4.BÖLÜM

186 23 2
                                    


                                                                                                                                                                         (Rüzgar'dan)

Aşağıda Tuğçe ablanın bana hediye ettiği kitabı okuyordum Eda teyze ise televizyon da bir şeyler izliyordu. Gece'ye ve Eda teyze ye bu kadar çabuk alışabileceğimi tahmin etmiyordum.Ama Talha amcaya henüz Eda teyze gibi ısınamamıştım.Kısa bir süre sonra Talha amca geldi, Gece tahminime göre odasında ders çalışıyordu.Talha amca gelir gelmez Gece yukarıdan koşarak aşağıya geldi. Talha amcayla o kadar içten sarıldılar ki açıkçası biraz kıskandım.Kitabımı bırakarak bende onların yanına gittim, Talha amca ya sırıtarak bakınca oda bana karşılık verdi. Gece yukarıya çıkarken Eda teyze ona

"Gece, biraz gel kızım yine gidersin.Baban Rüzgar abine bir şey verecek sende bak."

Benim adım geçince soran gözlerle bir Talha amcaya bir Eda teyzeye bakıyordum.Kısa bir sessizlikten sonra Talha amca bir zarf verdi bana. Eda teyzeye bakışlarımı çevirince açmamı onayladığını göstermek için başını salladı. Yavaş yavaş zarfı açarken artık ne olduğunu anlamıştım.Kimliğim.

Üzerinde RÜZGAR ÖNER yazıyordu, bir süre baka kaldım.  Gece oradan bana artık "benim bir abim" var diye bağırıyordu.Gözlerim dolmaya başlamıştı bile ama şimdi ağlamayacaktım. Benim yaşımdaki diğer erkekler gibi değildim, yanımda bir kız ağlasın bende sebepsizce ağlardım.Geceye en son ne zaman ağladığımı hatırlamıyorum dediğimde yalan söylemiştim.Her akşam odanın bir köşesinde dışarıya bakarak ağlardım.Ama şimdi ağlamamam gerek.Kafamı kaldırdığımda artık Talha amcayla aramızdaki duvarın inceltilmesi gerektiğini düşündüm. Bir süre tereddüt etsem de boynuna sarıldım. Oda mutlu olmuştu ki bana karşılık verdi.Teşekkür etme faslı falan derken saat epeyce geç olmuştu.

"Ben artık odaya çıkayım, Gece bana yorgan filan verir yerde yatarım."

"Dur oğlum, Gece uyumuştur ben veririm."

"Yada siz bana yerini söyleyin alayım."

"Odadaki büyük dolabın 1. rafında.İyi geceler"

"İyi geceler."

Talha amca mutfaktaydı ona iyi geceler demeden yatmak istemiyordum .Mutfak masasının üzerinde bir sürü dosya vardı ,sonuçta adam doktordu.Yanına yaklaşınca dosyayı kapatıp bana doğru baktı.

"Ben yatıyorum da size iyi geceler demeden yatmak istemedim.İyi geceler"

"İyi geceler evlat."

Mutfaktan ayrılınca yavaş adımlarla yukarıya çıktım. Gecenin uyanmasını istemezdim. Kapıyı yavaş yavaş açınca gecenin uyumayıp telefonunda biriyle yazıştığını fark ettim.Onu korkutmamak için ışığı açtım.Beni far ettiğinde telefonunu kapattı.

"Şey sen mi geldin?Ben aşağıda uyuyacaksın sanıyordum.Yorgan şurada alabilirsin iyi geceler."

Konuştuğu kişiyi öğrenmek istiyordum.Çünkü beni görünce hem panik olmuştu hem de telefonu kapatmıştı.

"Kimle konuşuyordun."

Hayır,  sesim çok sert çıktı böyle sormak istemiyordum. Ona hesap sorar gibi olmuştu.

"Ha?"

"Ben gelince bir panik oldun diyorum kimle konuşuyorsun."

"Şey boş ver arkadaşım."

Onu sorguya çekmek istemiyordum ama merakta etmiyor değildim.

"Adı ne."

"Sana ne."

"Güzel admış, erkek galiba."

"Abi ne alaka yani evet erkek istersen git anneme sor benim arkadaş gurubumda erkeklerde var.Bu konuyu kapatalım ,iyi geceler."

"Yoo öyle bir niyetim yok.Ben sana konuşma demedim ki sadece neden panik olun onu merak ettim.Yoksa sevgilin mi var?"

Dediğim şeye sinirlenmiş olacak ki koluma vurdu.

"Yuh! Elinin ayarı yok mu be senle de şakalaşmaya gelmiyor.Neyse yat zıbar, iyi geceler."

"Yok, sana karşı yok.Sende zıbar iyi geceler."

Onu sinir etmek sebepsizce hoşuma gitmişti bende yerimi yapıp uyudum.

Sabah uyandığımda ilk olarak nerede olduğumu anlamaya çalıştım,kolay değildi 17 sene sonra farklı bir yerde uyanmak.Gözlerimi ovaladıktan sonra başımı kaldırarak Geceye baktım.Hala uyuyordu.Onun uyumasını fırsat bilerek odasında ufak bir gezintiye çıktım.Bu eve daha önce üç dört kez Gece okuldayken gelmiştim, ama kısıtlı yerleri gezme imkanım olmuştu.Gece'nin odasını biraz incelesem de ayrıntılı hiç bakmamıştım.Benimle zevkleri benziyordu,çok renkli bir odası yoktu.Siyah beyaz bir oda takımı vardı ama benim en hoşuma giden yer duvarıydı.Neredeyse hepsini tanıdığım fenomenler ve ünlüler ile doluydu.

GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin