Düşüncelerim arasında savrulan geçmiş ve arzu dolu düşünceleri biraz da olsa uzak tutmaya çalışıyordum hayatımdan.
Kafamı sert bir omuzun üstün de buldum Efkanın geniş omzunda tırnaklarımı dolaştırdım.
Yine birlikteydik. Bu çok garipti , aramızda ki bağ yıllar önce yıpranmıştı hatta kopmuştu bile. Ama ona rağmen onun omzunda kendimi hâlâ on yedi yaşında ki Asel gibi hissediyordum.
Ayağa kalkmam gerektiğini karnıma gelen minik sızıdan anladım , sikeyim ya tam da bugün mü ?
"Nereye ?" Uykusu hafifti o yüzden bunu garipsemedim.
"Regl olmuşum."
"Tam da bugün mü ?" aynı soruyu bende dedim içimden diyecektim ki arkamı dönüp banyoya girdim , korkuyordum açıkçası.
Çünkü dikkat dağıtıcı biri vardı yanımda ve bu demek oluyordu ki işim aksayacaktı sosyal yaşantım da isteksiz olacaktım ki bunu hiçte istemezdim açıkçası.
"Siktiğimin sigarası nerede ?" Günaydın Efkan.
"Bağırma."
"Sikim de değil." Efkanla yaşamak demek bolca küfür bolca soru bolca da emir gerektiriyor ve bu saatten sonra emin olun hiç çekemezdim.
"Baron'a seninle geliyorum." tuvaletten kalktım , benimle gelmesine gerek yoktu çocuk değildim o zamanları geçmiştik.
"Hayır." arkası dönük kırışmış gömleğini giymeye çalışıyordu.
"Yeni gömlek vereyim istersen."
"Pezevenklerin gömleğini giymeyi tercih etmiyorum." ellerimi karnımda birleştirdim , herkesle yatıp kalkmıyordum ama Efkan asla buna inanmıyordu. Şahsen bende onun yerinde olsam belki bende öyle düşünürdüm bunun sebebi , gerçekten de içimde bitmeyen bir haz vardı.
Fakat bu herkesle seviştiğim anlamına gelmiyordu.
Birazda olsa içimin burukluğunu bir kenara bırakıp ona tekrar baktım , sırt kasları hâlâ yerinde duruyordu ki bu erkekte en beğendiğim yerlerdi o an aklımda sadece o üstümdeyken sırtında gezdirdiğim tırnaklar geldi.
sikeyim , ne kadar kolay tahrik oluyordum böyle.
"Anlıyorum mükemmelim ama biraz daha öyle bakarsan senden korkmaya başlayacağım." dedi gülerek, kaz ayakları ortaya çıkmaya başlamıştı.
"Hadi ordan." Dolabımı açıp önüne geçtim bugün renkli giyinmek istesem de her zaman ki gibi siyah giymeyi tercih ettim. Dolaptan çıkardığım siyah gömlek ve kumaş pantolonu güzel stiletto ayakkabılarımla kombinleyecektim ki Efkan elimde ki gömleği aldı.
"Bunun içine sütyen giymeyeceksin ve insanlar sana bakacak ? beni delirtiyorsun gerçekten Asel." Buda nereden çıkmıştı?
Evet giymeyecektim ama kıskançlık yaşımız çoktan geçmişti sinirle gülerek ona döndüm.
"Efkan saçmalama istersen , ne giydiğim seni ilgilendirmez. İster sütyen giymem ister külot giyme-"
"Kes sesini." Sert sesiyle durdum , ne oluyordu burada hiçbir şey anlamıyordum.
"Bana bak , senin karşında körpe bir Asel yok artık tamam mı ? geçti o devirler ve şimdi ya kıyafeti mi verirsin yada dediklerimin hepsini yaparım." Bunu dememle gözlerini gözlerime hapsetti.
Yavaş yavaş bana doğru gelmeye başladı adımlarımı geri atmadım , korkmuyordum çünkü. Ama o hâlâ ondan korktuğumu ve ona itaat edeceğimi sanıyordu.
"Asel..." Ellerini saçıma doğru getirdi bir tutamımı kulağımın arkasına attı gözleri aslında çok şey anlatıyordu ama o kadar uzun zaman geçmişti ki onu artık ezberim de tutamıyordum.
Ne demişler , geçmiş geçmiştir.
ha! çok kolaydı sanki dedim kendi kendime .
"Senin bu hâllerine bayılıyorum , bu dik duruşun güçlü oluşun ve beni , beni."
Gerisin getirmedi çünkü ellerimi boynunda birleştirip onu öpmeye başlamıştım bile. Dudaklarımız raks ettiğinde sert dokunuşların yanı sıra dudaklarımızın arasından süzülen haz beni bitiriyordu.
Karşılık vermesiyle dudağını sertçe ıssırdım. İşin içine dillerimiz girdiğinde geri çekilmeye başladı.
"Eğer biraz daha böyle devam ederse sabah seksine ihtiyacım olacak ki sen regl iken bu işi kendim halletmek gerekecek ve bu da benim isteyeceğim en son şey , hele ki bacaklarınına arasında sızlayan kadınlığın varken.
Arsız cümlesi ile gülümsedim.
"Baron'a benimle gelmiyorsun." diyip aşağı inmeye başladım son duyduğum şey ise beni tekrar gülümsetti.
"Asel kareyel... Beni sinir ediyorsun kadın."
KLODOS.
par part bir bölüm olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POKER +18
Teen Fiction"Ateş gibisin. Yasaksın ama seni istiyorum." fısıltısı ile titresem de bunu belli etmemeye çalıştım. "Beni tanımıyorsun Atlas Barkın bu dünyada sen değil ben istediğimi alırım. Şimdi çek elini üstümden." Gözleri gözlerime delici bakışlar attığında k...