وحشتوني❤️❤️💐
كل سنة وأنتم بخير وعيد سعيد عليكم كلكم يا رب❤️
يلا اسيبكم مع الفصل وتقولو رايكم ❤️💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐
وصلوا إلي الحارة بعد مرور بعد الوقت فقد كتب لها الدكتور خروج سريع بعد أن اطمان أن مؤشراتها الحيوية أصبحت في الوضع الطبيعي ..
ولكن تسير تائهة لايهمها الخروج أو اي شي قدر شغل رأسها موضوع رضوي تشعر أن هناك ليس علي مايرام ، فهي لاتشعر بالراحة إطلاقًا لايخفي عليها هدوء رضوي الظاهري ولا توترها الذي تحاول اخفائه والغريب أن عم سيد لا يدري بشي وقد حاولت لاكثر من مرة التحدث معه ومحاولة التأكد بأن كل شي مايرام والتفشي من كلامه بحدسها عن أي شي ولكن كل مرة يثبت عدم معرفته بشي ..
فاقت من سرحانها علي بصوت ذكوري يناديها من الخلف فالتفتت فلم يكن غير حسن ..
حسن بسماجة : حمد لله علي السلامة يا ست البنت نورتي الحارة
نور بجمود : شكرًا عن اذنك
حسن بابتسامة بنفس الملامح : وليه السرعة دي يا ست البنت احنا بس كنا بتطمن عليكياكملت بنفس الجمود : اصلي تعبانه شوية .
حسن بنفس الملامح السمجة : لا إذا كان كده اتفضلي براحتك ولايهمك
لم تجيب والتفتت للبيت صاعدة بصمت امامها رضوي بطريقهم لشقة عم سيد بعد اصراره بشدة علي جلوسها معهم ..
💐💐💐💐💐💐
ريهام بمكر : عجبك تمثيلي ؟
سهام باندهاش واستغراب : تمثيل ايه ؟
ريهام بابتسامة دهاء : لا لا لا ياماما ده انا قولت ماما فاهمة تفكيري وفي الآخر مش عارفة حاجة وبتتريقي عليا إني مش واخدة بالي علي فلوس اسرًسهام بعجالة وترقب وابتسامة : ماتخلصي يابت وقوليلي عملتي ايه ؟
ريهام بفخر وابتسامة : كل اللي عملته في اسر اليومين اللي فاتوا كنت بمثل وكلكم صدقتوا اني توبت ..
سهام بفخر : جدعة .. بس كل ده ليه
ريهام : عشان ماكنش هيديني الفلوس الا لو صدق فعلًا اني اتغيرت ومش هرجع الطريق ده تاني .سهام بتفكير : طب وانتي فعلًا مش هترجعي للطريق ده تاني ؟؟
طقطقت الأخيرة بلسانها بالاستهزاء وهي تجيب : انتي اكيد بتهزري ، اومال احنا بنعمل كل ده ليه ؟!!
واكملت بحقد: مش عشان فلوسه وحياتنا اللي مش هنعرف نعيشها غير بالفلوس دي؟ واحنا خلاص قربنا علي الحديدة وهو ولا هنا ولاحتي حاسس باقرايبه وحقهم عليه !
أنت تقرأ
معاني الحب ❤️
Romanceأ الحب فيه أيضًا مستويات أم إن مستواه التعليمي والمهني تعداها بمراحل لفقرها فهي ليست من مستواه .. أما نظريات العقول ستترك تلك الأفكار وتمسك في الآصول وأصل الشخص ومعدنه زورت شهادتها للعمل لدي محامي مشهور وقعها القدر في برثنه والا ستلقي مجددًا بالشا...