Capitolul II

4.9K 285 5
                                    

-BEP-BEPP- BEEEEEEPPPPP!
Imi aud telefonul meu cum se incapataneaza sa ma trezeasca. Apuc prima perna si o arunc catre noptiera,auzind sunetul lampii mele cazand. Probabil am spart-o.
In cele din urma m-am ridicat cu incetinitorul din pat,neobosindu-ma inca sa-l aranjez. Am apucat prima pereche de blugi pe care am gasit-o si un tricou lila simplu. Mi-am parcurs plictisita rutina mea zilnica,iesind din baie imbracata,cu parul ud si aceeasi lipsa de energie de dinainte sa intru.
Am privit ceasul,observad ca este deja ora 7:30. Peste o jumatate de ora am sa incep inchisoarea. Clasa a 11-a probabil va fi la fel de plictisitoare ca si clasa a 10-a dar mai stresanta din cauza apropierii examenelor.
Gandurile mele au fost intrerupte de o bataie in usa si vocea blanda a mamei mele.

-Roxx,trezeste-te fetito! Ai sa intarzii!m-a avertizat ea.

Am asteptat pana ce i-am auzit pasii indepartandu-se si am deschis usa,indreptandu-ma spre bucatarie. Am ignorat omleta si tot ce pregatise mama,nu ca nu mi-ar fi foame,doar ca am observat cum autobuzul scolii a sosit in statia mea. Am apucat un mar incepand sa-l rontai,in timp ce m-am incaltat cu converse mei negrii. Am apucat rapit rucsacul si am iesit rapid pe usa. Am alergat pana in statie,aruncandu-ma practic in autobuz. Mi-am calauzit pasii spre un scaut din spate,asezandu-ma si punandu-mi o casca in ureche.
M-am concentrat cat de tare am putut pe versurile melodiei,dar mirosul de ciocolata cu alune ma innebunea. Dar ceea ce ma innebunea cel mai tare era faptul ca nu cunosteam mirosul. Am scanat imprejurimile,pana am realizat ca in stanga mea,pe bancheta de la celalalt geam era sursa nebuniei mele.
Era un băiat nou. Am privit discret catre el,incercand sa-i observ trasaturile cat mai bine. Avea un par saten,cu suvite blondine,lasat sa creasca ceva ma mult si asezat neglijent. Pe cap purta o caciula neagra (tip prezervativ,cum ar zice Kate). Avea ceva albastru in fata,dar din pozitia asta nu puteam vedea. Mi-am continuat cercetarea,observand maxilarul bine definit,si niste buze pline,rozalii,ce le-as saruta cu placere. Imi dau o palma mintala,mirandu-ma de gandurile mele pacatoase. Am coborat privirea catre corpul sau, analizandu-i muschii ce se observau prin hanoracul negru ce-l purta. Mi-am concentrat atentia catre ochii sai,dand de niste oceane in care m-as putea ineca,daca perlele din zambetul sau nu m-ar salva. Am tresarit cand am realizat ca m-a surprins cercetandu-l si mi-am indreptat atentia catre geam. Am privit copacii si casele luxoase ce trec pe langa noi,pana cand Kate, BFF-ul meu,s-a trantit cat de zgomotos putea pe scaunul din stanga mea,acoperind imaginea cu ciocolata umblatoare,pe care as manca-o fara s-o mai impart.
Am privit-o subtil,ea deja stiind ca o analizez. Ne cunoastem de la 5ani,si am fost cele mai bune partenere de racut boacane. Cate stradute am dezapezit cu ea,sau cate peluze am tuns,an ajuns sa avem grija si de mucosi de 5 ani. I-am zambit,ea deja radiind de fericire. Mi-am dat ochii peste cap si..am observat. Lantul,samana izbitor de mult cu al meu,doar culoarea diferentiindu-l. Eu il port pe al meu de doi ani incoace,acesta fiind violet,doar ca al ei era portocaliu,iar ea emana un parfum puternic de portocale. Am privit-o curios,asteptand vestiile,stiind ca are ceva sa-mi spuna. Oare sa fie si ea ca mine? Un varcolac? Mi-am pastrat calmul si i-am adresat un "Da-i drumul!".
Se vedea clar ca este suuuuper entuziasmata si a zis,aproape de neinteles:
-Deci...am ceva saz-ti zic. O sa ramai socata!
M-am facut ca ma gandesc putin si i-am zis la ureche:
-Esti varcolac?
Ea m-a privit surprinsa si a raspuns mirata:
-Daaaaaaa! De unde stiai? Nu-mi spune. Esti si tu?aproape tipa de extaz. I-am pus o mana la gura,facandu-i semn sa virbeasca mai incet,oricum eram 80% varcolaci in autobuzul ala,dar asa,de bun-simt.
-Mda sunt si eu,spun plictisita. Si de unde ai lantisorul?adaug deodata starnindu-mi curiozitatea.
-Mama mi l-a dat. A spus ca o sa ma protejeze sa ma controlez si catrafuse de astea,adauga gesticuland aiurea,aproape lovindu-ma din  neatentia ei.
Am ramas cateva clipe in tacere,ca mai apoi sa nu mai rezist.
-L-ai vazut pe tipul cel nou? L-as manca daca as putea! Spun putin prea tare,oricum,probabil m-ar fi auzit oricum datorita auzului de varcolac.
- Da! L-am vazut pe tipul nou. E un bunoc si jumatate,doar ca i-as da foc prezervativului aluia de pe cap! Spuse putin prea tare,atragandu-i atentia tipului care zambea deja,muscandu-si buza,vizibil abtinandu-se sa nu rada.
Am continuat sa radem ca niste bezmetice,ca mai apoi sa coboram din autobuz,aproape cazand peste Kate daca nu m-ar fi prins tipul despre care am vorbit aproape tot drumul.
Am ignorat incidentul,continuandu-mi ziua,cu orele noastre geniale,asta pana in pauza de pranz,cand,neavand unde sa stea a venit spre noi,pe drum scotandu-si caciula,gestul facnd-o pe Kate sa se impauneze pe scaun si sa bufneasca in ras.
-Pot sa stau cu voi? Deschide gura Adonisul din fata noastra,dupa ce ne-am calmat cat de cat. Kate s-a abtinut, cat de cat, sa nu-i aplice o replica de-a ei si i-a facut semn catre unicul scaunul liber de la masa noastra,langa mine,adresandu-i-se cu un:
-Ia vezi! E liber,sau mi-a ajuns prietenul imaginar?
I-am dat un cot bine plasat intre coaste,facand-o sa geama,printre hohotele ei isterice.
Intr-un final ne-am potolit si a ajuns gasca noastra,Dani,asa il cheama,integrandu-se perfect in gasca.
Dupa inca o lunga analiza,am ajuns la concluzia ca este un tip dragut,ce spun eu,este fermecator.
Am vorbit putin ,doar din politete,nu ma dau in vant dupa straini, si dupa m-am retras cu Kate intr-un colt. Ea m-a intrebat:
-Il placi pe Dani,nu?
Intrebarea ei directa m-a luat prin surprindere,desi ma asteptam la ea. Mi-am rasucit parul pe degete nervoasa si i-am raspuns cat de natural am putut:
-Cine?Eu?Nu!
M-a privit curios si si-a dat ochii peste cap,spunandu-mi usor enarvata:
-Hai! Nu ma mai mintii,te cunosc!
-Pff! OK! Poate putin... spun zambind usor si privind-o pe sub gene.
S-a facut o liniste totala. Clopotelul a sunat ,iar noi ne-am indreptat fiecare catre ira lui,catre clasa lui. M-am asezat in spatele clasei si colac peste pupaza ,langa mine statea Dani ... orele au trecut usor,nici n-am avut timp de reactie, eu ma pierdu-ma in ochii lui albastrii si profunzi,pana cand profu' de romana a vrut sa-mi faca ziua mai "buna",trezindu-se sa ma asculte,aducandu-ma cu picioarele pe pamant. Spre bucuria mea,am luat un 5 ,chiar daca n-am stiut prea multe. Nici nu prea am fost atenta,de fapt,niciodata nu sunt.
Mi-am concentrat atentia ,cat de mult am putut,spre fereastra,asteptandu-mi clopotelul salvator,care se facea intarziat.
Intr-un final a fost gasit si s-a auzind,acoperindu-i vocea nervoasa a profeaorului.
Dupa un drum lung cu autobuzul,am coborat cu trei statii inaintea casei mele,la marginea padurii.
Am intrat in padure,simtindu-mi corpul parcaa dezmortindu-se dupa atatia ani. Am inceput sa alerg fara sa-mi dau seama,decat atunci cand,in viteza am sarit peste o buturuga,transformandu-ma in lupoaica mea alba,cu tente violacee. De data asta nu am ami simtit,doar am trait,lasand adrenalina sa preia controlul. M-am afundat in padure oana cand mirosurile specifice ale prietenilor mei m-au oprit. M-am pitit intr-un tufis,privindu-i. In fata mea se afisau Kate,buna mea prietena emanad mirosul ei de portocale,avand un lup roscat,cu pete gri. Am putut recunoaste gemenele,Lara si Clara,amandoua emanand miros de mojito,bautura lor preferata. Lupul Larei e ciufulit,cu o culoare galben pai,amestecata cu un gri sters,pe cand lupul Clarei avea blana moale,usor ondulata,culmea,precum parul ei din realitate,ea avand aceeasi culoare ca a Larei. Am putut observa lupul Tashei,maro,intr-un colt,emanand mirosul parfumului Chanel Number 5.
Fiind ascunsa,nimeni nu m-a observat,pana la primul pas gresit,cand ,sub greutatea lupoaicei mele masive,o creanga s-a rupt.
Ca bagati in priza,toti au tresatit si au identificat sursa sunetului,tufisul unde eram eu. Am privit cum Kate inainteaza precace catre mine. Lara,Clara si restul s-au retras in spate,speriate de moarte. M-am scuturat de frunzele adunate in blana si am iesit,cu pasi mici si apasati,din tufis. M-au privit nauciti,abea acum realizand cat de mare eram,pe langa ele. Nu stiau cine sunt,doar Kate a adulmecat aerul,scuturand amuzata din cap. Deja o vedeam ranjind sub forma umana.
De nu stiu unde au aparut Mike,cu lupul lui gri si ochi de chihlimbar,impreuna cu Floy,culoarea verzuie a parului lui vopsit din realitate,patandu-i blana de un gri sters. Imediat dupa ei,a aparut un lup urias,impozant,negru ca un abis fara fund,din care te scot doar reflexiile albastre,impreuna cu aceeasi nuanta tulbure de albastru ca in viata reala,a lui Dani. Observandu-i statura m-am dat instinctiv in spate,usor speriata,pana sa realizez ca are aceeasi inaltime cu a mea.
Am petrecut ceva timp cu iubitii mei handicapati,pana am realizat cat de tarziu este,afundandu-ma in padure,pentru a ajunge mai repede acasa.
Cand am ajuns acasa,orologiul de pe perete arata ora 1 dimineata. In fata mea s-a afisat un tata obosit,adormit pe canapea. Am apucat o patura si l-am invelit usor,avand grija sa nu-l trezesc si am urcat rapid in camera mea. M-am aruncat in patul meu moale si primitor,bucurandu-ma de el doar pentru 5 minute,deoarece temele mele parca strigau dupa mine.
Dupa eforturi colosale de a nu adormi pe birou si de a-mi rezolva toate zecile de exercitii la algebra mi-am reluat activitatea de dinaintea chinului.
Am cazut lata pe pat,adormind aproape instamt,nemaipasandu-mi de hainele pe care le port.
______________________________
Deci nu pot sa cred ce minte de copil aveam! Sa mor eu! Este data de 6 iunie 2016,ora 00:09,dar nu am reparat cine stie ,asa de ochi lumii doar.
#update#
Ok,m-am chinuit mai mult de o saptamana sa-mi storc creierii ca sa-mi amintesc actiunea cartii si sa refac capitolul de la zero. Nu am vrut sa ma indepartez prea mult de original,dar era prea de copil,asa ca iata ce a iesit.
Imi cer scuze pentru eventualele greseli si,enjoy!
LOVE

Lupoaica Ascunsa-in Curs De Editare-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum