Capitolul XI

1.4K 146 14
                                    

Dupa ce i-am dat drumul din copac, au sarit pe mine doi lupi. Amandoi uriași. Unul era roscat, iar alta(era o lupoaica) eta gri cu alb. Am cazut lata la pamant, iar Dany a sarit pe ei sa ma apere. S-au dat de pe mine, iar eu m-am ridicat cu greu si mi-am plecat capul, iar pe urma am incercat sa fug, dar cadeam de fiecare data. Dany m-a ajuns din urma, si m-a ajutat sa merg, dar eu am cazut, ametita. Cand au sarit pe mine, m-au zgariat pe abdomen. Dany s-a apropiat mai mult si mi-a ridicat tricoul on zona care ma durea. Si-a rupt o maneca de la tricou si m-a legat. La scurt timp au apărut lupiidar in forma de om. Acum am realizat ca etau parintii lui. Nu am mai putut, si am închis ochii.
DANY'S pov◇
Parintii mei au atacat-o crezand ca imi va face rau, iar aceasta, culmea, nu a ripostat. Probabil era prea socata. Dupa ce am reusit sa-i dau jos de pe ea, a plecat, dar nu reusea sa mearga, se tinea cu mana de abdomen. I-am ridicat tricoul si am vazut o rana destul de mare si adanca. I-am astupat rana cu manecile tricoului meu si ea a inchis ochii neputincioasa. Ai mei au venit si ei dupa mine. I-am ondepartat de ea. Nu-i puteam lasa sa o rănească. Pentru un moment uitasem ca maica-mea e vrajitore si poate s-o vindece. Am lasat-o si ea si-a deschis ochii si s-a ridicat usor ametita. I-a vazut pe ai mei, si-a plecat capul si m-a intrebat:
-De ce naiba ma aflu in padure? Stiu ca a venit tata si mi-a dat un cățel, iar pe urma nu mai stiu decat ca vorbeam cu Kety.
Eu m-am uitat intrebator la ai mei cu o spranceana ridicata, iar mama i-a raspuns:
- Erai in padure si te-a atacat un lup si pe urma ai lesinat.Acum dute acasa, ca se sperie mama ta, pe unde dracu esti.
-Multumesc frumos! A spus ea si a plecat.
Eu am ramas si am intrebat-o pe mama:
- Ce naibi i-ai facut?
-I-am sters memoria o perioada, deoarece daca ne-ar fii vazut atunci cand s-a trezit ar fi avut un alt soc si s-ar fi temut si de tine si de noi. Iar ea cine este? Si cand te desparti de ea? Tu trebuie sa te insori cu Roxette Star!
-Ea este Roxette Star! Si nu ma despart de ea! Stai ce?
Si eu si parintii mei am ramas un pic soc, dar pe urma am mers acasa si nu am mai vorbit de loc cu ei pana la culcare, cand le-am spus un NOAPTE BUNA, si am plecat.

Lupoaica Ascunsa-in Curs De Editare-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum