Capitolul XIV

1.3K 144 9
                                    

S-a transformat si el. Era un baiat de cam 13ani, cu muschi bine conturati, par blond spre saten, ochi de un verde intens si un zambet de milioane. Eu ma uitam urat la el, dar acesta zambea. Eu l-am intrebat nervoasa:
-Ce cauti aici? Cum de ai aflat de locul meu de antrenament?
-Usor papusa! Nu te enerva. Eu din intamplare am ajuns aici. Apropo frumoase modele de sageti.
El se apropia tot mai mult de mine, cu un zambet pervers pe fata. Am scos cutitul si l-am indreptat catre el.
-Mai fa un pas catre mine si esti mort!
El m-a privit cu surprindere si tot a continuat sa se apropie.
-Si ce ai sa faci tu fetito? Ha ha!
Eu m-am enervat si i-am dat un picior, l-am pus la pamant si l-am apucat de brate, tinandui-le la spate, el fiind imobilizat acum. Am luat pumnalul si i l-am pus la gat. I-am facut o usoara zgarietura.
-Nu subestima niciodata o fata! Si i-am dat drumul. Acesta a plecat de acolo si s-a facut nevazut. Eu am inceput sa trag cu sageti in stanca. Spre dimineata am plecat acasa. Kate inca nu s-a trezit. M-am apucat sa strang ce a ramas de la petrecere, iar pana s-a trezit ea, eu am terminat de strans, m-am imbracat intr-o bluza neagra si un colant tot negru. Mi-am lăsat parul liber si am mancat. Cand Kate m-a vazut s-a speriat si m-a intrebat:
- Ce s-a intamplat cu parul tau?! Cine ti l-a tuns?!
- Eu m-am tuns. Nu s-a intamplat nimic alt ceva. I-am raspuns eu calma, de parca nu s-a intamplat nimic cu o seara inainte.
-Unde e Dany?
-M-am despartit de el aseara si l-am dat afara.
-De ce te-ai despartit de el?!
-Pentru ca aseara m-a inselat a doua oara, aproape  o f**** daca nu intram eu si o dadeam afara pe geam.
-Si de ce nu plangi? Cum de esti asa de calma? De obicei urlii si innebunesti.
-Asta m-a ajutat sa ma calmez. Si am aratat catre parul meu, arcul si pumnalul de langa mine.
-De cand tragi cu arcul?
-Trag cu arcul din todeauna, si nu numai, ma lupt cu sabia, pot prinde tinte zburatoare cu mana goala. Asta nu-i nimic nou.
Kate s-a uitat la mine cu surprindere, dar a tacut.
Eu am plecat la parintii mei acasa ca sa ii mai vad, ca-mi era dor de ei. Cand am ajuns, erau amandoi transformati si maraiau. In fata lor se aflau parintii lui Dany. M-am transformat rapid si am sarit sa-i apar pe ai mei. Atunci toti s-au transformat. Parintii lui au inceput sa tipe la mine:
-Cum indraznesti?! I-ai rupt inima baiatului nostru! Vor platii parintii tai pentru greseala facuta!
-Wow , wow , wow! Usor. Eu nu i-am frant inima lui, el mi-a facut asta, dar nu ma descarc deoarece sunt o luptatoare. El m-a inselat cu o pitipoanca blonda, de doua ori, a doua oara chiar in casa mea, aproape ca o f**** daca nu intram peste ei si tu crezi ca el sufera?! Cat despre plata, daca imi vreti parintii, treceti de mine! Omorati-ma pe mine, dar nu pe ei!
-Minti! Daca te-ar durea cu adevarat ai urla, ai face ceva!
-Am facut multe! Ca sa nu va distrug casa si sa nu comit o crima m-am descarcat pe mine insumi, si doare extrem de tare. Eu nu mai vreau sa iubesc vre-un baiat niciodata!
Acestia s-au transformat si m-au atacat. Eu i-am scos pe ai mei afara din apartament, si a inceput haosul. M-am luptat, pana aproape m-au omorat. Aveam rani pe tot corpul. Ei au plecat multumiti. Mama a venit in figa la mine si m-a ingrijit. Am ramas cu cicatrici adance. Nu m-am mai putut misca o saptamana din pat.  Dupa o saptamana parul mi-a crescut chiar si mai lung de cat il aveam.
Intr-un final am reusit sa merg acasa la mine, unde Kate era ingrijorata de moarte.
-Ce mama naibii ai patit?! Ma intreaba ea vazand ranile cicatrizate.
-Parintii lui Dany m-au atacat. Dar acum sunt bine.
-Ti-a crescut  parul inapoi!!!!! A tipat ea fericita.   Eu nu observasem pana acum asta.
Dupa ce m-am fardat bine, desii uram asta am facut-o ca sa nu mi se vada cicatricile, am decis sa plecam la mall. Aveam nevoie de haine noi.
La mall am intrat la Pull&Bear ca sa-mi iau chestii de acolo. Spre uimurea lui Kate m-am dus la baieti. De acolo mi-am luat cateva hanorace, sepci si pantaloni de trening. Am dat sa ies de la sectiunea aia, dar în fata mea ghici cine e...Dany. M-am prefacut ca nu l-am observat si am trecut pe langa el. Acesta mi-a prins mana si mi-a pus mana pe fata. Mi-a descoperit cea mai adanca cicatrice de pe fata. Se afla pe obraz. Eu m-am smucit si m-am eliberat. Kate m-a vazut si mi-a indins fardul.  M-am dus la baie si am acoperit zona. Nu-mi venea sa cred cu cat fard am putut sa ma dau. Dupa ce am ieșit, mi-am mai luat niste chestii de la fete si am plătit.  Am mers sa mancam si sa vedem un film de groaza. Nu mai aveau locuri una langa alta asa ca am luat pe randuri separate. Filmul era despre o fata atacata de 2lupi, sfasiata aproape si lasata de izbeliște.  Viata o obliga sa se ridice si sa se intretina singura, chiar daca este ranita. Viata o invata sa lupte. La fiecare rana creeata simt din nou durerea de la lupta. La un moment dat ma sperii si reactia mea a fost de al lua pe baiatul de langa mine in brate. El s-a uitat la mine surprins, iar eu am realizat ca nu era Kate asa ca  am spus un scuze cam susotit, dar se pare ca m-a auzit deoarece mi-a raspuns cu-n nu-i nimic simplu. Dupa film am ajuns acasa si m-am dus la baie unde mi-am sters tot fardul si m-am trantit in pat. Am gemut usor din cauza durerii, dar am adormit pe loc.

Lupoaica Ascunsa-in Curs De Editare-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum