Hey guys. Scuze ca n-am mai scris de mult,dar scoala asta!!!!! Ok deci acum am revenit in forta
Love
Me♥-----------------------------------------------------------------
Eram în pat cu Dany. Deodata i-a telefonul lui. S-a ridicat brusc si m-a lasat jos pe canapea. M-am uitat la el cu un poker face. Mi-a spus ca trebuie sa plece asa ca s-a inbracat si eu la fel. Am iesit amandoi pe usa,iar el a incuiat-o. M-a pupat pe frunte si a plecat. Ma uitam la el cum pleaca.
Pana la urma am plecat spre casa. Pe drum m-am intalnit cu gemenele Lara si Clara. Ele mi-au spus ca l-au vazut pe Dany vorbind cu o fata. A sarutat-o. Am ramas socata. M-au dus in parcul in care era el. Inca se giugiuleau. Am ramas socata. Am inceput sa clipesc des. Vroiam sa plang,dar nu puteam. Eu nu plansesem niciodata,dar acum chiar nu mai puteam. M-am trantit pe iarba,rugand-o pe Lara sa ma ciupeasca,deoarece credeam ca am un cosmar. M-au ciupit amandoua constant,dar nu s-a schimbat nimic. Am sarit si am alergat,facand zgomot prin tufisuri. Dany a sarit brusc de pe banca si i-a futut o palma pitipoancei,venind dupa mine. Eram ca un lup si alergam in continuu. Din ce in ce mai repede. El fugea si el dupa mine. Am prins o viteza inimaginabila,pana am dat intr-un copac,nemaiputand sa-l ocolesc. Eram ranita grav. Blana mea era rosie toata in zona loviturii. Nu-mi pasa. Am vrut sa ma ridic,dar am cazut inapoi intr-un somn adanc. Lesinasem.
DANY's P O V
Ma sunase o fosta colega de munca in parc sa ne întâlnim sa ma angajez la un nou loc de munca. Am ajuns si m-am pus pe banca unde statea ea. S-a apropiat de mine si eu ma tot dadeam inapoi. Nu mai aveam unde sa ma duc,asa ca m-a prins de fata si m-a sarutat. Se pare ca gemenele si cu Roxx m-au vazut. Nu am vrut sa ma sarute. A fost fara voia mea. Cand m-a vazut Roxx a fugit,iar eu am realizat ca a vazut. A prins vitaza mare si s-a lovit de copac. Era inconstienta. Am fugit dupa ea. Am vazut cum ranile i se inchid. Nu mai sangera. Am incercat s-o trezesc. Intr-un final am reusit.
Roxx's POV
M-am trezit,vazandu-l pe Dany. Am vrut sa-i sar la gat sa-l imbratisez,dar mi-am amintit de piti din parc. Am vrut sa plec,dar m-a prins de brate imobilizandu-ma. Am vrut sa-l pocnesc,dar mi-a explicat tot ce s-a intamplat. Nu stiam daca sa il cred sau nu. I-am spus:
- Si ai vrea sa te cred?!
El s-a uitat la mine si mi-a spus:
-Da. As vrea. Si m-a sarutat luuuuuuung. Acum ma crezi? Daca te-as fi inselat nu as mai fi facut asta.
-Dany...am spus eu usor... î-îmi pare r-rau.
Dupa ce am spus astea m-a sarutat iar si m-a ridicat. Ma ratacisem si nu stiam unde sunt. Dany m-a luat de brat si m-a dus acasa. Acolo m-a lasat
In fata scarii. A plecat,iar eu am plecat sus in apartament. M-am dus direct in camera si mi-am afundat plansul cu ajutorul pernei.
CITEȘTI
Lupoaica Ascunsa-in Curs De Editare-
WerewolfSunt o simpla fata de 15 ani, care sta intr-un simplu oras...asa am crezut,insa totul a luat o intorsatura radicala. Roxette Star, sau Roxx, o fata careia viata i s-a schimbat la doar 15 ani, devenind ceea ce oamenii normali numesc monstrii sau varc...