4. Annie

2.1K 163 27
                                    

Õnneks oli laupäev, see tähendas, et ma ei pidanudki kell kuus tööle hakkama, vaid hoopis kaheksa, sest kohviku avasime alles tund hiljem. Nii Agnes kui mina olime üsnagi väsinud, mis oli hommikuti väga tavapärane.

"Kas see on väga halb, kui ma tund aega ahju ees magan ja viineripirukaid hommikul ei saa?"

"Jah," vastas ta ja haigutas.

"Fakk, tee mulle kohvi..."

"Kohe..."

"Ah, kurat, Liam tuleb ju täna... Mida ma talle veel ütlen?"

"Anna lihtsalt süüa."

"Nojah... Kas Harry tuli siis eile õhtul?"

"Tuli, aga õnneks läks kohe ära ka."

Muigasin. "Väga huvitav."

"Lubas täna uuesti tulla."

"Ja mida sa ette kavatsed võtta?"

"Ma ei tea veel, kui Tomiga midagi ei saa, siis... jätkub kõik vanaviisi."

"Ehk siis mõtled seksi ajal Tomist?"

"Ah, ei... Võibolla..."

"Agnes, sa oled segane," muigasin.

"Ma pole kindlasti ainuke, kes temast mõtleb. Aga sa ise? Jäädki mingi Liamiga mängima ja kujutad ette, et ta on see kätega kutt?"

"Ma ei mängi temaga..."

"Kuidas sa siis seda kutsud?"

"Süütu flirt?"

"Süütu flirt on lubatud ainult siis, kui sinusse polda kõrvuni sees."

"Hea tulema kelleltki, kes on seksisemu kutiga, kes temasse armunud on..."

"Ei ole ju..."

"Kas sa oled täiesti rumal?"

"No tõesti, Harry on lihtsalt Harry."

"Kas sa tõesti arvad, et ta ei ole sinust üldse muud moodi huvitatud, kui ainult seksist sinuga?"

"Ta ei tee mingeid komplimente, ainult käperdab, ole nüüd... ja ta magab teiste naistega ka."

"Kui tal on naisi, kellega magada, miks ta siis alati sinu juurde tagasi tuleb?"

"Sest ma olen voodis hea?"

"No... võibolla. Aga ma ei usu. Nagu tõsiselt, ta käitub minuga ka ju nii hästi ja teeb nalju ja kiusab, ilmselgelt ei viitsiks ta su sõpradega jamada, kui ainult seksi pärast siin käiks."

"Jah, ta käib pirukate ja kohvi pärast ka."

"No sel juhul... kui see oleks Harry koht, kas sa käiks teda muul ajal nägemas, kui teie vahel oleks ainult seks?"

"Meie vahel ei olegi ainult seks, me oleme sõbrad ka. Miks sa järsku sellega peale hakkasid?"

"Sest ma shipin sind ja Tomi."

"Siis on hästi, sest mina ka," naeratas ta.

Naersin õrnalt ja võtsin siis talt vastu selle kohvi, mis ta mulle tegema pidi. Lülitasin siis ahju ka sisse ja läksin pirukaid tegema. Agnes läks samal ajal ust lahti keerama.

Mõni aeg oli rahulik, sain just esimese laari ahju panna, kui Liam kööki ilmus. "Hei," sõnasin päris närviliselt.

"Tere hommikust!"

"Mis sind siia toob?"

"Ise ütlesid eile, et võin tulla..." ta naeratas. "Kuidas läheb? Pohmakas ka?"

Magnie (Writnes & anniepoynter) [McFly & One Direction]Where stories live. Discover now