Srdce som mala niekde v krku. Pozbierala som sa zo zeme a hľadala Georga. No namiesto neho som videla ako sa ku mne Jerry približuje ohromnou rýchlosťou. Zdvihol ma za tričko skoro až na strop a zrazu ostal len tak stáť. Pustil ma a skotúľal sa na zem. Za ním stál G.
"Vidíš, vravel som ti, že to bude fungovať." Zasmial sa a pozrel sa na Jerryho bezvládne ležiaceho na zemi.
"Žije?" Spýtala som sa so strachom v očiach. Čakala som, že sa v momente preberie a budem, ako sa hovorí, voňať fialky odspodu.
"Myslím, že áno, asi je nejak paralyzovaný." Zahlásil George.
"Mali by sme ísť. Ak sa len pohne, bude oň dobre postarané." Moje oči stále sledovali Jerryho, zatiaľ čo som sa snažila uniknúť z jeho domu. Poriadne sme tresli dverami a utekali kade ľahšie. Pri Georgovom dome sme sa konečne zastavili a snažili sa chytiť dych.
"Myslíš, že ho to zabije?" Opýtala som sa, kým sme vchádzali do Georgovho domu.
"Nemyslím, viem." Žmurkol na mňa a vošli sme do obývačky. Obaja sme sa vyvalili na sedačku a pozerali do blba. Čo teraz? Toto je vážne trápne ticho.
"M-môžem sa osprchovať?" Padlo by to vhod, aspoň tu nemusím sedieť a nič nerobiť. A vyhnem sa aj konverzácii typu, kedy máme výročie, alebo niečo také. Nenávidím takéto konverzácie.
"Jasné, kúpeľňa je rovno a naľavo, uteráky máš v poličke." Jemne sa usmial a opäť sa otočil k stene." Ja som si to nasmerovala so kúpeľne. Zobrala som si potrebné veci a pocítila som úľavu, keď na mňa začali dopadať prvé kvapky horúcej vody. Čo vlastne budem teraz robiť?
Ak Jerry zomrie, Harry bude nažive, ale ak bude Harry nažive, George ho možno zabije. Do riti! Prečo som niečo také vymyslela!
Keď som sa dosprchovala, rukami som hmatala po koši, kde som si predtým položila uterák.
"Hľadáš toto?" Zamrazilo ma a v krku mi ostala obrovská hrča.
"Harry?"
"Myslíš si, že keď zabiješ Jerryho, že ma opäť oživíš? Nechápeš to, Melanie, koľkokrát ti to treba vysvetliť? Je neskoro. Neskoro bolo už vtedy, keď ma našiel v skrini. Už sa mi nedá pomôcť, som mŕtvy. A aj spokojný, slobodný a taktiž unavený z tých tvojich pocitov. Chudák, ako sa to vlastne volá? George? Takto ho zneužívať, tsss,...Melanie, toto predsa bola vždy moja parketa."
"Prečo si taký? Nemohlo ťa zmeniť len jedno obyčajné uhryznutie Harry!!!Všetko, čo si ku mne kedysi cítil je stále tu." Načiahla som svoju ruku, aby som sa dotkla Harryho hrude, kde už nebilo žiadne srdce.
"Ja som mŕtvy, Melanie, nemám srdce, nemám pocity, nemám nič. Všetko je to tvoja vina. Ale cítim sa slobodný ako nikdy predtím, nikým neriadená strela."
Strhla som sa, keď som si uvedomila, že celý náš rozhovor som pred ním stála nahá. Natiahla som sa po ručníku a vythla mu ho z rúk.
"Čo vlastne chceš, Harry? Zabiť ma? Som len tvoja, nemám čo stratiť. Už som stratila všetko, na čom mi záležalo, a to si bol ty." Pozrela som sa do jeho tmavých očí. Čakala som nejakú reakciu, aspoň niečo...ľudské, ale márne.
"Povedal som ti, že ublížim ľuďom na ktorých ti záleží, myslíš si, že keď tvoji rodičia s bratom odcestujú preč, nenájdem ich?"
"Čo si s nimi urobil?!" Začala som kričať a búchať ho do hrude, bez akéhokoľvek náznaku strachu.
"Povedzme, že im v posledných chvíľach bola dosť zima." Zasmial sa. Zrazu sa mi zrútil svet. Prestala som vnímať všetko naokolo a začala som myslieť na to, že už nikdy neuvidím svoju mamu, otca, a ani brata, už nikdy si nesadneme za spoločný stôl a nepôjdeme niekam do hôr. Už nikdy.
Prebrala som sa z tranzu a opäť som vnímala Stylesov smiech. Slzy sa mi potôčikmi rinuli z oboch očí a ja som tresla do zrkadla pred sebou, ktoré sa roztrieštilo na kusy, jeden z nich som vzala a plnou silou som ho zabodla do Harryho srdca. Zrazu smiech ustal, a bolo počuť len tlmené vzdychy spôsobené krvácaním.
"Skap ty sviňa." Poriadne som na seba obmotala uterák a nechala ho tak. Zavrela som dvere, zamkla a utekala do obývačky k Georgovi.
Všimol si, že si držím svoju ruku, ktorá bola celá krvavá a dorezaná.
"Mel, preboha, čo sa stalo?"
"Je tu! George, musíme zmiznúť a to ihneď."
"P-počkaj, kto je tu?"
"Harry je tu, zbaľ len dôležité veci, musíme si pohnúť, ta chvíľu sa preberie!"
"Myslíš si, že ťa nenájdem Melanie? Viem kde si vo dne i v noci!" Zakričal spoza zamknutých dverí a snažil sa dostať von.
"Rýchlo G, musíme ísť!" Chytila som ho za ruku a bežali sme nevedno kam. Keď som sa rozhodla po dlhšom čase pozastaviť a nabrať dych, George ma chytil za rameno.
"Čo sa stalo?"
"M-mal si p-pravdu," povedala som, keď už sa mi slzy tisli do očí,"už to nie je Harry. Je to monštrum."
"Čo sa vlastne stalo? Ako sa tam vlastne dostal?"
"Ja vôbec netuším! Proste som sa sprchovala a zrazu sa tam objavil! George! Musíme ho zabiť! Zabil mojich rodičov. Aj môjho bračeka." Už som sa neubránila ani vzlykom a hodila som sa mu okolo krku.
"Čože?! On zabil Dukea?! Tak toto si ten hajzel odskáče!" Zakričal z plného hrdla. V jeho hlase bolo počuť jeden smutný, zlomený tón. "JA ho zabijem! A to vlastnoručne!" Začal celou silou kopať do lavičky pred nami. Chápem ho. Bol ako jeho brat. Boli tí najlepší priatelia. A bol to hlavne môj brat. Je mi jedno, ako, ale Harry Styles bude trpieť, bude trpieť ešte viac ako vtedy, keď ho Jerry zabil. Budem si postupne vychutnávať jeho pomalú smrť. Za mamu. Za otca. Za Dukea. Ublížim mu tak, že bude trpieť ešte aj v pekle.
"P-počkaj. Vravela si, že Harrymu niet pomoci, ako to vieš?" Obzrel sa na mňa.
"Jerry je mŕtvy. Fungovalo to. A Harry dokončil premenu. Je z neho zasraný upír. Treba ho zabiť!" Ešte nikdy v živote som seba samú nezažila takúto....nahnevanú? sklamanú? agresívnu? Možno všetko do kopy.
Vlastne som rozmýšľala, ako by sa zachoval on. Keby sme mali vymenené role. Mňa by Jerry chytil a on by ležal pod tou posteľou. Čo by sa stalo? Som si istá, že by urobil presne to isté, čo ja....
Lenže teraz je to už jedno. Všetko, čo mohol, mi zobral. No ja si to zoberiem naspäť. Ešte neviem kedy, ešte neviem ako, ale zničím Harryho Stylesa.
.....
Ahój!!! Táákže štartneme to od dnes a bude to of course v pravidelných intervaloch, lebo tentokrát sa už nemám na čo vyhovoriť :D :D
....Jell
ESTÁS LEYENDO
MONSTER - H.S. SK
FanficMelanie Rivers - mladé dievča, ktoré ma skvelý život. Harry Styles - mladý chlapec, ktorý jej ten život skazí.... ... Ahoj Baby, volám sa Jell a mám pre Vás novú poviedku s názvom Monster, dúfam, že sa bude páčiť a potešia ma všetky komentáre aj vot...