Capitolul XXV- Lupta partea II

1.4K 114 18
                                    

Cu tot cu riscul de a murii, ma arunc spre Dany cu sabia, insa sunt oprita de o durere care imi strapunge pieptul. Imi cobor privirea cu incetinitorul, doar din frica de a nu fiie ceea la ce ma gandesc eu acum. Cand ajung in final la locul faptei observ sabia lui, infipta pana la jumatate in mine. Pe fata mi se asterne un zambet dracesc si ma avant cu putere, pana cand ii infig lui sabia complet, desii consecințele ma omoara si pe mine. Cedez si cad la pamant. Imi scot sabia si o arunc langa mine si zambesc. In sfarsit razboiul s-a terminat. Va fi pace intre varcolaci.
-Brock's POV-
O vad pe Roxx cum isi scoate singura sabia din piept si zambeste. Ma duc urgent spre ea, dar isi inchide usor ochii si se lasa moale la mine in brate. Nu pot sa o pierd, nu acum, nu azi, nu in lupta asta. Nu se poate asa ceva! O vad pe Kety insotita de Catrine si 2 doctori care o transporta de urgenta la spitalul haitei.
-Dupa doua ore-
Roxx a intrat in sala de operatie acum 2 ore si de atunci nu mai am nici o veste, nici de la doctori sau vreo asistenta. Kety si Catrine au adormit pe scaune, fiind deja 23:00 , insa eu nu pot dormii. Aud sunetul pasilor si il vad pe doctor cum iese din sala. Ma ridic in picioare, iar cand ii vad fata posomorata, imi pica si ultima farama de speranta.
- Deci?spune Kety fara vlaga.
-Am o veste proasta si una buna, am sa incep cu cea buna, aveti doua gemene frumoase si sanatoase, insa vestea proasta este ca....Roxx a murit, nu a supravietuit, am salvat cu greu fetitele. Condoleante!cand am realizat ce s-a intamplat, m-am trantit pe scaun cu capul in palme si plangand.
-Putem sa o vedem?intreaba Catrine, care habar nu am cand s-a trezit.
-Autor's POV-
-De sigur, dar cate unul, caci dorm copilele. Catrine a luat-o usor spre salonul indicat de doctor si a intrat. Era o liniste de mormant, iar cele doua scumpete mici erau la capul patului, intr-un patut dublu de bebe, special pentru gemeni. Se aseza usor pe-un scaun si ii lua mana in palme, era rece si alba, mai alba ca varul chiar.
-Nu sunt eu prea sentimentala, incepe ea, dar cred ca nici tie nu-ti plac scenele prea siropoase, asa ca-ti spun doar atat, am sa te bat candva, caci n-ai spus la nimeni ca esti insarcinata. Uita-te si tu, ai renuntat cand e mai frumos! Ai doua scumpete de fetițe, il ai si pe Brock, razboiul s-a terminat. Off! Imi pare rau, imi pare tare rau, spune ea ultimele cuvinte ca o soapta, caci plangea silentios. Isi sterse lacrimise cu podul palmei si se duse la cele micute, una era blonda, iar cealalta bruneta, iar amandoua erau treze. Una avea ochi albaștrii, iar cealaltă ii avea negri. Erau asa scumpe, mai ca-ti venea sa le mananci. O lua pe blondina in brate, iar aceasta incepu sa gangureasca. Dupa câteva minute o lasa jos si iesi din salon la fel de incet cum a si intrat, aruncand o ultima privire in spate. In sala de asteptare era liniste, prea liniste, nici macar musca. In aer se simtea tristetea. Catrine se tranti pe scaun langa Kety si lasa suvoiul de lacrimi infernal pe care il tinuse atata timp in ea. Se pare ca aicia se sfarsise, Roxx nu mai invia.
-Tuşi Kety! Dar povestile trebuiau sa aiba un final fericit!spuse Adeline indignata.
-Da! De obicei se terminau cu "Si au trait fericiti pana la adanci batraneti"!adauga Ayshel.
-Nu toate povestile au un final fericit, mai exista si povesti triste, spuse Kety cu gandul la Roxx.
-Ce faci Kety, iar le minti pe fete?apare Cade ca de nicaieri.
-Nu, le spuneam acea poveste...
-Ohh. Ok...hai sa inveselim putin lucrurile cu niste clatite cu Nutella!
-Clatiteeeeeee!!!!tipara amandoua pustoaicele de 5 ani, sarind din pat.
Un suras ii scapa lui Kety printre buze, privind in urma lor si gandindu-se la Roxx. Cand totul s-a sfarsit , s-a lăsat si ea. Dar uite ce minuni are.  Catrine are un fiu de 8 ani, care le poate proteja, caci e mai mare si daca va intrebati cum de e mai mare, a plecat de langa ei, fiul si sufletul ei pereche, ca sa o gaseasca pe Roxx si de aici stiti povestea. Acum locuiau toți impreuna:Kety , Cade, Catrine, Ronald, Ethan, Brock si Ayshel cu Adeline. Dupa moartea ei Brock a fost devastat si s-a inchis in camera 3 zile intregi, pana am reusit sa-l convingem sa iasa. Asta a fost povestea lor de viata, una trista cei drept, dar poate vom afla ce se va intampla cu fetele.
--------------
Si vin acum cu devastatorul anunt:
Acesta este sfarsitul cărții,  prima carte pe care am terminat-o! Minune pe pamant, acum as dorii sa va intreb,vreti partea a doua a cartii?? Astept comm-uri.
Love
   Me♥

Lupoaica Ascunsa-in Curs De Editare-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum