Bu konuda bir şeyler yapmalıydım fakat ne yapacağımı tam olarak bilemiyordum. Gidip ENİS ile konuşsa mıydım acaba. Ya ENİS in hayatında başka biri varsa bunu öğrenmek ona daha ağır gelecek daha çok acı çekesine sebep olacaktı. Kayaların üstünden kalkıp üst geçide doğru gittik. ANGEL e konu hakkında başka bir şey sormadım. Merdivenlerden inecekken arkamızdan koşarak gelen bir grup bize çarptı ve ben dengemi kaybedip merdivenlerden düştüm. Son basamağın sivri kısmına başımı vurmuştum. Açıkçası o kadar darbe arasında onu hissetmedim bile. En son hatırladığım şey ANGEL ın ALA diye bağırması olmuştu. Merdivenlerden hep nefret etmişimdir ama bir gün bu yüzden hastanelik olacağım aklımın ucundan dahi geçmemişti. Gözlerimi hastane odasında açtım. Başımda tanımadığım bir kız vardı. Ben gözlerimi açınca koşarak doktoru çağırmaya gitti.
-ALA ALA iyi misin? Bu kızda kimdi? Neden gözleri kıpkırmızı olmuştu? Ben ne zamandır buradaydım? Doktor muayeneden sonra tekrar film ve emar istedi. Aradan 2 saat geçmişti. Doktor gelip yanımda duran kıza ailesine haber vermemiz gerekebilir dedi. Kız telaşlanmıştı.
- Kötü bir şey mi oldu doktor bey ALA nın nesi var?
-Düşerken başını betona vurduğunu söylemiştin. Tahminen kaç merdivenden düştü?
-30 veya 40 Niye durumu çok mu kötü?
-Düşerken başına aldığı darbelerden dolayı hafızasında bir problem olabileceğini düşünüyorum. Böyle durumlar olabilir korkmana gerek yok. -Doktor bana dönerek bugünün tarihini söyler misin? Dedi.
- 04/04/2014
- Peki. Bu arkadaşını tanıyor musun?
-Hayır. Bu kızı tanımıyorum veya hatırlamıyorum.
-Dediğim gibi düşmeden dolayı hafızasında bazı problemler olmuş.
ANGEL: Nasıl yani beni, hiç kimseyi hatırlamıyor mu?
-Söylediği tarihten öncesi var sonrası yok.
ANGEL: Kalıcı bir hafıza kaybı mı? Ne kadar sürecek?
-Bunu şimdilik bilemiyoruz
ANGEL: Telaşla yanıma geldi ve ALA beni hatırlıyorsun değil mi?
ALA: Hayır. Daha öncede söylediği gibi seni hatırlayamıyorum.
ANGEL: Benim ALA, ANGEL deyip ağlamaya başladı.
Doktor bir saat sonra çıkış yapabileceğimizi söyledi. ANGEL de ağlamaktan kızaran yüzünü yıkamaya gitmişti. Hafif doğruldum. Her tarafım ağrıyordu ve 24 saattir hastanedeydim. Kolum alçıdaydı ve geçen seneden şu ana kadar olan hiçbir şeyi hatırlamıyordum en azından ben öyle anladım. Hastaneden çıkıp ANGEL in evine gittik. Ailemi hala aramamıştım. Sonraki gün okula gittiğimizde tüm yüzler yabancı geliyordu. Hiçbirini hatırlamıyordum. ANGEL koluma girip beni sınıfa götürdü. ANGEL e bu olaydan kimseye bahsetmemesini istemiştim. Elbet bir gün hepsini hatırlayacaktım. Her zaman ki gibi arkaya bir yere geçip oturdum. Birinin gelip omuzuma tuttuğunu hissettim. Dönüp baktığımda bu o idi. Okulun başında konser veren grubun solistiydi. Acaba beni hatırlıyor muydu? Onu görünce biraz tuhaf oldum. Konuşurken kekelemeye filan başlamıştım. Onu görünce heyecanlamıştım. Gözleri beni benden alıyordu.
KAİ: Konuşmamız lazım
ALA: Konuşalım dedim
KAİ: Koluna ne oldu ALA?
ALA: Düştüm.
KAİ: Başka bir şey olmadı dimi? Yaralandın mı?
ALA: Hayır başka bir şey olmadı sadece düştüm.- Onda garip olan bir şeyler vardı. Sanki beni yıllardır tanıyor ve benim için endişeleniyordu.-Niye bu kadar endişeleniyorsun ki? Beni tanıyor musun? Ben seni tanımıyorum. Adımı nerden biliyorsun? Aaaa istek parça verirken adımı yazmıştım oradan dimi. Senin burada ne işin var? Bu arada adın ne? Şaşırmış bir şekilde bana bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİM
RomanceAnılarımdan kurtulmaya çalışırken şimdi hatırlamak için neden bu kadar acı ....