ESKİ BİR DOSTA DÖNÜŞ

128 6 4
                                    

Yarım saat sonra ANGEL ve KAİ yanıma geldi. ANGEL gelmeden KAİ de aramıştı. ANGEL in evine gittik ve üzerimi değiştirip yatağa uzandım. Ateşim yükselmiş, titriyor ve sayıklıyordum. Sabaha kadar ikisi de başımda ateşimin düşesini beklemiş. Sabah uyanınca ANGEL i yatağın kenarına kolunu koymuş, KAİ ise salonda koltukta uyuyor olarak buldum. Artık onlara yük olmaya başladığımı hissettim. Bu yüzden o an aldığım bir kararla hem burdan uzaklaşmak hem de üstümdeki baskıyı azaltmak için başka bir yere gitmeye karar verdim. Nereye gideceğimi düşünürken aklıma HİRO ile yaptığım konuşma geldi. Etrafa bakınarak kıyafetlerimi aradım. ANGEL kıyafetlerimi kuruması için asmıştı. Üzerimi değiştirip evden çıkmadan önce bir not yazıp yatağın üzerine bıraktım. Sonra evden çıkıp HİRO yu aradım.üçüncü çalışta telefonu açtı:

ALA: Merhaba HİRO

HİRO: Merhaba ALA

ALA: Uyuyor muydun?

HİRO: Yok hayır bu sabah erken kalmıştım. Lafı dolandırmayı seven biri değildim bu yüzden direk konuya girdim.

ALA: HİRO müsaitsen seni ziyarete gelebilir miyim?

HİRO: AAAA tabi müsaitim ne zaman geleceksin?

ALA: Adresi atarsan şimdi terminaldeyim bilet alıp gelmeyi düşünüyorum diyerek güldüm.

HİRO: Adresi mesaj olarak atarım seni terminalde karşılayacağım.

ALA: Tamam görüşürüz.

HİRO: Görüşürüz diyerek telefonu kapattı. Biraz sonra adresini mesaj olarak yolladı. Terminale gidip bilet aldıktan sonra arkama bakmadan burdan kaçtım. 2 saat sonra yeni bir şehirdeydim. Otobüsten inip etrafıma bakındım. HİRO yu görünce ona doğru yürümeye başladım. Beni farkedince hızlı adımlarla yanıma geldi. Hoş geldin diyerek sarıldı. Hoş bulduk dedim.

-Hadi eve gidelim yorulmuşsundur dinlenirsin dedi.

-Tamam olur deyip bir taksiye binip evin yolunu tuttuk. 20- 25 dk sonra 8 katlı bir apartmanın önünde inip asansör ile 4. Kata çıktık. Evi sahile fazla uzak değildi. Eve girdiğimizde:

- Hadi gel sana evi gezdireyim.

- Tamam deyip evi gezmeye başladık. Geniş ve ferah bir evi vardı. Bana kalacağım odayı gösterdi.

- Sen biraz dinlen ben yiyecek bir şeyler alıp geleyim diyerek beni evde tek başıma bırakıp çıktı. Odamın harika bir manzarası ve geniş bir balkonu vardı. Buraya gelmekle en doğrusunu yapmıştım sanırım. Yatağa uzanıp biraz dinlenmeye karar verdim.

HİRO:

ALA nın gelmesi beni çok mutlu etti. Tek sevdiğim ve iyi anlaştığım kız oydu. O beni aradığında ne diyeceğimi bilememiştim. Buna rağmen soğukkanlılığımı korumayı başarmıştım. Küçüklüğümüzden beri hep onu korur ve en sevdiği şeyleri yapardım. Onu bu kadar önemserken ondan çok uzak bir yeri yazmıştım. Çünkü duygularımın çocukça olduğunu ve ondan ayrı kalırsam geçeceğini düşünmüştüm. Düşündüğüm gibi olmadı tabi ki her gün onu daha çok merak ettim. Uzak bir yeri yazmamın diğer bir nedeniyse yanında kalırsam ona duygularımı söylemekten ve onu kaybetmekten korkmuştum. Fakat şimdi yanımda olduğu için çok mutluyum. Alışverişi yapıp eve döndüğümde henüz uyanmamıştı. En sevdiği yemekleri yapıp masayı hazırladım. Sonra odasına gidip onu uyandırdım.

-ALA uyan hadi bir şeyler hazırladım yiyelim tekrar uyursun.

-Tamam şimdi kalkıyorum. Sen geç ben geliyorum.

-tamam ALA da biraz sonra gözlerini ovuşturarak odadan çıkıp masanın yanına geldi.

- Masaya oturup. Uykudan güç bela açılan gözleriyle önce yemeklere sonra bana baktı. Yemekler harika görünüyor neden zahmet ettin ki?

GEÇMİŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin