Part 24

156 17 20
                                    

Offတစ်ယောက် မနက်ရောက်တာနဲ့ Gunကိုခေါ်ဖို့ Singအိမ်ကို သွားလိုက်တယ် .......

" အယ်..... P Off အစောကြီးရှိသေးတာ ရောက်နေပြီပေါ့ "

Sing အိမ်ပေါ်ထပ်ကဆင်းလာတော့ အိမ်ထဲဝင်လာတဲ့ Offကိုတွေ့တာနဲ့ မေးလိုက်တယ်.....

" အင်း.... ပေါက်စကော..... "

" ကျနော့်အခန်းထဲမှာ အိပ်နေတယ် ...... ကျနော် Kitလေးဆီ သွားလိုက်အုံးမယ်နော် "

Singက ကားသော့တရမ်းရမ်းနဲ့ ထွက်သွားတာကြောင့် Offလဲ အိမ်ပေါ်ထပ်ကိုတက်သွားလိုက်တယ်......

ကုတင်ပေါ်မှာ ကပြောင်းကပြန်နဲ့အိပ်နေတဲ့Gunက 15နှစ်သားလေးကျလို့ လူးလိမ့်ပြီးအိပ်ထားလိုက်တာ ဆံပင်တွေတောင်ထောင်လို့......

" ပေါက်စ...... ထတော့..... "

" .......... "

" ပေါက်စ..... ထတော့ဆို သူများအိမ်ကြီးမှာ.... "

" ဘာလဲ ဗျာ.... သူများအိမ်လဲ ခများအိမ်မှမဟုတ်တာ "

Offအသံကိုကြားလို့ နိုးလာတဲ့Gunက Offရဲ့ပထမအမေးကို မဖြေပေမဲ့ ဒုတိယအမေးကို ကန့်လန့်ပြန်ဖြေလိုက်တယ်.......

" ကိုယ်တို့အိမ်ပြန်ကြရအောင် ... "

" ပြန်လေ ခများဘာသာပြန် ..... "

" ဟမ်... အဲ့လိုမဟုတ်ဖူးလေ ကိုယ်ကGunကိုလာခေါ်တာ..... "

" ခေါ်မနေနဲ့ ကျနော်ခများနဲ့ လုံးဝပြန်မလိုက်ဖူး တအားတွေမှ ခေါ်ချင်နေတယ်ဆိုလဲ ခများသတို့သမီးလောင်းကိုသွားခေါ် "

" ဟား.... ပေါက်စက အခုကိုယ့်ကိုသဝန်တိုနေတာပဲ..... "

" ဘာကို သဝန်တိုရမှာလဲ "

Offတစ်ယောက် အသဲယားဖို့ကောင်းတဲ့ ပေါက်စရဲ့ခေါင်းလုံးလေးကို ဖွဖွလေးနမ်းလိုက်တယ်.....

" ဟွန့်...... သွားပါ ကျနော့်ကိုမချစ်ဖဲ လာနမ်းမနေနဲ့....... "

" ဟောဗျာ ကိုယ့်ညီလေးကို မချစ်ဖဲနေပါ့မလား ချစ်တာပေါ့..... "

" ညီလေး..... အဟက် ..... သိပ်ဟုတ်တာပေါ့ ကျနော်က ခများညီလေးလေ....... "

" ပေါက်စကလဲ ကိုယ်ကချစ်လို့စတာပါ ကိုယ်ပေါက်စကို ဘယ်လောက်ချစ်လဲဆိုတာ ပေါက်စအသိဆုံးပဲလေ "

Smile And Lose Where stories live. Discover now