"Ako to, že našli Harryho telo? To nie je možné! On je nažive! Ako vedia, že je to on?" Moje gestá vystreľovali až do nebies.
"Zatiaľ nenašli nikoho iného nezvestného, kto by sa tak na Harryho podobal, ale nič nie je isté, treba len dúfať.Ty snáď o niečom vieš?" Teraz čo? Povedať im to? Zavrú ma do blázinca. Nepovedať im to Harry ich zabije. Skvelé. Môj život sa týmto dňom končí. A čo tak....
"Mami!!" Poznáš toho nového suseda? Toho Jerryho?"
"Nie, ani raz som ho nevidela, ten chlap je asi neviditeľný. A to žijeme v malom meste."
"Mami, oci. Viem, že to teraz bude znieť neuveriteľne, ale Jerry je veľmi nebezpečný človek a myslím si, že to s Harrym bude mať niečo spoločné."
"Toto je veľmi vážne obvinenie Melanie. Si si istá tým čo hovoríš?"
"Áno oci. Ja, ja ti prisahám, že ten chlap je čudný a má s tým niečo spoločné. Mali by sme zavolať políciu. Duke! Veď Duke ho sledoval, on ti povie viac."
"V tomto musím súhlasiť s Mel. Ten chlap je ozaj zvláštny. Nainštaloval som mu kameru pred dom na parkovisko a na záhradu. Mami, všetci ľudia, ktorí vošli do jeho domu, sa odtiaľ nevrátili."
"Ale veď toto je absurdné!" Pretočila očami mama.
"Mami, prosím, neobracaj sa mi chrbtom, ver mi."
"Nie, jednoducho nemôžete len tak niekoho sledovať a zvalovať naň falošné obvinenia." Vysvetľovala.
"Mami, Duke má všetky nahrávky v počítači a.."
"Vlastne Mel, ehmm, môj počítač nejako zblbol a všetky moje súbory sa mi vymazali. Mala by si výjsť s pravdou von." Otočil sa na mňa Duke.
"Čo? O čo ide?" Opýtal sa otec. A pritom sa mu na tvári vytvárali vrásky hnevu.
"Mami, oci, prosím nenaštvite sa. Harry, on, chcel aby sme sa šli na neho pozrieť a..."
"Na koho pozrieť?!" Začala mama kričať. Už určite vedela, že mám na rováši niečo fakt zlé.
"Nechaj ju dopovedať mami." Pohladil mamu po pleci a ona skĺzla opäť do kresla, kde sa usadila o čosi pohodlnejšie.
"Harry si myslel, že Jerry-ten nový sused, je upír. Celé dva týždne ma presviedčal, aby som sa s ním šla pozrieť do vnútra do jeho domu. Nakoniec sme tam šli. Presne minulý týždeň. Overili sme si, že Jerry nebol doma a tak som otvorila dvere sponkou," pozrela som na otca, a čakala som, že ma za to asi pochváli, keďže ma to naučil, ale asi na mňa v tej chvíli nebol veľmi pyšný,"no, a vošli sme do vnútra. Mal to tam všetko naozaj čudné. Tmavé sklá, totálna tma. Nezapnuté led žiarovky všade okolo. No v tom, sme započuli, ako sa Jerry vracia domov. Keďže odišiel na nočnú, myslela som si, že nás nenájde. Vošiel do dverí a my sme sa s Harrym rýchlo schovali. Ja pod posteľ a Harry do skrine, aj keď sa mi zdalo, že vybiehal z izby. Jerry vošiel do spálne, kde sm obaja boli a začal rozhadzovať veci okolo. Bola som si istá že ma našiel, no namiesto toho, otvoril svoj šatník a schytil Harryho za krk. Mama, ja som videla ako sa mu ten chlap zahryzol do krku. Videla som, ako Harry zomiera." Oči sa mi pomaly plnili slzami, keď som si na to opäť spomenula.
"Melanie, chceš mi snáď povedať, že je Jerry upír či čo?"
"Áno mama, viem, znie to neuvriteľne, ale je to tak. Duke ho tiež videl, však Duke?"
"Mami, oci, viem, ako to znie, sám som tomu nechcel veriť, ale na tej kamere Jerryho nebolo vidno. A Harry, je pravdepodobne už tiež rovnaké monštrum, ako Jerry."
"Prosím mami, nikdy v živote som nepotrebovala tvoju podporu viac, ako teraz. Harry " Pozrela som na ňu spopod uslzených očí.
"A čo teda chceš?"
"Chcem, aby ste odišli z mesta. IHNEĎ!" Zakričala som. "Jednoducho si pobaľte kufre a odíďte."
"Čo to znamená? Chce nás vyvraždiť? celé mesto? A čo budeš robiť ty?" Opýtal sa ma otec, pričom už pomaly ani nevedel, čo má povedať.
"Nie, mesto nie. Harry, je rovnaký, to on ma dostal do nemocnice, oci. To on chce zabiť Vás, nesmiem mu to dovoliť. Musíte odísť. Prosím. Nechcem aby Vám noiečo stalo."
"Opäť zopakujem moju otázku, čo chceš robiť ty?" Otec by bol už iste vybuchol od hnevu, ale mama ho hladila jemne po ramene, ona presne vie, ako naňho.
"Ja tu musím ostať. Viem, že to vyznie zle, ale Harry si zaslúži dôstojne umrieť."
"Mám tomu rozumieť tak, že chceš Harryho zabiť?" Je to tak každý človek si zaslúži pokoj a keď Harry povedal, že v jeho mysli je len chuť na krv, treba ho toho zbaviť, inak s Jerrym naozaj vyvraždia celé mesto.
Jednoducho som prykývla a čakala a ich reakciu. Do náhleho ticha sa ozval Dukeov hlas.
"Mama, ak to, čo hovorí Mel je pravda, že sa jej vyhrážal našou smrťou, mali by sme odísť."
"Ale čo Melanie, čo ak ti ublíži?"
"Neboj sa o mňa mama, viem sa o seba postarať. Naučili ste ma všetko, a predsa otec je vojak, za tie roky sa na mňa muselo niečo nalepiť. A, taktiež si myslím, teda, Harry mi povedal, že ma miloval. City jednoducho nevyprchajú, nedá sa to. Nemyslím si, že by ma zabil."
"Ale láska bolí, a on, ako si sama povedala, už nieje človekom, čo ak ťi ublíži." Mama ma silno objala.
"Neboj sa. Zvládnem to, budeme si pravidelne volať a po tom všetkom, za vami prídem."
Mama len prykývla a zdvihla sa z kresla. Opäť ma objala, ako keby sme sa videli naposledy. Nie, predsa na seba dokážem dávať pozor.
"Zlatko, predtým, než odídeme, zavoláme k tomu Jerrymu políciu, nech mu poriadne prehľadajú dom."
"Vďaka mama." Zakývala som jej. Nebola som sklamaná, ba ani smutná z toho, že ich už možno neuvidím, pretože ja verím, že všetko dobre dopadne. Musí. Harry si nezaslúži žiť ako beštia. Určite by ako človek odomňa očakával, nech to znie akokoľved čudne, aby som ho v takomto prípade zabila.
Hneď, ako naši odišli za mnou prišla opäť tá sestrička, ktorú som vydesila na smrť a povedala mi, že zajtra ma už pustia domov. Keď som už konečne vstala z postele začala som sa venovať plagátom, ktoré viseli na nástenke v mojej izbe. Všimla som si len jednu vetu - "Na liečbu sa musí ísť systematicky, musí sa zahubiť centrum bolesti."
Musí sa zahubiť centrum bolesti, to je ono! Zabijem Jerryho!
....
Ahojkýý babý :D :D mám tu Ďalšie dve časti? ako sa vám páčia? ďakujem slečne ZeePie za koment, naozaj si ma potešila :')
..
Ďašia časť bude v pondelok, pretože v utorok maturujem :D držte palce :) Vote a komentýý prosíím !!! :)
YOU ARE READING
MONSTER - H.S. SK
FanfictionMelanie Rivers - mladé dievča, ktoré ma skvelý život. Harry Styles - mladý chlapec, ktorý jej ten život skazí.... ... Ahoj Baby, volám sa Jell a mám pre Vás novú poviedku s názvom Monster, dúfam, že sa bude páčiť a potešia ma všetky komentáre aj vot...