6 ay sonra:
"Hadi ama ağlayacaksan oynamayalım aşkım"
"Ya Eren yürü git lütfen! Milletin içinde aşkım mı denir? İçime kar girdi zaten of!"Demir üstünü silkelemeye çalışıyordu.
"Kıçım dondu eve gidelim hadi"
"Ya Rüzgar birazcık daha duralım. Kırk yılın başında kar yağmış tadını çıkaralım"
Uzun zaman sonra kendimi bu kadar mutlu hissediyordum.Herkes yanımda mutluydu peşimizde bizi üzecek kimse yoktu. Uzun zaman sonra bu kadar kar yağıyordu onun verdiği keyifle birlikte daha fazla keyfim artıyordu.
"Tamam gidelim hadi, içim dışıma çıktı zaten bunu yüzünden" Demir yaptığı kar topunu Eren'e atarak önümüzden yürümeye başladı.
Eren sürekli Demirle uğraşıyordu bu aralar. En son yanlışlıkla telefonunu kırdığından beri kendince affettirmeye çalışıyordu.
"Şey, affettin dimi beni ?"
"Affettim Eren"
"Ama neden soğuk yapıyorsun?"
Demir sabır dilercesine nefes aldı.
Rüzgar abi olayı anlamış olacak ki Eren'in yanına gitti.
"Gel annem sen sütünü vereyim".İtekleyerek yürümeye başladılar ve aniden bir fren sesi geldi.
"Rüzgar dikkat et!" Deniz Rüzgar abiye bağırsa da olayı kavrayana kadar çoktan araba Rüzgar abiyle Eren'e çarpmıştı.
Görüşüm bulanıklaşmaya başlamıştı, az önce sevinç çığlıkları atarken geldiğimiz durum çok saçmaydı.
Yavaş yavaş gözlerim kapanmaya başladı ve karanlık...
***
Gözlerimi açtığımda odamın tavanını gördüm.
"Günaydın!" dedi neşeli bir şekilde Rüzgar abi.
Rüya olduğunu kavramam uzun sürmedi. Aynı şekilde bende karşılık verdim.
"Günaydın"
"Hadi kalk kahvaltı edelim. Karşıya birileri taşınmış kahvaltıdan sonra hoşgeldine gidecekmişiz annem dedi"
"Tamam giyineyim ben o zaman" Rüzgar abi odadan dışarıya çıktı. Hızlıca giyinip kahvaltıya indik.
"Ay Talha karşıdakiler çok iyi insanlara benziyorlar"
"Nerden gördün de iyi diyorsun hayatım" Annem babama gözlerini devirdi.
"Canım öyle dışarıdan bakıldığı kadarıyla iyi insanlar. Sen gelecek misin?"
"Yok siz gidin işlerim var benim" hızlıca kahvaltımızı ettik.
Annem yeni geldikleri için börek poğaça gibi şeyler yapmıştı.
"Gece tut şunu kızım Rüzgar sende börekleri al. Rüzgar ne biçim giyinmişsin git değiştir şunları"
"Anne abartma sadece tanışacağız takım elbise mi giyeyim?"
"Aslında olur" Büyük bir kahkaha attı annem, durumdan çok eğleniyor gibi duruyordu.
"Ay neyse hadi gidelim" annem önde bizde arkasından ilerledik.Karşı villaya varınca içeriden sesler geliyordu. Rüzgar abi tam girecekken telefonu çaldı.
"Gece siz geçin ben telefona bakıp geliyorum" başımla onayladım.
"Merhabalar" diye girdi içeriye annem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece
Teen FictionBana o kadar derin baktı ki işte dedim bu benim ağabeyim.Belki kan bağımız yoktu ama bana öz ağabeyim gibi hissettiriyordu.Bu saatten sonra benim bir ağabeyim vardı.Onun annesi ve babası yoktu,beni ise koruyacak bir ağabeyim yoktu.Ben ona bir aile v...