37.

861 81 75
                                    

Taehyung szemszöge


- Szia. - mosolyogtam el kissé amikor megláttam az ajtóban álló fiút.

- Szia... - köszönt kissé bizonytalanul én pedig beengedtem az ajtón.

- Nagyon jól nézel ki. - dicsértem meg, mivel tényleg kitett magáért. Fantasztikusan nézett ki igaz hogy csak ide jött, de meg adta a módját.

- Köszi. Te is nagyon jól nézel ki. - halkan beszélt ami azt bizonyította hogy feszült és kissé bizonytalan..

- Kérsz valamit enni, inni? - kérdeztem meg tőle de csak nemlegesen megrázta a fejét így nem is indultam meg a konyhába hanem inkább a kezére fogtam és a kanapé felé kezdtem húzni amire le is ültünk egymás mellé.

- Nem gondoltam hogy dobos létedre ilyen kis szende vagy. - fordultam felé és mondtam el gondolatom.

- Öhm csak izgulok... - mondott ennyit én pedig a szemöldököm húztam fel.

- De miért? Nem harapok. És igazából te akartál megismerni.

- Te nem akarsz? - vágta rá a kérdését ijedten.

- Dehogy nem. Nem véletlenül hívtalak ide és akartam veled találkozni. - nyugtatom meg és látom rajta hogy egy nagy adag levegőt fúj ki.

- Szeretnélek megismerni. - motyogja halkan de én a jó füleimnek köszönhetően meghallom.

- Én is. - simítok rá kezére amit össze is kulcsolok.

- Benne vagy a kérdez felelek játékban? - kérdezi meg én pedig csak felkuncogok rajta. Milyen aranyos.

- Persze. Mióta zenélsz? - teszem fel neki első kérdésem. Mindenre kíváncsi vagyok.

- Már több éve, 6 vagy 7. A srácokkal kezdtem és hát azóta együtt vagyunk. - meséli én pedig figyelmesen hallgatom, mindent próbálva megjegyezni.

- Nah és te mivel foglalkozol? - kérdezte tőlem.

- Én egyetemre járok. Jimin az osztálytársam. - mondom ő pedig csak bólint hogy érti.

- És mit tanulsz?

- Irodalmat. Szeretem nagyon. Ahogy Jimin is, így már középsuliban tudtuk hogy ugyan oda fogunk menni.

-Jimin a legjobb barátod igaz? - kérdezi én pedig csak bolintok.

- Nem gondoltam volna hogy képes lesz lefeküdni vele Jungkook. - gondolkodik el de nekem elég furán hat a mondata.

- Már miért? Szerinted Jiminnel sok ember nem lenne képes lefeküdni? Vagy ezt most miért mondod? - húzom fel magam. Azért ne viccelődjön a barátomról.

- Mii?! Dehogy nem. Ő nagyon helyes és szép is. Csak Jungkook nem gondoltam volna hogy hetero létére lefekszik egy fiúval. - magyarázza ki magát és én is kicsit nyugodtabb leszek.

- Akkor jó. Nem szeretem ha csúfolják vagy rosszat mondanak a barátaimra. - mondom komolyan a szemeibe hogy meg értse teljesen komolyan gondolom.

- Persze ez érthető.

- Ha már ott tartunk hogy lefeküdtek egymással, én arra lennék kíváncsi hogy te hányszor csináltad már? - teszem fel a kérdést és egy perverz vigyort engedek meg magamnak.

- Hogy én...? - néz rám ijedten. Csak azt ne mondja hogy még nem volt senkivel mert akkor a falnak futok.

- Igen te.

- Voltam már férfival. - hajtja le a fejét szégyenlősen.

- És melyik szerep volt a tiéd? Felül vagy alul voltál? - kérdezem meg egy csöppnyi szégyenérzet nélkül.

- Én... alul voltam mindig. - vallja be.

- Komolyan? Soha nem voltál te a férfi? - lepődöm meg.

- Nem voltam soha úgy.

- Basszus durva. Ha közöttünk is lesz valami akkor általában én vagyok a domináns fél de a problémád mindenképpen orvosulni kell valahogy. - nézek rá perverzen és több ötlet fut át az agyamon egymás után.

- Mond csak nem válthatnánk témát? Vagy nézzünk inkább filmet. Mit szólsz? - kel fel a kanapéról és a tévé távirányitójáért megy.

- De nézzünk filmet. - adom be a derekam a számára kínos beszélgetés után. De ha velem együtt lesz akkor többé már nem lehet szégyenlős.

Estig néztük a tévét miközben szorosan bújt hozzám Yoongi amit nagyon aranyosnak találtam. Így jórészt nem is a filmet figyeltem hanem a fiút akinek a hajával játszottam. Amint besötételedett a fiú hazament én pedig állhattam neki tanulni mivel holnap suliba kell mennem.



Itt van az új rész..
Tudom hogy pár nap kimaradt de nem nagyon értem rá.
Ez a rész egy fos lett  de csak azért kellett hogy végre talizzanak.
Azért remélem jó volt.
Ha tetszett nyomj egy csillagot vagy kommentelj bátran.
Puszi ❤️

A Hibáink Gyümölcse |jikook|Where stories live. Discover now