Jungkook szemszöge
Egy ismeretlen szobába ébredtem fel.
Egy hotel szobába ahova nem tudom hogy kerültem. Rengeteget ittam tegnap és nem is emlékszem semmire.Lefürödtem, mert éreztem magamon az undorító piaszagot na meg az izzadságszagot, bár a ruhaimon még így is érződött minden szóval mindegy volt. Ezután amilyen gyorsan csak tudtam elindultam haza Lisahoz.
***
-Hol voltál egész éjjel Jungkook! - jön elém mérgesen Lisa amint belépek az ajtón.
- Egy kocsmában valahogy le kellett vezetnem a feszkómat és nem rajtad akartam. Neharagudj. - megyek hozzá oda egy ölelésre, de ő kitér a kezeim elől.
- Értem, de nem tudtál volna jelezni, vagy hívni? Nem láttad mennyiszer kerestelek? Aggódtam. - mondja én nekem pedig egyből bűntudatom lesz.
- Sajnálom. Máskor nem lesz ilyen. - mondom neki buűnbánóan.
- Ajánlom is. Amúgy most elmegyek, majd jövök. - Mondja és már húzza is fel a kabátját.
- Hova? - kérdezem meg tőle kíváncsian.
- Öhm... Egy barátnőmmel találkozom. - mondja végül majd egy csók után ki is lép az ajtón. Hát ez fura volt az biztos, de én nem tilthatom meg hogy találkozzon a barátnőivel.
Jeon_Jungkook
Jeon_Jungkook :
Egy kissé másnaposan, de végre nem fáj annyira a szívem. 🖤Kedveli: NamjoonRm, Kim_Lisa, YoongiMin, JinnieKim, Jkfans, Jungkookluvyou és további 5500
Hozzászolások :
JinnieKim : Azért csinnyán az alkohollal. 😅
~Jeon_Jungkook : Tudom Jin, de most jól esett.NamjoonRm: Remélem jól érezted magad.
~ Jeon_Jungkook : Igen, bár nem emlékszem semmire. 😅
~ NamjoonRm: Nem számít az🤣
~Jeon_Jungkook: 🤣🤣YoongiMin : legközelebb engem is vigyél el inni, te fizetsz, de legalább lesz társaságod.
~Jeon_Jungkook : Már miért fizetnék? Majd te fizetsz.
~ YoongiMin : Vicces vagy Jeon. Én biztos nem.
~Jeon_ Jungkook: Egy kört te egy kört én. Na?
~ YoongiMin : Lehet róla szó..🤣
~ Jeon_Jungkook : akkor ezt megbeszéltük🤣Jkfans: Imádlak. Én is meghivlak egy italra. ❤️❤️❤️
~ Jeon_Jungkook: ❤️❤️
További Hozzászolások 200
YOU ARE READING
A Hibáink Gyümölcse |jikook|
Fanfiction18 év alatt nem ajánlott! Egy rocksztár és egy különleges fiú története, mely sok drámával és csalódással kezdődik. - Terhes vagyok! - mondom legjobb barátomnak aki csak sokkoltan figyel. - Az hogy lehetséges? - Nem tudom... Jikook instagramm...