Capitolul XX

1.2K 119 4
                                    

Stateam cu Catrine la masa si vorbeam, dar imi suna telefonul. M-am uitat pe ecran, unde scria numele lui Kety.
-Am uitat sa-i spun ca sunt vie... i-am raspuns iar aceasta a inceput sa se ratoiasca la mine:
-Unde pisicii mamii tale esti? Daca nu-mi spui jur ca te omor!
-Ho CatWomen! Sunt la casa noastra, cu sora-mea!
-Cu... si n-am mai lasat-o sa termine si i-am inchis. Cred ca m-a injurat de toti sfintii, dar putin imi pasa.
-Cine era? Ma intreaba Catrine curioasa.
-Kety...e prietena mea cea mai buna, care m-a sprijinit la nevoie.
-Bun...deci sa trecem la ale noastre....si cum scapam de aia?
-Pai din cate știu, i-am omorat acum 2saptamani, cand m-a impuscat el cu un glont de argint imbibat in verbina.
-Daca erau morti, se facea doliu national intre toti varcolacii, dar totusi, s-a auzit un zvon cum ca au murit si Dany le va lua locul, dar are nevoie de o luna suprema, iar tu esti cea mai cunoscuta iubire a lui, si te vrea, dar sunt altii care inca mai tin minte de gemenele Alpha, si vor sa protesteze, dar aceia sunt batranii satului.
-Deci...ar trebuii sa mergem la batrani, pentru a avea pe cineva care sa ne sustina, dar unde este satul ala?
-Pai eu stiu, deoarece cand am fost despartite eu am ramas la o menajera a vilei.
-Dar de unde ai aflat de faza cu gemenele si toate minunile?
-Pai acolo, o data pe saptamana batranii viziteaza toate casele sub pretextul de a vetifica nu stiu ce, dar de fapt ne cauta pe noi. Eu am ajuns sa lucrez ca menajera lui, si vroia sa ma bage in patul lui -Borbea de Dany- dar i-am futut una si am sarit pe geam. Asa am si scapat, si am pornit in cautarea ta, dar nu a fost prea greu, inca are mirosul tau imprimat pe o perna un pic mai veche, lila.
-E perna mea!!!! Nenoricitul, era perna pe care dormeam cel mai bine!
-Pe tine te intereseaza perna? In fine....hai sa plecam caci se face seara...
Atunci intra cineva in casa. Ma uit la usa si era Kety cu Cade....mda chiar a venit...aha.
Catrine si-a aplecat capul in fata lui. Eu nici nu m-am uitat la el, stand cu nasul in telefon.
-Roxx...e Alpha Cade la tine in casa, imi spune Catrine in soapta.
-Asa si? Eu nu ii spun nico Alph si noci nu-mi plec capul in fata lui, iar el e constient de asta.
-Mda...se baga el in seama.
-Hai mai taci! Ii spun eu.
-De ce semeni cu Roxx?!?!!!?!?!!!Tipa Kety
-Ho ma ca-i sora-mea!
-Ce?!?!
-Asa cum ai auzit.
-GEMENELE ALPHA! Spune Cade uimit, in timp ce isi pleca capul.
-Ridica naibii capul ca nu suport sa vad pe cineva ca "isi admira pantofii" in fata mea.
-Ok....spune el uimit.
-Haolo ce dracu aveti?! Sunt tot Roxx, iar daca nu vedeati faza asta erati normali?
-Roxx! Cum adica gemenele Alpha?
-Pai...Catrine spune-i tu.
-Ok.
Catrine le-a povestit tot ce s-a intamplar un timp ce eu m-am dus in garaj, mi-am pus manusile de piele, si mi-am luat motorul. Eram pe autostrada, si goneam cred ca cu 200 la ora. Faceam slalom printre masini, iar soferii ori fluierau la fundul meu, ori ma injurau ca i-a depasit o fata. Ce-i drept, am un fund de invidiat, iar un barbat, din orgoliu,spune ca el este mai bun ca o fata asa ca atunci cand se dovedeste contrariul, nu vor sa accepte. In fine. Am facut un viraj brusc, si m-am intors acasa cu cea mai mare viteza. Cand am intrat in casa, am vazut-o pe Kety cum imi scotocea costumul de motociclist, dupa cheile de la Porche probabil. Eu abea ma abtineam sa nu izbucnesc in ras.
-Asta cauti Kety? Ii spun invartind cheile de la motor, unde erau si cele de la masina.
-Gatu' Matii! La tine erau?!
-Nu le las niciodata acasa. Ii spun eu si incep sa rad haotic.
Toti se uitau urat la mine. Eu nu mai puteam de la atata ras, asa ca ma tineam de burta.
-Hay, iti ajunge atata ras. Imi zice Brock, prinzandu-ma intr-o imbratisare de urs.
-Ia-ti mana de pe fundul meu! Il amenint eu, el incercand sa mi-l atinga.
-Ok! Gata! Ma predau! Spune el, ridicand mainile in semn de predare.
-Asa...deci, iti place? Il intreb eu,asteptand acele multumiri.
-Ce?
-Ce naibi ai ciordit, dar eu ti-am dat cheia de la el.
-Aaaa! Normal!
-Aha! Sa nu aștepți alt cadou de la mine, de ziua ta, inteles?
-Da Boss!
-Se zice Boșş nu Boss!
-Mda...
--------------
KEY HEY!
CE FACETI? EU BINE, M-AM GANDIT CA V-ATI CAM PLICTISIT SA TOT ASTEPTATI DUPA MINE...DA STIU....E SCURT....NU ARE MULTA ACCTIUNE...DAR NU AM PREA GASIT-O PE DONSOARA INSPIRATIE...IN FINE
Love
Me♥

Lupoaica Ascunsa-in Curs De Editare-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum