Capitolul X Ceea ce stiam.... nu e chiar ceea ce pare

1.7K 143 21
                                    

Am revenit. Sper sa va placa.
-----------------------------------------------
Am intrat in scara si am urcat pana la apartament. Eu stateam la etajul 3, deci daca ma enervam, amenintam ca ma arunc pe geam, dar ramaneam intacta, deoarece sunt vârcolac.
Cum am intrat in scara l-am vazut pe tata acasa. El era plecat mai tot timpul, venind doar o data pe luna.  Eu cu tata vorbeam mereu franceza, ca sa nu inteleaga mama, si mereu se enerva, inainte sa invete si ea...
-Mon papa! Spun eu sarindu-i la gat, el prinzandu-ma si învârtindu-ma.
-Ma fille! Si m-a imbratisat. Ni s-a alaturat si mama la imbratisare. Hai sa vorbim romana ca asta suntem. Adauga el.
-Tres bien papa! Ops din obisnuinta. Scuze.
-Nu-i nimic.  Vrei sa-ti arat ceva?
-Da! Normal ca vreau!
Atunci imi da o cutie destul de mare cu gauri facute in ea.
-Pot sa o deschid? Intreb eu nerabdatoare , la care tata da afirmativ din cap.
O deschid si vad in ea un cățeluș de vre-o luna. Era micut cu ochii caprui, ca ai mei inainte sa ma preschimb. Avea blanita matasoasa. Zambeam cu gura pana la urechi. L-am luat in brate si il tineam ca pe  un bebeluș. El m-a lins, cu limbuta lui micuța, iar eu am inceput sa rad.
-Je t' aime papa!♡ I-am spus eu bucuroasa si am iesit pe usa cu micutul in brate. Am sunat-o pe Kety.
◇call◇
-Alo! Katel vino pana la mine in fata scarii pls. -Bine! Ajung in 2minute.
End call◇
Kety a ajuns in mai putin de 2minute si cand a vazut pufosenia de la mine din brate  a spus:
- Awwww! Wolfy ce frumos esti!
-De unde stii ca il numesc Wolfy?
-Draga, sunt prietena ta de la 5ani. Te cunosc ca-n palma. Apropo, ce-i cu rochia? Tu nu prea porti de astea... ia stai...este de la Dany?
-Da de la el este... si i-am povestit tot ce s-a intamplat intre noi. Ne-am asezat pe iarba din fata blocului.  Este o mica gradinita facuta de tata, inconjurata de gart de lemn. I-am dat drumul lui Wolfy sa alerge, dar era prea mic, asa ca s-a pus langa mine, asteptand parca sa fie alintat. Kety m-a ascultat cu atentie si mi-a spus :
- In 2 zile ai trecut prin multe... si nu-mi mai spune Katel! Stii ca urasc sa mi se spuna pe numele intreg. Hay sa-ti spun si eu Roxette.
-Bine! Bine! Nu te enerva!
Tata a aparut in spatele meu. De fapt era de cand  am inceput sa-i povestesc lui Kety despre intamplari. Mi-a pus mana pe umar si m-a speriat. M-am intors la el, gata de atac, deoarece uitasem ca este acolo. Cand sa-i dau una, mi-a prins mana si mi-a spus :
- Ai reflexele bune. Dar de cand ai tu izbit(iubit asa ii zice tata)? Si de unde ai rochia, si culmea ca o porti de dimineață de cand ai venit.
-Am iubit de 2luni aproape, si o port deoarece este de la el. Ii raspund eu lui.
-Aha! Si cand te desparti de el?
-De ce as face-o?! Dany este cel mai bun iubit posibil! Este grijuliu si atent!
-Tu esti promisa ca fiind  a lui  Danyel Mikros!
-Nu! Iubitul meu este...Danyel  Mikros..
-Deci... iubitul tau de acuma este cel ce trebuia sa fie? Ok... asta este o coincidenta stranie.. dar buna... dar stii cine este?
-Da! Il  cheama  Danyel  Mikros, are 13ani, mama lui s-a sinucis cand era mai mic, iar pe tatal lui il vede o data pe an. Asta stiu.
-Din ce stii tu, o parte sunt minciuni de acoperire.
-Adica m-a mintit!!!!?????
-Da... pentru ceva ce acum nu trebuie sa stii.
-Danyyyyyyyyyy!!!!!!!
L-am strigat si am fugit la el vat m-au tinut picioarele. Cand am ajuns la el, era in padure, in luminisu nostru. M-am dus la el si l-am intors catre mine, cu puterile mele si l-am atarnat de o creanga groasa a unui copac. El s-a uitat la mine cu o spranceana ridicata, usor speriat.
-Cine esti de fapt?! Ce s-a intamplat cu parintii tai de fapt? Spune-mi adevarul!
-Ok... cu parintii mei ti-am spus ce s-a intamplat, iar eu sunt Danyel Mikros.
-Nu! Nu-i asta adevarul! Stiu cum te cheama, dar cum ii cheama pe parintii tai?! Sunt extrem de nervoasa!
-Ok... cineva ti-a spus... probabit tatal tau, iar eu sunt fiul lui Rider Mikros.  Mama mea este Gloria Mikros.
Eu stiam ca tatal lui este plecat, dar acum mi-am dat seama ca  el este fostul Alfa al haitei WERE-WOLFS.
-Acum ca stii imi dai drumul? Pot sa o fac si singur, dar nu vreau sa te ranesc.
-Da... de sigur... am spus eu socata.
Din tufisuri au iesit....
----------------------------------------------
Va las in suspans! Mua ha ha !

Lupoaica Ascunsa-in Curs De Editare-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum