[ HİKAYEMİ OKUYAN HERKESE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. BEĞENİ VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM. MEDYADA ALKIM VAR. İYİ OKUMALAR :) ]
ANGEL
ALA ile konuştuğumuzda danışmanın yanına gideceğini 10 15 dk yanımda olacağını söylemişti. Yarım saatten fazla olunca ve aramalarıma cevap vermemesi üzerine ikinci kata çıktım. ALA pencerenin kenarında oturmuş öylece dışarı bakıyordu. Tuhaf bir hali vardı. Yanına gidip turdum. Ellerinin bileklerini sıkıyordu. 3 kez seslenmem üzerine irkilerek kendine geldi ve bana döndü
-İyi misin?
- AAAA şey evet
-Telefonunu neden açmadın?
-Telefon mu? Telaşla telefonu çantasından çıkarıp titreyen elleriyle ekran kilidini açmaya çalıştı. Kime bu kadar sinirlenmişti? Bak diyerek telefonu bana döndürdü sessizdeydi duymamışım dedi buruk bir tebessüm eşliğinde.
-Titreyen ellerini tutarak iyi olduğuna emin misin? Bir şey mi oldu bana anlatabilirsin dedim güven veren bir sesle.
-yok bir şey olmadı kendini toparlamaya çalışan bir tavırla bu arada sen neden beni aradın?
-Bu akşam bir şeyler yapalım demiştik
-tamamiyle aklımdan çıkmış
-istersen başka zaman yapalım hem sende pek iyi görünmüyorsun.
-yok gidelim hem rahatlarım da HİRO aramış onu arıyı çıkalım.
-TAMAM
ALA
HİRO yu ilk arayışımda cevap vermedi. ANGEL e dönüp
-Canım HİRO ya sözüm vardı. Bugün bir şeyler yapmazsak olur mu?
-Tabi. Hızlı adımlarla okulda çıkıp minibüse bindim. Minibüsten inince tekrar aradım. 3. Çalışta telefon açıldı. Bana bir süprizi olduğunu onun evine gitmemi istedi. Tamam deyip maratona katılacak yarışçılar gibi yokuşu çıkmaya hazırlandım. Telefonu cebime tıkıştırıp çantamı arkaya attım ve tek nefeste apartmanın önüne geldim. Evin kapısına gelince derin bir nefes alıp zile bastım. Kapının açılmasıyla yüzümün şeklinin değişmesi bir oldu.
HİRO
Sınavlar bitmişti tabi bende. Birkaç gün evde kalıp dinlenecektim. Eve gelip kendimi koltuğa attığım anda telefonum çaldı. Anladığım kadarıyla bana dinlenmek haramdı. Arayan hayırsız kuzenim ALKIM dı.
-ALO
-ALO HİRO. Nasılsın kuzen? Cevap vermemi beklemeden devam etti. Kuzen ben TÜRKİYE ye geldim sana geliyorum. Müsaitsin dimi canım kuzenim?
-yağ yaktığına göre kesin dayımı kızdırdın. Ne yaptın gene ?
-hiç sorma orasını gelince anlatırım adresini mesaj at. Tamam dememe fırsat vermeden telefonu kapadı. ALKIM ve ailesi yurt dışında yaşıyorlardı. ALKIM her sene bir veya iki defa beni ziyarete gelirdi. Aslında çoğu zaman bunu babasından kaçmak için yapardı. Bakalım bu sefer ne yaptı? Hiç rahat durmuyor ki. ALKIM gelince ALA yı da aramalıydım. Telefonu koltuğun diğer ucuna fırlatıp televizyonu açtım. 3 saat sonra zilin sesiyle yerimden kalktım. Kapıyı açmamla ALKIM ın bana sarılması bir oldu. HOŞGELDİN dedim boğuk boğuk çıkan sesimle. Beni bir kenara atıp salona geçip koltuğa kuruldu.
-Meraklı bakışlarla eve göz gezdirdi. Ooooo evin güzelmiş. Kuzen ya uzun yoldan geldim açım. Bir şeyler hazırlasan.
-Gelir gelmez başladın gene. Sen beni hangi günahım bedelisin bir bilsem diyerek elime aldığım yastığı ona fırlattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİM
RomanceAnılarımdan kurtulmaya çalışırken şimdi hatırlamak için neden bu kadar acı ....