P/4

119 1 0
                                    


Derin bir uykudan hiç istemesem de uyandım. Bedenim yorgun , dünden kalma alkolün tadı ise hâla boğazımdaydı gerçi benim her günüm böyleydi.

Siyah geceliğimin düşen omuzlarını yukarı çekerek yataktan ayaklarımı uzattım , başımı sağa sola yatırıp boynumu oynattıktan sonra ayağa kalktım bugün önemli işlerim vardı , iyi cura çıkarmamız gerekiyordu. Büyük günlerden birisiydi çünkü bugün cuma .

Neden hafta sonu değil de cuma der gibisiniz.

Evet biliyorum.

Bunun sebebi evli yada zengin yaşlı erkekler , cumayı cumartesiye bağlayan geceyi kumarhanede ve barın üst kattaki odalarında geçirirler hafta sonu çok dikkat çekeceği için.

Yani benim gözlemlediğim kadarıyla.

Gereksiz geniş olan evimin merdivenlerinden indim ve mutfağa girdim , saat sabah dokuzdu. Henüz acıkmamıştım , tezgahta duran sigaramı alıp bir dal yaktım.

Sabahları şu lanet şeyi içmeye bayılıyordum.

Külünü çırpıp üstümü değiştirmek üzere yukarı çıkacaktım ki telefonum çaldı , ordan salona gidip telefonumu aldım.

Arayan Mahirdi.

"Ne var lan ?" Sitem dolu sesime gülerek cevap verdi.

"Patron seninki yine buraya geldi ama bil bakalım ne için."

İlk olarak o benim ki değildi.

"Sadede gel." Hafid boğazını gıcırtarak konuşmaya başladı.

"Kumar oynamaya."

Haberci benim legal olmayan kumarhanem de kunar oynamaya geliyor.
İkinci olarak dün o adamın parmakları vajinamdaydı.

Sikeyim.

"Sen naptın ?"

"İçeri davet ettim ilk seni sordu , evde dedim. Oda gece ikiye masa ayırttı seninle oynamak istiyormuş."

Onu ezerdim.

"Kapat." Telofonu kapatıp koltuğa fırlattım , bu adam ne yapmaya çalışıyordu bilmiyorum ama bir anda bu kadar yakınımda olması hiç hoş değildi.

Ki bu adamı tanımıyordum in mi cin mi piç mi polis mi ? Çünkü daha önce içeri sızmaya çalısan ajan çoktu. Hemen Seren'i aradım bi iki çalışta telefonda ince ses duyuldu.

"Alo."

"Yaklaşık iki saat sonra yani saat tam onbir de Atlas Barkın hakkın da herşeyi masamda istiyorum."

"Oldu bil." Telefonu kapatıp elimde ki sigarayı söndürüp yukarı çıktım Barona gitmem gerekliydi orayıda çok boşlamıştım , siyah düz askıları olan elbisemi ve altına siyah bilekten kesme ayakkabılarımı giydim. Bu rengi ve yüksek topuklu ayakkabılara bayılıyordum , aynadan kendime bakmaya başladım kahverengi saçlarımı düzeltip aşağı indim.

Arabamın anahtarını gerekli eşyalarımı alıp dışarı çıktım nisan ayının hem sıcak hemde soğuk havasını burnumda soludum.

Ve bir sigara yaktım.

Arabama yerleştiğim de gecikmeden çalıştırdım ve park alanından çıktım, elime telefonumu alıp dün ki kaydetmediğim ama beni benden alan mesajı ve numaraya baktım.

Tadın güzelmiş...

Öyledir.

Numaraya hiç düşünmeden tuşladım uzun bir çalıştan sonra meşgule düştü. Bende üstelemedim birini sürekli aramak salaklıktır.

POKER +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin