13

96 9 0
                                    

Знову попрощавшись вони вийшли із квартири, а потім і зовсім покинути будівлю йшовши по поки сухому асфальту, а то скоро почнеться дощ, видно по тому, що збираються темні хмари. Коли вони йшли по дорозі, то Гук зупинився на мить поглянувши на небо і Чім побачивши, що брюнет зупинився, то теж так зробив подивившись назад на нього.

Гук зараз виглядає естетично. Коли він дивиться на небо, то показується ідеальна лінія щелепи, а ще три родимки на щоці, які утворюють трикутник. Милі зубки показувалися з-під відкритих губ, а великі вії подьоргувалися від погляду на небо. Це красива картина, а тоді коли капля впала на асфальт, а потім і на ніс брюнету скочуючись до губ, то Чім заворожено дивився облизнувши свої.
Через кілька секунд Гук повернувся до нього надягнувши капюшон на голову і поправляючи чолку, що спала на брови. А потім поглянув на Чіміна у якого погляд не читаючий, але видно, що він задивився на нього і досі дивиться прямо в очі. Пак зараз виглядає  краще, навіть рум'янець появився на щоках і це дуже добре. Тому, побачивши, що дощ починає сильніше на крапати, то прохрипів привертаючи увагу блондина сильніше.

— Ходімо, а то дощ починається.

  Гук відвів погляд поглянушви в перед і витягнувши руки з кишень пішов першим, тільки Чімін затримав його за лікоть, що й зупинило на мить хлопця,  і заставило поглянути здивовано на Пака, який знову задумливий.

— Ми ж планували їхати на місце аварії. — блондин не розуміє, а Гук закочує очі. Він серйозно?

— Ти з розуму з'їхав? Тобі треба відпочити, тому поїдемо завтра.—  продовжує Чон знову поринувшись вперед, але його знову зупинив Пак за лікоть піднявши брови.

— Зі мною все гаразд. — продовжує він і Гук вже дратується.

— Чімін, я ж сказав, поїдемо завтра.  — сказав Чонгук повертаючись до нього всім тілом. — крім того, дощ вже починається, тому треба вернутися в готель. І перестань мене хвилювати своїм здоров'ям.

  Чон дивиться серйозно у кофейні очі і Пак застигає. Чонгук хвилюється за нього? Серйозно? Дивується Пак, але якесь невидиме тепло розійшлося по тілі заставляючи відчути турботу з боку Чонгука. Вже не віриться, що вони не долюблювали один одного. Крім того він бачить, що до Чона якось серце не рівнодушне. Але мовчить про це, щоб бачити реакцію самого Чона. Він ж йому обіцяв не мовчати.

Міраж зимиWhere stories live. Discover now