Viisin joogid meeste juurde lauda. "Ma toon kohe snäkke ka," naeratasin.
“Ja vaata, et sa ennast ka tagasi tooksid,” muigas Harry.
"Ma ei saa lubada," vastasin talle säravalt naeratades, lootes, et ta saab vihjest aru ja tuleb kaasa.
“Sellisel juhul...” Ta muigas ja tõusiski lauast. Mu pilk libises hetkeks Tomile, kes oma telefonis oli, ning keerasin siis ümber ja kõndisin kööki, Harry kannul.
“Miks sa järgnesid?” muigasin mänguliselt. “Tahtsid nii väga suupistetega aidata?”
"Just nii," muigas Harry ja lükkas mu vastu seina.
Naeratasin ja sulgesin oma silmad, kui mees mulle lähemale kummardus ja mind suudles. Natukese aja pärast lükkasin ta endast eemale. "Me ei saa liiga kauaks jääda, teised hakkavad kahtlustama..."
“Babe...” ta suudles mind uuesti.
"Hmmh... õhtul?"
“On Annie kodus?”
"Jah... aga tal on suva."
“Kui sa nii ütled.”
"Hei, kui sa ei taha, siis me ei pea..." vaatasin teda muiates.
“Ma tahan,” ta naeris õrnalt. “Aga hea küll... Aitan sind kandikutega?”
"Aitäh."
Mees eemadus minust ning ma kõndisin laua juurde, võtsin kaks kandikut kätte, Harry aitas ülejäänutega. Lootsin, et mu huulepulk liiga laiali pole.
Viisime need meeste juurde lauda ning Harry võttis enda kõrvale tooli, kuhu ma istuda saaks.
"Kuhu Annie jääb?" küsis Liam.
“Ta on poes, ma ütlesin ju. Küll ta tuleb.”
"Mida ta ostab?" sekkus vestlusesse ja Louis.
“Getterile mingeid kooliasju vist.”
"Ee... okei."
“Jep...” sõnasin vaikselt.
“Kuidas albumiga siis läheb?” küsis keegi.
"Peaaegu valmis," vastas Zayn, kes üldiselt seltskonnas vaikne oli.
“Jep, ainult kaks laulu vist teha veel, need saab homme sisse lindistatud ja siis pole enam meie asi,” seletas Niall.
"Aga kuidas teil endal?"
Nad olid siis ka bänd? “Meil on kolm albumit ootamas, väljastada ei saa lihtsalt.”
"Miks mitte?"
“Ah, see on keeruline teema...”
Harry pani oma käe nii muuseas mu põlvele. Võtsin mehe eest ta õllepudeli ja jõin sellest, märkasin, et Tom vaatas mind.
Panin joogi natuke kohmetult tagasi. Huvitav, kas Tom teadis, mida me Harryga köögis teinud olime? Miks see mind üldse huvitas?
Mul oli kõigi nende seltskonnas natuke ebamugav olla, lootsin, et Annie teeb kiiresti.
“Okei, varem või hiljem tuleb selleni jõuda,” muigas Harry mu kõrvalt. “Agnes, need on McFly. Tom, Danny, Harry ja Dougie. Mcfly, see on Agnes, see on tema koht.”
"Hei," naeratasin tagasihoidlikult.
“Tore tutvuda... Harry tüdruk, jah?”
"Oh, me oleme lihtsalt sõbrad," muigas Harry mu kõrvalt.
YOU ARE READING
Magnie (Writnes & anniepoynter) [McFly & One Direction]
Romance“We bury things so deep we no longer remember there was anything to bury."