velem...Jeon_Jungkook : Nem is emlékszem rá ember. Csak az van meg hogy egy hotel szobában ébredek és nincs ott senki.
Park_Jiminie :
Arról én nem tehetek hogy nem emlékszel. Épp ezért is mondtam el ami történt hogy tudd.Jeon_Jungkook : De hihetetlen dolgokat mondtál. Szerintem inkább hagyjuk egymást ha nem akarsz bajt.
Park_Jiminie :
Hogyan tudnálak rá venni hogy higyj nekem?Jeon_Jungkook : Sehogy.
Park_Jiminie :
De hidd már el hogy kibaszottul kisbabát várok tőled.Jeon_Jungkook : Nem. Azt tudom elhinni hogy a gyönyörű barátnőm várja a gyermekem.
Park_Jiminie :
Meg én is...Jeon_Jungkook : Basszus ember, ne hajtsd már ezt a hülyeséget. Ha tovább zaklatsz ezzel fel foglak jelenteni.
Park_Jiminie :
De csak az igazat mondom...😔Jeon_Jungkook : Leszarom. Hagyj békén. Ne keress többet. Nem akarlak többet látni sem, még hallani sem akarok rólad. Leszarom a kis életed és a sok hazugságot is. Szóval lehet húzni. Na szia.
Park_Jiminie :
De...Jeon_Jungkook : Nincs de. Na csá. 🖕
Erre az üzenetre nem tudsz válaszolni.
Itt is van az új rész.
Jungkook túl kegyetlen nem?
Mondjuk ti elhinnétek ha veletek történne ilyen?
Bevallom őszintén én sem hinném el. Lol
Ha tetszett nyomj egy csillagot vagy kommentelj bátran.
Puszi. ❤️
YOU ARE READING
A Hibáink Gyümölcse |jikook|
Fanfiction18 év alatt nem ajánlott! Egy rocksztár és egy különleges fiú története, mely sok drámával és csalódással kezdődik. - Terhes vagyok! - mondom legjobb barátomnak aki csak sokkoltan figyel. - Az hogy lehetséges? - Nem tudom... Jikook instagramm...