Kurdeee xDD dziękuję za nominację Sebby1997 @.@ od razu przyznaję, że nigdy czegoś takiego nie robiłam ;-; ale się postaram szczerze odpowiedzieć ^-^
1. Jak odkryłaś Wattpada?
No więc przez przypadek ;D szukałam czegoś ciekawego na telefon i znalazłam. Bardzo kocham czytać, więc od razu się tym zainteresowałam i jakoś poszło xD2. Co motywuje cię do tworzenia?
Myślę, że pozytywne komentarze i gwiazdki oraz liczba wyświetleń. Przy okazji szczerze dziękuję za oddawanie na mnie głosów czytelnikom!3. Ulubione ff z Wattpada?
Wszystkie o TMR xDD (Ahh, kocham ♡)4. Jaka jest twoja ulubiona książka, serial i film? (Wybierz po jednym)
Po jednym? Serio? Nie da się, chociaż próbowałam ;-;
Książki: Więzień Labiryntu, Dary Anioła, Percy Jackson, Gra o Tron, Piękne Istoty, Gwiazd Naszych Wina, Igrzyska Śmierci, Harry Potter.
Serial: Gra o Tron xDDD
Filmy: Wszystkie na podstwie książek, które lubię i o wilkołakach xD5. Jakie jest twoje marzenie?
Hmm, troszkę dziecinne, ale chciałabym umieć latać xD6. Opisz się jednym słowem.
Nieśmiało-wesoła xD7. Jest coś co chciałabyś w sobie zmienić? Jak tak to co?
No więc tak, szczerze nienawidzę swojego imienia ;-; i jest jeszcze mnóstwo innych rzeczy, ale nie będę zawracać nikomu głowy kompleksami xD8. Gdybyś mogła wybrać jedno miejsce na całym świecie, gdzie chciałabyś zamieszkać?
Moja wyobraźnia #.# nie mogłabym narzekać na nudę xD9. Ulubione słodycze?
CZEKOLADAAAA *o*10. Ulubiony smak lodów?
Wszystkie xD kocham lody X"D11. Co denerwuje cię w wattpadzie?
Pisanie na komputerze jest niewygodne :c
I pochłania bez reszty xDDUffff....koniec $.$
Ja nominuję: xLaoise, EyeOfWolf, Yuzuuki
Pytania dla Was:
1. Dlaczego piszecie swoje książki?
2. Co sprawia że wena do Was "napływa"?
3. Ulubione książki?
4. Ulubiony kolor?
5. Gust muzyczny? Ulubiona piosenka?
6. Ulubiony zwierzak? Masz jakiś? Pochwal się ^-^.
7. Czy bohaterowie Waszych opowiadań są do Was podobni?
8. Ulubiona potrawa?
9. Co robisz w wolnym czasie?
10. Gdybyś mogła wyjechać, to dokąd?
11. Umiesz na czymś grać? (Komputer i nerwy innych się nie liczą xD)
CZYTASZ
W objęciach nocy
WerewolfJestem Elliott. Mam 15 lat, kochającą rodzinę, dom. Nic więcej mi nie jest potrzebne. To dlaczego wszystko musiało się zmienić? Po co mi nowe zdolności, których nie mogę kontrolować? Po co poznaję nowych ludzi, których ranię? Kim byli moi prawdziwi...