8

108 11 1
                                    

білу стіну

- Якщо ця жінка має брата і мені сниться життя його, то чиє сниться тобі? - він повернув голову в сторону до Чіма, який сів поряд дивлячись у вікно.

-Ну..- протягнув Пак - нам треба теж відвідати будинки. Я не впевнений в якому жив хлопець, і не знаю хто він був тобі - каже Чім повернувши голову до Чонгука - я хочу тебе запитати одну річ

Він дивиться пронизливим поглядом йому в очі, не відводячи зіниці ні на хвилину. Дивиться у ті очі, що дивляться у відповідь чекаючи продовження. У нього такі глибокі чорні очі, як оксамити, що заставляють дивитися весь час. Він не знає чому постійно дивиться на його очі і чому завжди ведеться на них. Він просто не розуміє своїх відчуттів, але, здається, що вони були знайомими колись, бо таке відчуття наче спокій і, здається, що вони знали один одного раніше; просто таке відчуття і від цього дивно в погано, просто це реально розгублює і одночасно вражає.

- Якщо ти сьогодні будеш спати один, то, тіпа, тобі буде погано?

Блондин поглянув пронизливо знову в очі, а потім на все лице брюнета. Його пушисті вії застряслися, а акуратні тонкі губи піджалися в трубочку після його слів. Чонгук не знає, що відповісти, тому мовчить і це мовчання затягується на довго, заставляючи кімнату поглинутися в тишину.
  Все наче затихло, роблячи атмосферу комфортною навіть без розмов. Вони просто мовчали дивлячись в різні сторони і думали про своє. Але їх обірвав дзвінок у двері, заставляючи дьоргнутися Чонгука, а Чіміна випасти з роздумів. Брюнет встав із місця і пішов відкривати двері. На порозі появилися його друзі, що були із серойзними лицями та із пильним поглядом, що здивувало брюнета, тому він просто пропустив їх в середину і вони поважно, майже як моделі направилися в спальню.
Закривши двері, Гук хмикнувши пішов за ними.
Чімін побачивши, що прийшли друзі блондина здивувався, але вигляду не подав. Він просто схрестив руки сівши зручніше на ліжку.
  Джин сів на крісло поряд з Чіміном, а Намджун на друге, дивлячись пильно, то на Джина, то на нерозуміючого Чіміна і тим більше на Гука, що сів поряд з Чіміном дивлячись на всіх. 
Юнгі і Хо приперлися до стіни і дивляться таким пафосним поглядом, наче вони ті біч. Чому ця атмосфера стала більше наколена і важча, Гук не розуміє, але Чім це відчуває також.

- Друзі...З вам все норм?

Гук піднімає брову не розуміючи ситуації і взагалі, що до чого і чому друзі серойзні. Джин поглянув на мить у вікно і різко вдарив кулаком рукою по столі повернувшись до Чіміна і Чонгука.

Міраж зимиWhere stories live. Discover now