Part 31

192 13 32
                                    

" ကျနော် ရီးစားထားလို့ရလား...... "

ထမင်းစားပွဲမှာ လူစုံတက်စုံရှိနေတုန်း မေးလိုက်တဲ့Tayအမေးကြောင့် Newအပါအဝင်အကုန်လုံးက မျက်လုံးအပြူးသားနဲ့ Tayကိုကြည့်နေကြတယ် ........

" ဘာလို့အဲ့လောက် အံ့သြနေကြတာတုန်း ကျနော်က အားလုံးဆီကခွင့်ပြုချက်တောင်းရုံပါ.....  "

Tayအန်တီငယ်က Tayလက်ကိုလှမ်းကိုင်ပြီး

" ဘာလို့ မရရမှာလဲ သိပ်ရတာပေါ့ သားငယ်သဘော သားငယ်ပျော်နေဖို့ အဓိကပဲ....... "

" ကျေးဇူးပါ အန်တီငယ် မေမေကော ဘယ်လိုသဘောရလဲ........ "

" သားသဘောပါ သားပျော််မယ် စိတ်ချမ်းသာမယ်ထင်ရင် မေမေတို့က ခွင့်ပြုပြီးသား...... "

" ဟုတ်...... ကျနော်ချစ်တဲ့သူက ယောကျာ်း မိန်းမ ဘယ်သူပဲဖြစ်နေပါစေ ကျနော့်ကိုနားလည်ပေးရမယ်နော်...... "

Tayက Newကိုကြည့်ကာပြောတော့ Newလဲ ကြောက်ကြောက်နဲ့မျက်နှာလွှဲလိုက်တယ်.....

' P Tayဟာလေ လူကြီးတွေရှိနေတာကို ဘာလို့အဲ့လောက်စိုက်ကြည့်ပြီးပြောနေရတာလဲ မသိဘူး '

မနက်စာစားသောက်ပြီးတာနဲ့ Tayလဲ Newနဲ့တူတူ Newအိမ်ကို လာခဲ့လိုက်တယ်.....

" သားတို့လာပြီလား....... "

Newကသူ့မေမေကိုတွေ့တော့ပြေးဖက်ပြီး......

" သတိရနေတာ နေကောကောင်းရဲ့လား.... "

" အမယ်..... ဒီကလေးကတော့လေ မနေ့ကတစ်ရက်လေးပဲ အမေနဲ့ခွဲရတာကို ကဲနေလိုက်တာ "

" မေမေကလဲ...... "

" သား Tay မနက်စာစားပြီးပြီလား...... "

" ဟုတ် အန်တီ ကုမ္မဏီ သွားရမှာမို့အိမ်ကပဲ စားလာလိုက်တော့တယ် "

Newမေမေလဲဖက်ထားတာကိုမလွှတ်သေးတဲ့Newပါးလေးကိုဆွဲကာ....

" အမေကိုချွဲတာရပ်ပြီး အဝတ်သွားလဲတော့လေ သား Tayစောင့်နေတာကို "

" P Tayက..... အဲ့  ..... ceoက စောင့်နိုင်ပါတယ် မနေ့က သားကို အလုပ်တွေအများကြီးခိုင်းထားတာ "

" သားကလဲ အဲ့လိုမပြောရဘူးလေ...... "

" စတာပါ မေမေရဲ့...... P Tay အခန်းထဲ လိုက်အုံးမလား..... "

Smile And Lose Where stories live. Discover now