Part 17

152 19 11
                                    

Singလဲ Newတွက် အဝတ်ရွေးပေးနေရင်း သူ့ရှေ့ကလူကမေးလာတော့ မျက်နှာကိုတစ်ချက်ကြည့်လိုက်တယ် ' ကိုယ်နဲ့အသိလားလို့ '

အရှေ့က သူ့ကိုလာနှုတ်ဆက်တဲ့သူကို မြင်ဖူးသလိုရှိပေမဲ့ ဘယ်သူဘယ်ဝါမှန်းမသိတာကြောင့်ကိုယ့်ဘာသာ လက်ညှိုးပြန်ထိုးကာ...

" ကျနော့်ကို သိတာလား "

Tayလဲ မနေ့တစ်နေ့ကမှ သူ့ကိုယ်သူAliceမောင်ပါလို့ နှုတ်ဆက်သွားတဲ့ကောင်လေးက သူ့ကိုမသိသလို မေးလာတာကြောင့် ......

" ကောင်လေးက ကိုယ့်ကိုမမှတ်မိဘူးလား "

" sorryဗျာ ကျနော်က ဘန်ကောက်မှာ မနေတာ 3နှစ်လောက်ရှိနေပြီဆိုတော့ ဟိုးအရင်ကခင်ခဲ့တဲ့သူတွေကို သိပ်ပြီးမမှတ်မိဘူးရယ် "

" ကိုယ်နဲ့မင်း မနေ့ကပဲ တွေ့ခဲ့ကြသေးတယ်လေ "

" ခနနော် ကျနော်စဉ်းစားကြည့်အုံးမယ် ခများဝတ်စုံရွေးမှာဆို သွားရွေးလေ ပြီးမှကျနော်တို့စကားဆက်ကြတာပေါ့ "

" အင်း..... "

Tayထွက်သွားတော့ Singလဲ ကိုယ့်နားထင်ကိုယ်လက်နဲ့ထောက်ပြီး စဉ်းစားလိုက်တယ်......

မနေ့က တွေ့ခဲ့တယ်ဆိုတော့ P Off ကုမ္မဏီမှာလား မဖြစ်နိုင်ဘူး....
ကော်ဖီဆိုင်မှာရော ဒါလဲမဖြစ်နိုင်ဘူး ကော်ဖီဆိုင်မှာ ငါစကားပြောခဲ့တဲ့သူက P Kristအပြင်တခြားတစ်ယောက်မရှိဘူး.....
New တို့ ကုမ္မဏီမှာထင်တယ် ဘယ်သူများလဲ ......ဘယ်သူများလဲ စဉ်းစားစမ်း......

Singလဲ စဉ်းစားရင်းမှတ်မိသွားတာကြောင့် လက်ဖြောက်တစ်ချက်တီးလိုက်ပြီး.....

မှတ်မိပြီ သူကNewတို့ကုမ္မဏီက မန်နေဂျာ အကိုဖြစ်မယ် မနေ့က သူ့ကို Ceoရုံးခန်းဘယ်မှာလဲ ဆိုပြီး မေးခဲ့သေးတာ......
( လွဲနေလိုက်)

Sing အစောက လူကိုလှမ်းကြည့်တော့ ဝတ်စုံကိုဂရုတစိုက်ရွေးနေတာကြောင့် သူလဲNewတွက်ရွေးထားတဲ့တစ်စုံယူကာ ဝန်ထမ်းကောင်မလေးကို ထည့်ခိုင်းလိုက်တယ်....

Tayလဲ ဝတ်စုံစိတ်ကြိုက်ရွေးပြီး သဘောကျတာတွေ့တာနဲ့ ယူလိုက်တယ် ....

Tayဝတ်စုံဝယ်ပြီး ပြန်လာတော့ ကောင်လေးကအစောကနေရာမှာပဲ ရပ်ပြီးသူ့ကိုစောင့်နေတယ်.......

Smile And Lose Where stories live. Discover now