YENİ BİR YER

164 7 0
                                    

Okula gitmem 5 veya10dk sürdü. Bilmediğim yeni bir yerdi. Okulun kapısında indim açıkçası biraz korkuyordum. Burada ne yaşayacaktım. Biraz etrafa bakındıktan sonra yavaş adımlara yürümeye başladım. Az ileride güvenliğe rastladım.
- Merhaba
-Merhaba nasıl yardımcı olabilirim ?
-Ben yeni geçiş yaptım ve bu bölümü arıyordum diyerek elimdeki kağıdı gösterdim.
-Yolun sonundaki bina dedi.
-Teşekkür edip hızlı adımlarla binada doğru yüremeye başladım. Etrafa bakmıyordum çünkü daha sonra keşif edecek baya zamanım olacaktı. Binanın önüne geldim büyüktü yeni gibi duruyordu. Öğrenci işlerini bulup ders programını aldım. Bir sonraki derse bir saat vardı.  Fakülteyi dolaşmaya karar verdim. Dışarı çıkıp etrafta dolandım kampüs küçüktü fakat kalabalıktı. Banklardan birine oturup kulaklığımı taktım. Kalkıp biraz daha dolandıktan sonra okulun biraz aşağısında küçük bir ağaçlık farkettim. Benim kadar sessiz bir o kadarda yalnızdı. Dikkatimi çekişti yalnız olmasıvücudumu oraya iteliyordu bedenim,sanki ayaklarının beyni varmış gibi beni oraya sürüklüyordu. Ağacın altına gidip oturdum. Etrafa bakındım sessizliği benimkiyle aynıydı. Sevmiştim burayı. Biraz müzik dinledikten sonra saatine baktım ve ders saatine 10dk vardı. Kalktım başta yavaş daha sonra hızlı adımlarla fakülteye doğru yürüdüm. Ayakların geri gidiyor,bedenin o sessiz yerden ayrılmak istemiyordu. Dersliği buldum ve ücra bir köşede oturdum. Çantamı masanın üstüne koydum.

GEÇMİŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin