- Nienawidzę cię...
Anko była teraz całkowicie spłukana. Wiedziała, że na to zasłużyła, ale nadal była wkurzona.
Shingami, Shikamaru, Genma i Asuma siedzieli po jednej stronie stołu, podczas gdy Anko, Ino i Choji usiedli naprzeciwko nich.
Genma robił wieżę z bambusowych patyków, z każdym kijem dango, który został zjedzony. Było tam ponad dwadzieścia patyków, a z każdą minutą kończyły się kolejne.
- Ach, ja też cię kocham.
Shingami wzięła kolejny kij i zanurzyła go w misce ze słodkim sosem obok tacy, a następnie zjadła dango, po czym wzięła łyk swojej zielonej herbaty, czując się całkowicie spokojna.
- Więc jaki rodzaj pracy wykonujesz w T&I? - spytała Ino po tym, jak ugryzła dango.
Shingami skończyła filiżankę herbaty, zanim odpowiedziała. - Zajmuję się głównie torturami i kilkoma przesłuchaniami tu i tam.
- Czy to jest zabawne?
Genma zakrztusił się śliną i próbował ukryć śmiech, ale nie powiodło się.
- Co? - Ino była zdezorientowana, ponieważ nie rozumiała, dlaczego Genma się śmiał, podczas gdy Shingami wpatrywała się w swojego partnera.
- Przypuszczam, że to... interesujące, ale nie, nie zabawne.
Ino skinęła głową, rozumiejąc, do czego zmierza Shingami, zanim Genma i Anko postanowili włożyć swoje dwa grosze w rozmowę.
Genma zakaszlał, ale nic nie powiedział, podczas gdy Anko zakaszlała jako przykrywka i powiedziała „Bzdura". Potem znowu zakaszlała, ale Geninowie ją zignorowali.
Asuma pociągnął łyk ostudzonej herbaty i szturchnął Shikamaru, wskazując pustą filiżankę . Natychmiast zorientował się, czego chciał od niego jego Sensei.
Cicha rozmowa przeszła niezauważona przez wszystkich na stoisku. Shikamaru podniósł wciąż parujący, gorący czajniczek i wlał zawartość do filiżanki Shingami.
- Dzięki. - Uśmiechnęła się do niego, sprawiając, że jego policzki zaróżowiły się.
- N-nie ma za co...
Ukrył twarz w ramionach, co nie pozostało to niezauważone przez Shingami.
- Wszystko w porządku, Shikamaru?
- T-tak, dlaczego? - Starał się najlepiej, jak mógł, aby ukryć swoje jąkanie.
- Twoja twarz jest cała czerwona, dobrze się czujesz?
Ino i Anko cicho się śmiali, podczas gdy Genma i Asuma uśmiechnęli się, a Choji patrzył, jak jego najlepszy przyjaciel robi z siebie głupca.
- Czy masz gorączkę?
Położyła wierzch dłoni na jego czole. - Czuję ciepło...
Jego twarz pociemniała, a Shingami była kompletnie nieświadoma, ponieważ nie miała pojęcia, co się dzieje. Genma ugryzł się w knykcie, starając się nie wydawać dźwięku.
- Shingami -Pfft- Nic mu nie jest, jest tu tylko trochę ciepło.
Skinęła głową, a Shikamaru podał jej małą miseczkę cukru, którego używała, nie patrząc jej w oczy. Podziękowała mu jeszcze raz i wsypała trochę cukru do filiżanki, mieszając to, po czym wzięła łyk wciąż parującej herbaty, jednocześnie rzucając okiem na Shikamaru, który zrobił to samo w tym samym momencie. Tym razem na jej policzkach pojawił się lekki róż, który byłby zupełnie niezauważalny, gdybyś nie obserwował jej uważnie.
CZYTASZ
Jej Maska ( Shikamaru x OC )
FanficZa każdą maską, którą ktoś może nosić, jest osoba, o której nic nie wiesz. Shingami jest jedną z tych osób, które chowają się za fasadą, aby chronić siebie i innych wokół. Może ktoś pomoże jej wydostać się z maski. Albo każą jej założyć inną. Histor...