"Her yer hazır ve temiz Asel hanım." Gülümsedim , çünkü bugün önemli bir gündü , önümüzden yeşiller yağacaktı.
Öyle hissediyorum.
"Güzel , bu başlangıç mükemmel olacak duydunuz mu beni ? " Mahir ince uzun prosuyla piç gibi sırıtırken Seren bu gece ki curaları toplamakla meşguldü.
Amaç basitti daha doğrusu amacımız.
Biz 3 genç zamanında yetimhaneden kaçıp bu işe atılmasaydık şuan siktiri boktan köşler de LSD krizine giriyor olurduk.
Şuan da giriyoruz ama siktiri boktan köşelerde değil.
Saate baktım çoktan 00.00'ı geçmişti bile hemen ayaklandık çünkü tam bu saatlerde bar'a deli gibi müşteri yağıyordu o yüzden acele etmeliydik.
"Seren barın kapılarını aç , Mahir sende burayla ilgilen hadi hızlı hızlı !"
İkisi odadan çıktığında yorulduğumu hisettim . Normal bir yaşantıdan uzak olmak gerçekten yoruyordu ki işiniz legal değilse daha da çok.
Bizim işimiz kumardı yani hayatımız elimizde ki çift as'a ve valeye bakardı , hemen yanı başımda duran sigaramı alıp odadan çıktım dar koridordan geçip orta boy masalarla döşenmiş , kırmızı duvarlarıyla göze çarpan kumarhaneye baktım .
Ah bebeğim çok güzelsin.
İçeriye şimdiden bir iki kişi girmişti onlarda orta miktarda bahis atıp oynayan ezikti , masaların arasından dolaşıp bar kısmına gidip Mahir'e seslendim.
"Piç , gece dör de masa ayır bugün keyfimdeyim ." Mahir gülerek kendine martini yaparken kulağında olan sigarayı aldım ve yaktım.
"Unutmayız eşşek miyiz biz ."
"Evet ."
"Hassiktir ordan." Gülerek koridora yöneldim kırmızı led ışıkların boymu boyunca uzandığı koridoru geçtiken sonra minik merdivene geldim . Yüksek ses kulaklarımı çınlatsada Baron'a giriş yapmıştım.
Seksi kızler ve erkekler ,tonlarca insan. localarda kokain çeken zengin piçler,köşede gizli gizli yiyişen çiftler ve barın kenarında sızan bir iki insanla baron tıklım tıklım doluydu .
Bugün ayrı bir gündü çünkü 1 hafta önce yaptığım röpartaj yeri göğü inletmişti burayı bilmeyen herkes burayı öğrenmiş ve zaten dolu olan yeri her iki şekilde de dolduruyorlardı.
Hızla DJ için ayırdığımız yere geçip bu hazzın tadını çıkardım , aslında extazy ile daha güzel olurdu . Cebimden çıkardığın minik hapı hiç beklemeden yuttum. Hafif irkildim ama iyiydi.
Kafamı kaldırıp kendimi müziğe teslim ettim.
"Olmayan tanrım bugün harika bir gün."
KLODOS.
KITAPTAKI KARAKTERLERLE GERCEKLER AYNI DEĞİLDİR.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POKER +18
Teen Fiction"Ateş gibisin. Yasaksın ama seni istiyorum." fısıltısı ile titresem de bunu belli etmemeye çalıştım. "Beni tanımıyorsun Atlas Barkın bu dünyada sen değil ben istediğimi alırım. Şimdi çek elini üstümden." Gözleri gözlerime delici bakışlar attığında k...