&

466 18 40
                                    

Захід сонця є дивовижним. Він перетворює синій колір неба в красивий оранжевий з відтінком червоного, такого яркого і світлого.

Звісно це приворожує багатьох парочок, заставляючи сидіти на пляжі в обнімку, або на природі дивлячись на дивовижне небо. Це справді вражає. Тільки коли сонце сідає, вся яркість такого моменту пропадає і на томість йому, стають ліхтарі, освітлюючи вулицю цими вогнями роблячи місце більш красивим і захищеним від тьми.
Все чомусь затихає, а прокидаються дивовижні зорі, осипаючи темне небо прекрасними оксамитами, що називаються сузір'ями і ними хочеться милуватися кожного дня, сидівши на лавці, у своєму неакуратному вигляді  із наушниками у вухах слухаючи свої улюблені пісні; так було завжди, поки це не почало лякати....
Поки все не почалося так випадково і незрозуміло чи це якесь чудо, чи якась шизофренія.

Лякає і навіть дуже, але чомусь це дивно і заставляє задуматися і перестати підспівувати пісням, що грають у наушниках, і дивитися на красу у небі, а задумливо жувати губу та чомусь так важко вздихати... А все добре у житті, все, точніше нормально. Його батьки добре заробляють, а ще його дуже люблять як і він їх. Вони жили за кордоном 10 років разом із маленьким сином, але декілька місяців назад вернулися в Корею.

Батько знайшов хорошу роботу в компанії, а матір теж часу не гаяла і за кілька тижнів влаштувалася у салон краси "Лілія" перукарем, а сина перевели в школу, і добре що вони приїхали літом, тому він не пропустив програму, а ще є час трохи облаштуватися тут.

Бо Нова Зеландія відрізняється від Кореї багато чим, особливо краєвидами, горами і дивовижною природою. Він здебільшого буде сумувати за цим: за красою і величчю цих прекрасних гір, свіжими і дивовижними річками, куди часто вибиралися на вихідних і рибалили, або шукали спілих чорниць.
Тут все по іншому, є теж природа і має свої краєвиди, але тут більше переважає сучасність і великі компанії та будівлі. Все змінюється, особливо зараз, коли після спокійної неділі надійде понеділок із початком нової школи.

****
  Красиві картинки переливаються у тухлій тьмі, змінюючись ще новими пейзажами, які важко розрізнити тому ти навіть не стараєшся.
Хлопець сидить біля вікна дивлячись у нього і сумно вздихавши від якогось легкого суму. Чомусь серце крається і чомусь сумно, але він продовжує дивитися на природу із голими деревами, які видніються в далі. Хлопчик припирається рукою до вікна дивлячись у ту глибину нічної землі вкритої білим пухом, що пускав блиск нагадуючи зорі.
  Оглянувшись він побачив інших пасажирів нічного поїзда.  Неподалік сиділа жінка тримаючи булочку поки маленька дівчинка зашнуровує свої кросівки

Міраж зимиWhere stories live. Discover now