34. Tom

1K 121 3
                                    

kas asi on minus, või kõik viimased laused konkreetselt kaovad ära?

-

Agnes ei helistanud mulle tagasi, nagu ma lootnud olin. Ma arvasin veel, et meie vahel on kõik hästi.

"Järgmisi ei saa. Kui tahad end kasti juua, siis mine mujale," sõnas baarmen.

Turtsatasin. "Kui tahad jootrahast ilma jääda, siis palun väga..."

"Tõesti ka, ma ei saa seda teha."

"Miks mitte?!"

"Sest see on tantsimise koht, mitte täisjoomise. Mine kõrtsi."

Naersin selle peale ja kummutasin viimase alla. "Ehk üks õlu siis?"

"Kuule, tõsiselt ka, tõmba uttu."

"Ülbe. Ma annan kõigile teada, et nad siin enam ei käiks."

"Jaa-jaa, tee mis tahad."

"Sa isegi ei tea vist, kes ma olen."

"Ei koti ka, mees."

Muigasin üleolevalt. Ta kõndis minema teisi teenindama, ma vahtisin telefoni ja mõtlesin, kas tasuks ise Agnesele helistada.

Vahtisin ta nime ekraanil üsna pikalt, kuni naine ise mu kõrvale istus. Ma mõtlesin, et kujutasin teda ette. Ta vaatas hetkeks mu telefoni ja siis mind. "Kuule... anna andeks, tõesti... ma olin nii armukade ja ebakindel."

Naersin. "Sa oled päris või?"

"Mida sa jõid?" Vaatamata sellele etteheitvale toonile olid ta silmad elavad.

"Kümme viina."

"Miks?"

"Sest ma keerasin sinuga putsi ju kõik. Haha."

Ta toetas küünarnukid letile ja pea kätele, ent siiski nii, et mind vaadata saaks.

"Miks sina veel nii teed?"

"Lähme siit ära, ma isegi ei kuule, mida sa räägid."

Noogutasin ja tõusin püsti. Mu pea käis küll ringi, kuid enda arvates suutsin täitsa hästi tasakaalu hoida, kuni treppidel Agnesele peaaegu otsa kukkusin.

"Tom, ausalt, mida kuradit..." Ta võttis mu käest kinni.

"Sa oleks pidanud veits varem tulema... aga tänks, et üldse tulid! Kus sa olid nii kaua?"

"Jooksin minema. Külm hakkas."

Ma ei osanud selle peale midagi kosta.

"Ma kutsusin Harry järgi..."

"Mis mõttes?!" hüüdsin natuke liiga kõvasti, sest garderoobi turvamees ajas end sirgu.

"Ja ta juba läks ära..."

"Ja mis te tegite?"

"Ee... noh, ta karjus mu peale, muud midagi."

Võtsime oma üleriided, terve selle aja olin ma sügavalt mõtteis. Agnes jooksis klubist ära ja kutsus Harry järgi, sai sõimata, ja tuli siis tagasi? Mis kuradi seebikas me olime?

"Kas sa tulid sellepärast tagasi, et ta andis sulle korvi või?" küsisin, kui me klubist välja olime astunud.

"Mis asja?! Mina andsin talle! Mis sul viga on!"

"Aa, niipidi..."

"Tõepoolest jah. Kutsu takso."

"Ma ei tahtnud ülbe olla ju..." võtsin taskust telefoni.

Magnie (Writnes & anniepoynter) [McFly & One Direction]Where stories live. Discover now