Capitolul IV

3K 228 3
                                    

Bajbai dupa telefon, pana il gasesc in cel mai indepartat colt al patului. Ceasul arata abea ora sase dimimeata, mult prea devreme pentru o fiinta atat de lenesa ca mine, dar cu toate acestea nu mai pot sa dorm. Imping mana proastei ce imi sugruma sanii fara mila si ma duc in bucatarie, unde pierd destul de multa vreme, pana decid ca mi-e prea foame sa mai astept. Am deschis borcanul din care imi imaginam cum ies ingerii care canta Aleluia! la cat de sfanta este crema asta pentru mine. Continui sa mananc linistita, in timp ce butonam telefonul, pana acesta a inceput sa devina posedat si sa vibreze incontinuu din cauza disperarii lui Kate de a ma gasi. Am informat-o ca sunt in bucatarie, ca mai apoi sa o aud cum injura scarile si se tranteste pe scaun, luandu-mi borcanul din fata, inca prea somnoroasa sa se tina pe picioare, sau macar sa isi deschida ochii cat sa se vada ca este treaza.

Continui sa mananc in liniste, lasand tigroaica de langa mine sa se trezeasca linistita, caci stiu ca altfel as trezii instinctul ei de pradator.

- De cand ai puteri? ma intreaba ragusita, luandu-ma prin surprindere.

Ma prefac indiferenta si dau din umeri in semn de nestiinta. Se uita la mine chioras, dar n-am ce-i face. Continua interogatoriul, la majoritatea intrebarilor raspunzandu-i evaziv sau cu un simplu " nu stiu" deoarece acesta este adevarul. Intr-un final, satula de mine si plictiseala mea din voce, ma roaga doar sa-l mai fac odata. Am aprobat din cap si am strans pumnii impreuna, sperand sa il mai pot face si acum. Deschid palmele, din ele iesind aceeasi creeatura violet ce s-a urcat pe umarul meu. Il iau din nou in palme si il asez le masa.

Stiti vesnica poveste cu "eu il plac, oare ma place?", iar cum eu sunt un cliseu ambulant, normal ca mi s-a intamplat. E o senzatie greu de explicat, dar spre uimirea mea, Kate ma intelege mai bine decât o cunosteam, ceea ce imi da de gandit. Cumva, discutia continua sa se adancească in subiectul "Dani si eu" , pana cand iepurasul, inca aflat pe masa, ne face sa fim atente la el. Ii privesc evolutia, in final ajungand ca steluta sa, de la urecehe, sa devina ca o oglinda, dar in care nu ne vedem noi. Incep sa vad chipurile distorsionate, treptat clarificandu-se. Aproape arunc cu lingura in oglinda cand ii vedem pe Dani si Floy purtand o discutie asemanatoare cu a noastra, numai ca este vorba despre mine.

Cliseic, cuvintele acestora pareau trase la indigo, pana si acțiunile semanau, Dani ajungand sa priveasca oglinda iepurasului sau, avand diferite reactii, dandu-mi indicii ca ne urmareste conversatia de mai devreme. Intr-un punct, nu se mai intampla nimic, el nu mai parea mirat de cuvintele noastre, si doar privea, simplu, analiza. Ii vad buzele cu incep sa se deschida, dar sunetele nu mai au timp sa ajunga la mine. Inchid oglinda la fel de brusc cum am deschis-o si ma uit speriata la Kate, care pare mai mult amuzata. Zambesc inconstient si pot sa pun pariu ca sunt rosie ca racul, obrajii arzandu-ma neobisnuit de tare. Habar n-am ce se va intampla de acum in colo,dar presimt c-am sa aflu in week-end-ul asta, pe care il petrec la buna mea prietena.

M-am dus linistita in camera si m-am imbracat cu o pereche de blugi violet inchis cu pete decolorate lila spre alb si un tricou pe umar,roz neon,cu un maiou negru, lasat la vedere. Ma analizez in oglinda si decid sa-mi prind parul intr-o coada, pe care am decorat-o cu o fundita galbena neon.
Am un stil foarte aiurit, dupa starea mea, daca sunt vesele sunt in neon,dar daca sunt trista sunt in culori inchise. Kate s-a inbracat cu o bluza cu gauri roz pal,pe dedesupt avand o bustiera roz aprins,si o pereche de pantaloni cu turul lasat,gri cu scrisul I'm original. In cap si-a pus o sapca cu cozoroc mare. Am decis sa plecam sa ne plimbam. Eu m-am incaltat cu o pereche de tenesi cu tinte mov inchis,iar ea cu tenesi plini de culori. Am plecat la mall,locul nostru preferat. Ne-am dus la KFC si am mancat de pranz,pe urma am facut banii pe care ii aveam praf. Ne-am dus la film,prin magazine am cheltuit multi,mi-am luat o pereche de ocelari de soare mov foarte închis si floricele pe ei. Pe urma ne-am dat in masinutrle de copii de 5ani si am mancat o înghețată. Am ajuns la ea acasa pe la ora 18. Am pus toate sacosele pe pat și ne-am luat niste costume de baie. Ea avea o vila cu piscina interioara și exterioara. Ne-am dus la piscina interioara și ne-am aruncat în ea. Am facut un val uriaș, aproape a dat pe dinafară. Ne-am mai distrat pana la ora 11 noaptea. Pe urma ne-am aruncat in pat obosite. Am adormit pe loc.

Lupoaica Ascunsa-in Curs De Editare-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum