Era seara...mai exact 23:45. Toti se culcasera cu exceptia mea. Catrine cu Brock s-au mutat la mine, dar sa nu credeti ca dorm cu el, iar Kety s-a mutat cu Cade. A spus ca va mai trece si pe aici. In fine. Deci....sa revenim...stateam pe pat, cu privirea atintita pe un amarit de perete. Inca putin si il ucideam. Intr-un final m-am decis sa ma duc in padure sa ma plimb. M-am imbracat intr-o bustiera neagra, si o pereche de blugi scurti. Mi-am luat o gecuta de piele si am plecat. Bine inteles ca mi-am luat pumnalul cu mine, si am sarit pe geam. Ca de obicei, mi-am bagat castile in urechi, si am inceput sa ma plimb prin padure. M-am indepartat considerabil de locuinta, dar am continuat sa merg. Din cauza muzicii din casti, care era la maxim, nu auzeam nimic. Deodata m-am trezit cu ceva pe gura si nas, iar cand am inhalat mirosul, am ametit si am adormit.
----------------------------------------
M-am trezit legata de maini si de picioare de un scaun din lemn. Aveam un material la gura. Ce naiba? Ce caut aici? Amintirile m-au lovit ca un tsunami. In camera era o masuta de lemn si un amarat de bec, care abea mergea. Deodata usa se deschide, iar pe ea a intrat un barbat blond, cu suvite negre, parul ciufulit dandu-i un aer mai rebel. Era masiv si inalt.
-Cine esti si ce vrei de la mine?
-Ok...usor papusico. Deci...eu sunt de la o asociatie care sustine ca exista fiinte supra naturale, numai ca lumea nu ne crede, deoarece nu avem dovezi.
-Si ce legatura am eu?
-Pai pe tine te-am urmarit indeaproape timp de o luna. Stim ca esti varcolac, si nu te poti ascunde, asa ca....cred ca iti dai seama
-Ma vreti pentru blana? Pentru putere, sau pentru demnitatea voastra de prosti?
-Blana este cea care ne intereseaza. Asa ca...Mike este timpul.
Pe usa a mai intrat un barbat de cam 23 de ani, inalt, par negru, ochi verzi si cu un cutit si o cheie in mana. M-au dezlegat, dar doar pentru un moment, deoarece m-au legat iar de un perete din piatra rece, cu lanturi. Tipul blond a aparut cu o seringa la mine, iar de acolo, am pierdut firul.
-Dupa o perioada de timp nedefinita-
Eram in forma de lup. Aveam pe langa mine cadavrele celor ce au vrut sa ma omoare. De nu stiu unde, aparura prietenii mei, toti. Cand m-au vazut, s-au dat in spate terifiati. Se uitau ingroziti la mine. Eu nu stiam ce sa fac. Am intors capul, doar ca sa-mi vad reflexia intr-o bucata de sticla sparta. Blana mea acum nu mai era alba si matasoasa, ci rosie si vascoasa. Ce am ajuns? Sunt o ucigasa! Am fugit terifiata de mine insumi. Nu mai cunosteam locurile, dar am gasit un lac, in care am sarit, fara sa-mi pese. M-am transformat in lac. Mi-am spalat parul plin de sânge, iar pe urma mi-am facut cu ajutorul puterii haine. Mergeam plictisita si nepasatoare. Lacrimi imi curgeau pe obraji, dar nici eu nu stiu de ce. Ma durea sufletul, dar eram si nervoasa. In fata mea a aparut Dany. L-am ocolit dezinteresata. El a incercat sa ma loveasca, dar ii baram loviturile cu usurinta, iar eu practic plutind pe pamant, nu pasind. El vazand ca nu fac nimic alt ceva inafara de a-i bara loviturile si de al ignora, m-a tras in bratele lui. Eu i-am dat una in familia lui si am plecat. Am ajuns la o prapastie. De partea cealalta era o haita. M-am avantat si am sarit. Am cazut in picioare, dar dupa mine a aparut Brock, cu o fata de parca ar fi facut intrecere cu mine cand sunt pe motor pe autostrada, iar el alergand pe jos. Nu ma interesa ce haita este. Eu m-am trantit pe iarba moale. De acolo am pierdut firul pentru a doua oara.
#Brock's Pov#
O vad cum a adormit pe iarba, extenuata probabil. Doarme precum un copilas. Am luat-o in stilul miresei in brate, si am sarit prapastia. Ea nici nu s-a clintit. Probabil este prea obosita. M-am indreptat cu rapoditate catre casa ei. Am urcat la ea in camera, unde am asezat-o pe patul dublu. Suvite de par ii stateau pe fata ei perfecta. I le-am indepartat cu grija, iar pe urma am invelit-o. Eu m-am pus langa ea in pat, dar intai mi-am dat tricoul jos. Nu m-am putut abtine tentației de a o lua in brate, iar ea, culmea, mi-a raspuns la imbratisare, si si-a afundat capul in pieptul meu. I-am inconjurat talia ei mica cu mainile mele, lasand-o sa doarma linistita, mirosul ei de flori proaspat culese, linistindu-ma.
----------------------
Key hey lume. Am venit cu un alt capitol.
Multumesc @alexa_molni pentru idei.
Pwp.
Love
Me♥
CITEȘTI
Lupoaica Ascunsa-in Curs De Editare-
WerewolfSunt o simpla fata de 15 ani, care sta intr-un simplu oras...asa am crezut,insa totul a luat o intorsatura radicala. Roxette Star, sau Roxx, o fata careia viata i s-a schimbat la doar 15 ani, devenind ceea ce oamenii normali numesc monstrii sau varc...