Dupa 3 ani
M-am trezit mai vioaie ca ori cand. Cum sa nu fiu daca azi este aniversarea mea. Se pare ca Kate nu s-a trezit. Eu m-am dus si mi-am facut un dis lung si fierbinte, ca sa ma linisteasca. Pe urma m-am imbracat cu o pereche de blugi, un hanorac bleu, iar pe dedesupt o bluza alba cu violet. Petrecerea era seara asa ca in timpul zilei chiar nu aveam ce sa fac.
Intr-un final s-a trezit si Kate. Ea a intret in baie. Eu stateam si ma uitam la telefon ca proasta, ne stiind ce sa fac. Avand in vadera ca-i 2 iulie este vacanta de vara.... Hey! Ce -ar fi sa va povestesc chestii din anii trecuti....
Flash Back
In ultimii 3 ani nu am mai avut iubiti, am primit de la ai mei un motor super smecher. De la lupta cu părinții lui mi-au ramas cicatrici, una mare care se intinde pe lungimea spatelui, una mica pe gat si pe pulpa piciorului, una mare de toata frumusetea. Dany s-a mutat din oraș, ceea ce ma bucura. Kate si-a decolorat varfurile, pana le-a facut blond spre alb.
Am terminat liceul, poate o sa continui pana la facultate, ma mai gandesc. Pe tipul cu sagetile, nu l-am mai văzut, dar sagetile i le vad zilnic. Acum pot zbura, da ati citit bine. Puterea imi ofera niste aripi albe si curate, bineînțeles cu sclipici violet, cum sar putea altfel? Incidente nu au mai fost, dar mai toate haitele ma vor, ca Luna, deoarece sunt autoritara si stiu sa ma impun, dar sunt si blanda, calma su ferma, dar eu sunt independenta. Mi-am dezvoltat abilitatile de lup, acum fac ce vreau cu puterea si cam asta ar fii. Nimic foarte special. A da si Wolfy acum nu mai este asa micut. Este un caine lup in totata firea. Daca se ridica in 2labe este cat mine de inalt.
End Flash Back
Dupa o jumatate de ora in care eu am jucat Angry Birds Go! a iesit si Kate din baie.
- O dat Domnu' si ai iesit si tu din baie! Ii spun eu satcastica.
-Da tu de cand esti treaza fetiro?! Intreaba ea.
-De cam 2 ore.
-OMFG! Oricum... La Multi Ani!!!! Si imi intinde o cutie patrata si mare.
Am daschis-o, iar în ea era o alta cutie, dar mai mica, si alta, si alta si tot asa, pana am dat de o cutiuta mica in care era un lantisor cu o inimioara pe jumatate cu scrisul My BFF.
Am strans-o in brate, iar ea mi-a raspuns la imbratisare.
Kate s-a milogit de mine, s-o invat cum sa traga cu arcul, iar intr-un final am acceptat.
Cum ea era inca in pijamale s-a dus sa se schimbe, dar i-am spus sa fie gata in 5minute ca altfel o teleportez asa cum e. Una dintre noile mele abilitati era teleportarea. Cum ea nu a fost gata am teleportat-o direct. Cand am ajuns ea era cu mascara in mana, si se dadea cu el. Noroc ca s-a imbracat inainte :)))).
Inainte de toate si-a facut un arc. Ne-am chinuit 3ore, pana a reusit sa invete, dar nu avea tinta buna. I-am spus ca o mai invat alta data, ca m-am plictisit. Inainte sa plecam i-am mai aratat a o mia oara ce pot face cu toate chestiile mele ascutite. Ea imi arunca freezbeuri din cutit, iar eu fe prindeam cu mainile goale. M-a pus sa-mi tai parul, si sa-l regenerez. Puteam sa fac si asta. Eu eram si o vindecatoare. Asta insemna ca puteam sa vindec oamenii mai rapid decat era normal. Dupa alte 2 ore am plecat acasa la parintii mei, bine inteles, m-am teleportat. Cand am ajuns eram pe canapeaua din sufragerie, uitandu-ma la tv. Mama s-a speriat si a scapat ceasca de cafea din mana.
-Ti-am spus sa nu te mai teleportezi! Sau macar anuntane. Daca faceam infarct miocardic acut aici?
Eu am inceput sa rad si m-am dus s-o imbratisez. Mi-a primit cu caldura imbratisarea si pe urma a venit si tata.
-Cand mama naibii ai venit aici? Ma intreaba mirat.
-M-am teleportat acum 5minute.
Tata m-a imbratisat strans si mi-au spus amandoi la unison:
- LA MULTI ANI!★
Tata mi-a intins o cutiuta spunand ca asta este cadoul meu inafara petrecerii. Am deschis mica cutiuta si marea mea mirare a fost cand am vazut cheile unui Porshe. M-au dus in garaj unde imi era masina. Evident era lila spre alb. I-am imbratisat strans si am urcat in ea. Eu aveam deja carnetul de conducere. Am plecat la Kate ca sa o iau cu masina si s-o duc la restaurant, deoarece se facuse seara. Era ora 20:30, iar la 21:00 incepea petrecerea. Cand am ajuns ea se machia. Eu m-am imbracat rapid cu o rochie stranta pe corp, fara bretele, scurta deasupra genunchilor. Aveam un coluer cu diamante pure si cercei tot la fel. In picioare aveam niste sandale cu toc cui, clar erau mov toate.
Intre timp donsoara' Kate a reusit sa se pregateasca. Cand a vazut masina a ramas cu maxilarul la pamant. Intr-un final a urcat in masina. Am ajuns la restaurant rapid, unde toti erau acolo. I-am analizat pe toti si undeva in mijlocul multimii era... Dany?! Am ramas ceva gen "Ce draci cauta handicapatul asta aici?!" . Cand mi-am revenit toti m-au aplaudat. Nu prea intelegeam de ce dar am zambit si am primit cu caldura fiecare cadou si imbratisare. Seara a decurs normal.
CITEȘTI
Lupoaica Ascunsa-in Curs De Editare-
WerewolfSunt o simpla fata de 15 ani, care sta intr-un simplu oras...asa am crezut,insa totul a luat o intorsatura radicala. Roxette Star, sau Roxx, o fata careia viata i s-a schimbat la doar 15 ani, devenind ceea ce oamenii normali numesc monstrii sau varc...