12

79 9 0
                                    

дім навіть, подальше напевно від того місця.
Чімін не догадуються чому Шин зробив такий поганий вчинок, позбавивши самого себе життя і що його до цього спонукало. Він хоче вияснити. Вони вже вияснили що сталося з Хонгом і зрозуміли, що той відчував щось до Шина, тому після такого, він вирішив поїхати з Пусану, але так сталося. Йому було важко втрачати свого брата, адже він молодший на два роки був, значить йому було 14, а це не мала дитина, тому все добре розумів, окрім того, що заставило брата зробити це із собою. А, можливо, і знав. Можливо, і все прекрасно розумів, тому є надія.

Подерті стіни в під'їзді не лякали, бо зараз їх серце тріпоче від переповнений відчуттів, що розносять жахливе відчуття по тілі заставляючи, застигнути в очікуванні перед пошарпаними дверима квартири. У Чіміна серце стискається від розуміння того, що він зустрінеться із своїм братом, точніше його минулого. Це так дивно, а ще важко прийняти цей факт, особливо, коли це все здавалося чимось неможливим.
Чонгук теж не знає, що з ними не так, але серце палає від душевного болю. І він не розуміє чому, можливо це зв'язано все між собою.

Чім трясучу руку витяг із кишені толстовки піднявши до дзвінка, але на останок піджав губи та схвильовано зітхнув.
Мелодія дзвінка рознеслася по квартирі, оповідаючи про те, що прийшли невідомі і незвідані гості. Кілька секунд здавалися дуже довгими, наче поклали перед ним годинник, заставляючи дивитися на стрілку годинника, що показувала секунди, але стояла на місці, наче застигнувши.
Почулися швидкі кроки і як цокнув замок у дверях. Тоді хлопці випрямилися як струни гітари, які ось-ось порвуться. Двері відчинилися і в проході стояла жінка, вже видно не молода, а у роках. Точніше, їй десь так як чоловікові років. Жінка із блідим лицем, але із красивими великими очима, що були схожі на алмази, дивилася на хлопців, але не суворим поглядом, як спочатку сестра Хонга.
Вона була більш привітна, бо навіть усміхнулася хлопцям, що застигли як статуї із схвильованим виразом обличчям, вони зблідніли, як ті стіни, що були у під'їзді.

Чім перший відмер, але ще не відійшов, тому слова здавалися якимись тяжкими, як каміння, яке кидали у воду.

— Доброго дня.

Промовив Чім і жінка з пучком чорного волосся кивнула і хлопець продовжив поглянувши на мить на Чонгука, що виглядав теж схвильованим. Видно що його теж це хвилює, що для нього це дуже важливо, бо серце не бреше.

Міраж зимиWhere stories live. Discover now