Capitolul XIII

1.5K 138 7
                                    

Eu si cu Dany ne-am uitat urat la ea si i-am adresat amandoi un Hey! ca sa nu mai rada.
S-a oprit din ras si ne-a spus ca mobila este aici.
-Pai nu trebuia sa vina lunea viitoare? Intreb eu nedumerita. Kate a dat din umeri ca nu stia cum de a venit mai repede. Ne-am dus jos si am luat usor usor mobila. In 3zile am mobilat toata vila. Dupa ce am terminat, am realizat ca nu am mai trecut pe la scoala de mult timp. Intr-un final Dany s-a mutat si el cu noi.
Am decis sa dam o petrecere la care sa vina Lara si Clara,Tasha, Floy, Mike dar si Amanda. O veche prietena, care vine cu sora si iubitul ei, Diego. Mai vine si Alex, bun prieten cu Diego.
La petrecere a aparut si piti din parc, care se tot dadea pe langa Dany, iar la un moment dat au plecat amandoi in camera lui Dany. I-am urmarit, iar din camera se auzeau gemetele ei de placere. La un moment dat m-am enervat si am spart usa. Acolo erau amandoi aproape dezbracati, vrând sa faca prostii. M-am dus la aia si am luat-o de parul ei blond si drept si am scos-o pe geam , iar pe urma m-am dus la Dany. I-am dat doua palme, una pe fiecare obraz, si pe urma am inceput:
- Stiam eu! Nu trebuia sa ma incred in tine! Trebuia sa-mi dau seama ca o sa ma inseli cu aia. Iesi tu singur, sau de dau eu afara cu metodele mele?
Aveam ochii in lacrimi si ma uitam cu diaperare la el. Lui nu i-a pasat de lacrimile pe care le varsam pentru el. M-am spalat pe fata si m-am dus jos va sa le spun ca petrecerea s-a incheiat. Au plecat toți, iar eu i-am spus lui Kety sa strangem a doua zi. Ea a acceptat si am plecat amandoua la culcare, dar nu am putut sa dorm. Toata noaptea m-am gandit la momentele frumoase petrecute cu el. M-am urcat pe acoperis si mi-am luat si arcul. Eram o foarte buna arcasa, dar nimeni nu stia. Initial am vrut sa merg dupa blonda s-o ucid, dar pe urma doar am aruncat niste sageti in sus, dar s-au dus prea departe ca sa le pot vedea. Toata noaptea mi-am mai facut sageti, si mi.le-am pus in tolba. Am mers in camera, unde am luat o sabie si mi-am taiat parul extrem de lung, facandu-l pana la umar. M-am imbracat baieteste, si mi-am acoperit fata. I-am lasat mesaj lui Kety sa nu se ingrijoreze. Am plecat in locul meu preferat: inima padurii. Acolo aveam o piatra pe care am transformat-o in tinta mea. Cand am ajuns spre mirarea mea toate sagetile mele mai vechi erau acolo, dar era si una necunoscuta, fix in mijlocul tintei. M-am indreptat catre ea si am vazut niste initiale: C.D. Nu stiam pe nimeni care sa aiba initialele astea. Sageata nu parea a fii aruncata decat de cateva minute. In jurul meu erau niste tufisuri din care s-a auzit zgomot. Mi-am scos rapid o sageata si am atintit-o spre un tufis. Am tras de coarda ai am aruncat-o. Din tufis s-a auzit un schelalait. M-am dus intr-a colo si din tufis a iesit un lup masiv cu sageata mea in picior. Avea coltii scosi la vedere. Chipul meu nu se vedea, asa ca probabil nu si-a dat sema ca sunt o fata. Am indreptat arcul spre el. Am mai tras o data, dar s-a ferit. Atunci mi-am amintit de pumnalul din buzunar. L-am scos si l-am indreptat catre el. S-a dat 2pasi in spate, iar eu din instinct m-am dat la o parte cand acesta a sarit. S-a lovit de un copac. Eu m-am transformat instinctiv si s-a uitat la mine cu uimire. Atunci am realizat ca eram imbracata ca un baiat, dar un mascul lup nu are blana niciodata alba. Atunci m-am transformat din nou, iar puterea m-a învelit creeandu-mi niste blugi si o bluza mov. Acesta s-a transformat si el.

Lupoaica Ascunsa-in Curs De Editare-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum