Capitolul III

3.9K 252 6
                                    

Lumina ce se presupune a fi calda si binevoitoare acum imi deranjeaza ochi inchisi. Dupa intensitatea razelor as putea spune ca e vreo unsprezece dimineata,cu toate astea aleg sa-mi trantesc perna pe fata sperand sa adorm,sau macar sa ma sufoc ca sa nu mai trebuiasca sa ma ridic din pat. Cu toate protestele corpului meu aleg sa ma ridic ,pentru ca n-am nevoie de o noua absenta,pentrucare trebuie sa-mi supun creierul la mai mult efort decat l-as fi pus daca m-ar asculta. Imi fac cu incetinitorul,cu toate ca deja am intarziat, dar imi pun in practica sloganul "Cu cat mai incet, cu atat mai bine." Intr-un timp exagerat de lung reusesc sa ma pregatesc. Reusesc sa nu ma pierd pe drumul din padure,acela fiind cel mai scurt,dar cand intru in clasa mult-iubita mea profesoara de fizica ma intampina foarte fericita. Pe bune,femeia asta cred ca are o placere sa puna note cat mai mici.

-A! Roxette Star! Voiam sa incep sa ascult ,spune gesticuland spre bucata de carton rosu in care se afla cotele noastre de pariuri. Ah, ai picat exact la fix,zici ca esti vrajitoare, adica chiar m-am gandit sa te ascult si iata-te,imi explica pe un ton pitigaiat,eu fiind atenta la pata de ruj rosu mult prea aprins de la dintii ei de iepure. Hai treci in fata! ma indeamna ea ca pe copii mici.

Sunt obisnuita deja cu ea,asa ca nu puteam sa ma numesc nepregatita,adica nu,habar n-aveam nici macar la ce lectie suntem,dar ghiciti ce mi-a excretat creierul, sa-l mituiesc pe un coleg sa-mi sufle. Spre mirarea mea si a lui chiar a mers,reusind sa-mi maresc media cu un opt,ceea ce imi aducec media la... lasati asa,stiu ca sigur e mai mare decat pana acum. Asa cum i-am promis,in pauza de pranz ii dau banii acesta fiind surprins ca eu chiar m-am tinut de cuvat.

"Sunt un om de cuvant" imi spun in gand punandu-mi mana pe piept ca semn de mandrie. Fara sa realizez ajung la masa noastra retrasa,unde ma asez instinctiv langa Kate,inca cu palma pe piept.

-Iti exersezi pozitia din sicriu,scumpo? imi spune Kate cand vede cum stau. Imi iau stanjenita mana de pe piept si imi astept portia de paste pe care stiu sigur ca Linda,bucatareasa, mi-a pastrat-o si i-a dat-o nepotului ei, Floy, sa mi-o dea.

-Desigur papusa,dar sa sti ca cealalta mana va fi cea care te trage in sicriu impreuna cu mine, ii replic gustand din sosul rosu si aromat al pastelor. O aud cum se ineaca si toti incep sa rada,pana cand Kate aproape ii ucide din priviri.

Pasii apasati si mirosul de ciocolata imi indica ca a doua persoana pentru care merita sa vin la scoala se apropie,inima luandu-mi-o la goana in momentul in care se opreste langa masa noastra. Pune mana pe singurul scaun liber si il trage in afara pregatindu-se sa se aseze ,dar se opreste la jumatatea actiunii.

-Kate,sa sti ca ti-am gonit prietenul de aici,pentru ca eu vreau sa stau langa cea mai frumoasa fata din liceu,spune el continuandu-si actiunea in timp ce se uita la mine la cuvintele "cea mai frumoasa fata din liceu". Imi simt obrajii luand foc , ceea ce nu e foarte inobservabil deoarece pe langa rasul lui Kate de la gluma noului nostru amic, rasul colorat al Larei o acompaniaza ,aceasta razand cu gura deschisa cand ma vede. Profit de pozitia ei din fata mea si de gura deschisa si imi proiectez traiectoria pe cerul gurii ei si-i dau drumul torpilei format dint-o pasta de tipscoica imbibata in sos. Lara se ineaca cu bomba mea,ceea ce starneste rasul tuturor. Macar le-am distras atentia de la mine.

**

La finalul inchisorii temporare ,la care va trebuii sa ma intorc luni, ma urc in autobuz,facand-o pe Kate sa ma injure,caci tocurile n-o ajuta la alergat dupa mine. Privesc pe fereastra cum trecem usor de casa mea si cobor la casa lui Kate. Intru neinvitata incepand sa ma descalt si salutand in acelasi timp,cu capul in jos. Cand ridic privirea dau de mama lui cate in vesnicul ei halat alb,cu o masca turcoaz pe fata si castraveti pe ochi,intinsa pe canapea. Imi dau ochii peste cap incercand sa uit imaginea si intru la prietena mea in camera,in timp ce aceasta se schimba. Ii simt privirea ucigasa pe mine,eu incercand sa evit contactul vizual cat de mult pot,privind la desenul facut de noi doua cand eram clasa a-IX-a,neterminat nici pana acum. Oftez resemnata si imi dau hanoracul jos, caci stiu ca n-o sa scap de insistenta nebunei. In timp ce eu incercam sa ma eschivez ea deja cauta printre hainele noastre,amestecate in sifonier, si mi-a aruncat o pereche de blugi cu talie inalta,rupti,larguri si decolorati si un top negru,decupat la umeri. Le imbrac rapid ca mai apoi sa disparem pe muteste pentru a scapa de nebunia maica-sii de a-si testa cremele hand-made pe tenul meu,aceasta spunand ca e foarte neingrijit si ar vedea efectele in profunzime.
Pasii ne calauzesc in mod instinctiv catre padure,transformandu-ne la marginea acesteia,dar despartindu-ne dupa aceasta in mod,mai mult sau mai putin, neintentionat,ajungand intr-o parte necunoscuta mie a padurii. Of! Pe cine pacalesc,nu cunosc nici o parte a padurii asteia,dar ma rog. Alerg incercand sa nimeresc luminisul,apucand diferite poteci,in speranta ca voi reusi,dar tot ce reusesc este sa ma afund mai tare in padure,pana cand ma izbesc de un corp masiv si blanos,fizica actionind prin actiune si reactiune ,facandu-ma sa ma rostogolesc aiurea,reusind sa ma ranesc si sa ma izbesc,iar,de data asta de ceva mai putin primitor ce nu miroase demential de bine a ciocolata,un nefericit copac.

Il simt cum se apropie de mine,de data asta in forma umana. Ii puteam simtii ingrijorarea,desi nu sunt sigura pentru ce era ingrijorat,pentru mine,sau consecintele ce s-ar abate asupra lui. Aud sunetul specific cand ceva se rupe si realizez ca lichidul ce mi-e vital se scurge din bratul meu, transformarea in om fiind declansata de lupoaica mea. Cand Dani a ajuns langa mine am simtit cum inima mi-o ia la goana,dar m-am controlat sau am incercat,in timp ce el imi bandaja mana si piciorul cu ajutorul tricoului sau. Sincer nu regret ca m-am lovit,nu dupa privelistea oferita de pachetelele lui de ciocolata pe care le-as manca zilnic.  Din pacate a terminat de legat materialul in jurul meu asa ca am incercat sa ma ridic,bineinteles,far vreo urma de succes,dar,cu toate asta,am refuzat categoric ajutorul oferit de mana lui intinsa. Cand s-a saturat sa astepte ,fara vreun avertisment m-am trezit luata pe sus,in stil mireasa,de parca nu aveam nici douazeci de grame.

Simteam fiecare pas pana in maduva oaselor din cauza durerii,dar ma simteam prea bine ca sa spun ceva,in schimb am inches ochii pentru a-i putea simtii morosul la maxim. M-a dus asa pana la luminis ,unde erau si ceilalti,realizand ca era mult mai aproape decat ma asteptam. Zarva s-a oprit pentru un moment,ca mai apoi sa inceapa  mai tare de at la inceput
Am deschis ochii buimaca,dand de un grup de capete ce se uitau la mine ingrijorati. Dany m-a dus pana la cel mai apropiat copac,Kate fiind pe urmele lui amenintandu-l cum ca-l va distruge. M-am sprijinit de copac si i-am privit pe ceilalti,ei ovupanfu-si timpul cu orice fel de activitate,atata timp cat erau transformati . Mi-as fi dorit sa ma alatur si eu nimicurilor lor,dar era imposibil,asa ca mi-am imagimat ca as avea un animalut mic si flocos,un iepuras,violet.
Ceva ma gadila in palma,asa ca am deschis ochii si am gasit rodul imaginatiei mele,flocosenia dintr-o pulbere de stele violet,la ureche cu o stea micuta ca sclipea intermitent. Nu stiam sigur daca eu l-am facut,desii seamana pre tate cu imaginea din creierul meu,dar ma  bucur ca acum n mai stau singura. Pufi ,dupa cum l-am numit eu,nu s-a facut observat pana cand Floy a trecut pe langa mine si l-a vazut. Practic s-a atuncat pe mine in disperarea de a-l vedea de aproape,punandu-se pe piciorul meu,smulgandu-mi un tipat,pana cand s-a dat la o parte. Din nou,am ajuns in centrul atentiei,toti fiind curiosi cum l-am facut,dar Dani mi-a luat gloria,facand si el unul,dar albastru ca oceanul pacific. Pufi a fost atras ca un magnet de iepurasul lui,incepand sa zburde prin jurul lui,de parca ar fi avut propria constiinta.

Seara punea stapanire pe ramurile groase ale copacilor,inghitindu-le in intunericul ei neasteptat de primitor. Cu greu m-am ridicat,tinandu-mi echilibrul cu ajutorul lui Kate. Tot asa am ajuns acasa la ea,unde aveam sa dorm week-end-ul ce urmeaza,sau poate mai mult. Dupa ingrijirile necesare, membrele mele erau bine,urmand ca pana dimineata sa se vindece. Simturile mele o iau razna gandindu-ma la ziua ce urmeaza,caci instinctul imi spune ca va urma ceva neaspetat. 
_________________________________________Acesta a fost al treilea capitol. Va mulțumesc putinilor cititori ai cartii mele ca o faceti
Love
Me ♥
*update*
Dupa lungi chinuri si multa lene, am terminat de editat si capitolul asta. Nu e ca si cum am schimbat ceva,sau ar fi cine stie ce dar ma rog =)))

Lupoaica Ascunsa-in Curs De Editare-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum