9.BÖLÜM

111 9 22
                                    

Annemle babama bu konu hakkında bahsetmemem konusunda yüzlerce kez söz verdirmişti.

"Dışarıya çıkınca, okula gidince yanımdan ayrılmak yok.O herifin nerede çıkacağı belli olmaz."

"İyide benimle ne alakası var?"

"Gece,acı çekmemi istiyor bir anda öldürmez öyle bir şey yapacak olsa zaten umurumda olmaz. Sizden başlayacak."

Kapıdan içeriye annem gelince susması için konuyu değiştirmek zorunda kaldım.

"Aynen Doruk çok güldü ölecek sandım biran"

"Ne Doruğu ya"

"Aa annecim sen mi geldin"

"Ha,evet Doruk çok güldü"

Annem neyse ki anlamamıştı yanıma yaklaşıp

"Çocuklar biz size Pazar günü doğum günü partisi yapmak istiyoruz, yarın okula gidince arkadaşlarınıza haber verirsiniz. Biz mekanı falan ayarladık"

Rüzgar abi birden başını bana çevirdi korkuyla.

"Anne bize neden sormadın?"

"Hayır demeyeceğinizi bildiğim için.Neyse size iyi konuşmalar ben aşağıdayım."

Annem çıktığı gibi Rüzgar abi ayaklanıp odanın içinde volta atmaya başladı.

"S*çtık,Gece o partiyi iptal etmemi lazım etmezsek kesin gelirler."

"Ama mekanı falan ayarlamışlar asla yaptırmamak için kabul ettiremeyiz"

"Ettirmemiz lazım Gece"

"Ya ettiremezsek"

"O zaman gelecekler ve ben onları gördüğüm an duramam, poyraz olmasa annem şuan yaşıyor olacaktı."

"Rüzgar abi sanırım sen Pazar günü onları görmek zorunda kalacaksın çünkü annem hayatta yapmamamıza izin vermez"

Sessizce bir küfür mırıldanıp odadan çıktı,sinirli olduğu için arkasından gitmedim. Aşağıdan sesi geliyordu büyük ihtimal annemi ikna etmeye çalışıyordu. 1 saat sonunda odaya girdi.

"Gece, Pazar günü büyük olay çıkacak Eda teyzeyi asla ama asla vazgeçiremedim"

Endişeliydi, korkuyordu, kızgındı sanki bütün olumsuz duyguları bir anda yaşıyor gibi duruyordu.

"Gece, bununla ben tek başıma baş ederim ama onlarla uğraşırken seni koruyamam. o yüzden Demir'ede söyleyelim."

"Hayır, sadece demir olmaz Eren'e Doruk'a Deniz'ede söyleyeceğim.Sana zarar gelmesini istemiyorum Rüzgar abi."

Bana bakarak gülümsedi.

"Sen birkaç arkadaşını davet et ama çok abartma, bende bizimkileri arayıp anlatayım."

"Tamam."

Sınıftan birkaç kişiyi arayıp davet ettim. 2 kişi reddetse de yaklaşık olarak 10 kişi falan olacaktık.

Sadece karnemizi almak için okula gittik.Rüzgar abi sürekli bahane bulıp okula gitmemizi engellemişti.

Ve işte Pazar günü gelmişti, bu sabah ikimizde aşırı derece de gergindik.Yavaş yavaş yatağımdan doğruldum.Çoktan kalkmış çalışma masasının sandalyesine oturmuştu.Kulağında kulaklıkları vardı,ayağıyla ritim tutuyordu yani kısaca aşırı gergindi.

"Ne zaman uyandın?"

Beni duymuştu ama sadece gözlerini bana çevirdi ardından yeniden odaklandığı boş duvara döndürdü.

GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin