-Roxx's POV-
Au mai trecut inca 8 luni nenorocite, in care nu am actionat.Stam toți la masa, iar, as pute spune pentru a miia oara,incercand sa gasim un plan de atac, catre Dany, ca sa-mi recuperez locul pe tron.
-Auziti, dar de cand facem noi planuri? Pana acum tot ce a iesit, a fost inventie pe moment.
-Da, dar acum trebuie sa fim calculati!exclama Kety exasperata. Ma disperi tu pe mine cu zmiorcaelile tale.
-Soarta, spun si ies din camera.
Ma duc la mine in camera si imi iau mai multe arme la mine, pistoale, un pumnal, discurile, cutitele mici, sabia si mi le pun in suporturile speciale din costumul meu din piele, creeat special pentru mine. Imi iau masca, si o sterg englezeste. Logic ca ma vor urmarii dar ce conteaza. Voi avea nevoie de ajutoare.
Cu pasi hotarati ma indrept spre haita suprema, dand buzna in viloaia lu' "Alpha Suprem". Ma duc tinta la Dany, adica in biroul lui, unde e posibil sa fie el. Am intrat vijelios si i-am pus un pumnal la gat si i-am spus la ureche:
-Cred ca locul de Alpha imi apartine, ca mai apoi sa infig bine pumnalul i gatul lui, dar raman cu un praf albastru pe maini.
Era de asteptat! Si-a folosit puterea ca sa ma păcălească! In usa apare el, iar eu ma pregatesc sa sar pe el, dar schimba brusc locul si ajungem in padure. Acolo el avea o armata, iar eu doar 8 persoane. O lupta perfect egala!
Soldatii lui au inceput sa atace, iar noi fiind prea putini, m-am multiplicat. Fiecare copie avea un fel de subconștient care o indemna ce sa facă. Eu am ramas sa ma lupt cu Dany, asa ca am actionat. Am inceput sa arunc cu discuru i el, dar se ferea cu usurinta. Se pare ca imi stie tehnica! Atunci schimbam. Fac total opusul a ceea ce as fi facut de fapt. Am aruncat toate armele, doar sabia am pastrat-o. El parea derutat de actiunile mele, asa ca am alergat de cateva ori in jurul lui. Nu intelegeam ce vreau sa fac, asa ca am atacat, dar a fost pe faza si s-a aparat. Am inceput o lupta cu sabiile, in care el a iesit un pic sifonat, dar in rest ok. Am atacat picioarele lui, insa a sarit peste mine si s-a transformat. Acum fiecare dintre noi actiona diferit. Inainte ca realizez, sare pe mine, insa o clona ma salveazasarind in fata mea. Am ramas in forma mea umana si am atacat cu sabia. I-am facu o rana superficiala, dar macar am reusit. Ce pacat ca nu am o mitraliera sau un AVP. Imaginandu-mi cum as fi aratat, el a sarit pe langa mine, dar m-a zgariat pe abdomen.
Trezindu-ma parca la viata, mi-am dat seama ce a facut. M-a lovit in abdomen, nu, nimeni nu atinge zona aceea! L-am atacat cu tot ce am prins la mana, plus cu puterile, dar avea viteza prea mare deci nu am reusit sa-l omor, ce dracu, asta-i vampir?!
Am aruncat o privire la prietenii mei, iar cand am vazut-o pe Kety sugrumata si aproape lesinata, am sarit pe idiotul ala si nu m-am oprit din ai da pumni pana nu avea moaca plina de sange, si nici atunci nu ma opream daca nu il vedeam ca se uita in spatele meu. M-am uitat la umbre si am observat una mare , uriasa care parea ca vrea sa ma omoare, dar un lup urias si roscat l-a omorat el.
M-am uitat in ochii lui si mi-am dat seama ca era Brock. El imi facea semne sa ma transform, dar pana la urma i-am dezvaluit ceea ca nu prea vroiam sa afle nimeni deocamdata:ca sunt insarcinata, cu gemene. I-am aratat abdomenul usor umflat si 8 degete, iar cand a inteles nu stia cum sa ma protejeze mai mult.
-Kety's P. O. V.-
Eram transformata, luptand cu al 11-lea idiot de soldat de al lui Dany. O vad pe Roxx luptand doar in forma umana, ceea ce este ciudat, deoarece s-ar fi transformat dupa 5 minute de lupta, iar de fiecare data cand treceam pe langa ea, o vedeam in pat sau in baie dand la broaste, iar acum parca are trei inimi care bat. Momentan s trec cu vederea si o s-o stresez pana imi spune. Il dobor si pe idiotul asta, iar avand in vedere ca-s morti toti trec la atac pe Dany. Se pare ca are o lupta stransa cu el. Incerc sa-l atac, dar se pare ca si-a facut un scut de protectie. Dintr-o data o vad pe Roxx sarind pe el , dar lovindu-se de scut si cazand pe jos. Dany se transforma in om si culmea,are haine. Isi scoate sabia si o ataca.
Nu apica sa riposteze si o taie la picior. Cade in geninchi, iar eu incerc sa o apar, in sincron cu Brock,care era pe partea cealalta, dar isi ridica mainile si ne blocheaza. Se ridica schiopatand si ridica sabia la el. Se aruca catre el, dar o vad oprindu-se pe la jumatate. O vad cum se uita in jos sii...
---------
Key hey! Ce faceti? Eu binee. In sfarsit am reusit sa fac capitolul asta. Da, stiu ca-i scurt , dar m-am gandit ca-i mai bine sa-l impart in doua capitole. Pam pam pam! Am un anunt! Defapt mai multe. Primul:
Caut pe cineva care sa stie sa faca trilere (nush cum se scrie corect in fine) ca sa-mi faca si mie unul, deoarece am meu a iesit ca boala.
Al doilea:
Cartea nu mai are asa de multe capitole, maxim trei, cu tot cu epilog.
Al treilea:
Am o carte noua, Ariana se numeste si sper sa aruncati un ochi si pe la ea, poate va place.
Al patrulea:
S-a terminat capitolul asta si nota de la autor. Pwp.
Love
Me
CITEȘTI
Lupoaica Ascunsa-in Curs De Editare-
WerewolfSunt o simpla fata de 15 ani, care sta intr-un simplu oras...asa am crezut,insa totul a luat o intorsatura radicala. Roxette Star, sau Roxx, o fata careia viata i s-a schimbat la doar 15 ani, devenind ceea ce oamenii normali numesc monstrii sau varc...