Introduction

1.4K 35 6
                                    

Smile (အပြုံး).......

Tay Tawan.........

အချစ်ရဆုံးသူကို ဆုံးရှူံးခဲ့ရတဲ့ ကိုယ်က ဘယ်သူ့ကိုမှ ထပ်မချစ်တော့ဖို့ စိတ်ကူးထားပေမဲ့ မင်းရဲ့အပြုံးကို မြတ်နိုးပြီး မင်းကိုချစ်မိသွားခဲ့တယ်.......

" မင်းရဲ့ အပြုံးချိုချိုတွေက မူးယစ်ဆေးလို ကိုယ့်နှလုံးသားကို မင်သက်စေတယ် "

**************
Lose (အရှူံး) ........

New Thitipoom.......

အချစ်ဆိုတာ ရှိလာမှာ မဟုတ်ဖူးလို့ ခံယူထားတဲ့ ကျနော်က ခများကို သံယောဇဥ်တွယ်ပြီး ချစ်မိသွားတာကြောင့် ကျနော့်ရဲ့ ခံယူချက်ကို အရှူံးပေးလိုက်ရတယ်........

" ခများကို ချစ်မိသွားတာက ကျနော့်ဘဝရဲ့ အရှူံးတွေထဲက အကြီးမားဆုံး အရှူံးပဲ "

************

Off Jumpol .........

မင်းလေး စိတ်ချမ်းသာမယ်ဆို ကိုယ်တစ်လောကလုံးကို ရန်သူလို့ သဘောထားရလဲ ဖြစ်ပါတယ်........

" မင်းက ကိုယ်အရမ်းချစ်ရတဲ့ ကိုယ့်နှလုံးသားလေးပါ "

************

Gun Athaphan  ..........

ကျနော့််အနားမှာ အရိပ်လို အမြဲရှိနေပေး အမြဲစောင့်ရှောက်ပေးတဲ့အတွက် ခများကို ကျေးဇူးအများကြီးတင်ပါတယ် ........

" ကျနော့်မှာ သံယောဇဥ်တွယ်ရမဲ့ အားကိုးရမဲ့သူစိမ်းဆိုလို့ ခများပဲရှိတယ် "

Zawgyi

Smile (အၿပဳံး).......

Tay Tawan.........

အခ်စ္ရဆုံးသူကို ဆုံးရႉံးခဲ့ရတဲ့ ကိုယ္က ဘယ္သူ႕ကိုမွ ထပ္မခ်စ္ေတာ့ဖို႔ စိတ္ကူးထားေပမဲ့ မင္းရဲ႕အၿပဳံးကို ျမတ္နိုးၿပီး မင္းကိုခ်စ္မိသြားခဲ့တယ္.......

" မင္းရဲ႕ အၿပဳံးခ်ိဳခ်ိဳေတြက မူးယစ္ေဆးလို ကိုယ့္ႏွလုံးသားကို မင္သက္ေစတယ္ "

**************
Lose (အရႉံး) ........

New Thitipoom.......

အခ်စ္ဆိုတာ ရွိလာမွာ မဟုတ္ဖူးလို႔ ခံယူထားတဲ့ က်ေနာ္က ခမ်ားကို သံေယာဇဥ္တြယ္ၿပီး ခ်စ္မိသြားတာေၾကာင့္ က်ေနာ့္ရဲ႕ ခံယူခ်က္ကို အရႉံးေပးလိုက္ရတယ္........

" ခမ်ားကို ခ်စ္မိသြားတာက က်ေနာ့္ဘဝရဲ႕ အရႉံးေတြထဲက အႀကီးမားဆုံး အရႉံးပဲ "

************

Off Jumpol .........

မင္းေလး စိတ္ခ်မ္းသာမယ္ဆို ကိုယ္တစ္ေလာကလုံးကို ရန္သူလို႔ သေဘာထားရလဲ ျဖစ္ပါတယ္........

" မင္းက ကိုယ္အရမ္းခ်စ္ရတဲ့ ကိုယ့္ႏွလုံးသားေလးပါ "

************

Gun Athaphan ..........

က်ေနာ့္္အနားမွာ အရိပ္လို အၿမဲရွိေနေပး အၿမဲေစာင့္ေရွာက္ေပးတဲ့အတြက္ ခမ်ားကို ေက်းဇူးအမ်ားႀကီးတင္ပါတယ္ ........

" က်ေနာ့္မွာ သံေယာဇဥ္တြယ္ရမဲ့ အားကိုးရမဲ့သူစိမ္းဆိုလို႔ ခမ်ားပဲရွိတယ္ "










Smile And Lose Where stories live. Discover now