Part 12

180 20 15
                                    

ကော်ဖီဆိုင်ပိတ်ပြီးတာနဲ့ Newလဲ ဆိုင်ရှင်အကိုနဲ့အတူ Gunအိမ်ကိုလာခဲ့လိုက်တယ်....

အိမ်ရှေ့ရောက်တော့ Newကားပေါ်က မဆင်းခင်

" အကို့ကို ကျနော် အနှောင့်အယှက်ပေးမိသွားတယ် နောက်တောင်ကျနေပြီ ပြန်ရဲရဲ့လား "

" ပြန်ရဲပါတယ် Newရဲ့ အကိုကယောကျာ်းလေးကို ဘာတွေ လာစိတ်ပူနေတာလဲ "

" အကိုက ရုပ်ချောချောလေးနဲ့ မိန်းကလေးဆန်တော့ တခြားလူဆိုးကောင်တွေ လာဆွဲမှာကိုစိတ်ပူရတာပေါ့ "

" ဒီကောင်လေး အကိုကို စမနေနဲ့တော့ ဟိုမှာမင်းသူငယ်ချင်းစောင့်နေပြီမလား ဆင်းတော့ "

" တစ်ယောက်ထဲ ပြန်ရဲတာ သေချာပါတယ်နော် "

" New မင်း လက်သီးစာမိချင်နေပြီလား "

" ဟား စတာပါအကိုရယ် ဒါဆိုကျနော်သွားတော့မယ်နော် ကားကို ဂရုစိုက်မောင်းပါ "

" အေးပါ မနက်ကျတွေ့မယ်နော် "

" ဟုတ် "

ဆိုင်ရှင်အကိုရဲ့ကားထွက်သွားတာနဲ့ခြံရှေ့မှာသူ့ကိုစောင့်နေတဲ့Gunဆီသွားလိုက်တယ်.....

" Gun စောင့်နေတာကြာပြီလား "

" ကြာပြီပေါ့ မင်းကကားရပ်နေတာတောင်တော်တော်နဲ့မှဆင်းမလာတာ "

" sorry ပါကွာ "

" Newငါမင်းကိုမေးချင်တာလေးရှိတယ် မေးလို့ရမလား "

" မေးမှာမေးပါ စကားအပိုတွေ လာပြောမနေနဲ့ "

" အကိုနဲ့မင်းနဲ့က အရမ်းရင်းနှီးနေကြသလိုပဲနော်မင်းနဲ့သူတစ်ခုခုများ ပက်သတ်နေကြတာလား "

" ဘာကို ပက်သတ်ရမှာလဲ Gunရယ် ငါတို့ကဒီတိုင်းရိုးရိုးသားသား ခင်ကြတာပါ "

" ဒါဆို အကိုနဲ့ငါနဲ့ဆို ဘယ်သူ့ကို ပိုခင်လဲ "

" တူတူပဲ ခင်တာပေါ့ "

" ဒါပေမဲ့ မင်းကအကိုနဲ့ဆို ပြုံးနေသလိုပဲ "

2ယောက်သား စကားတပြောပြောနဲ့သွားရင်းအခန်းဆီရောက်တော့ Newကလက်ထဲကအိတ်ကိုပစ်ချပြီး ရေချိုးခန်းဆီဦးတည်ကာ ....

Smile And Lose Where stories live. Discover now