P/2

147 0 0
                                    

1 hafta önce

"Böyle büyük bir başarıyı sadece basit bir gece klübünden mi edindiniz ?"

Basit mi ? Seni sikerim.

"Basit olsaydı benimle röpartaja gelmezdiniz ayrıca evet sadece klüp işletiyorum." Karşımda duran yakışlı adama baktım normal hayatta görsem üstüne atlayıp deli gibi sevişebileceğim bir tipken karşımda bana sorular sorması , garip.

"Yani geliriniz tek bir işten elde ediyorsunuz ?" Hayır.

"Evet." Sandalyede geriye yaslanıp biraz daha oturuşunu dikleştirdim zaten yırtmaçlı olan elbisem bacaklarımı iyice göstermeye başlamıştı.

"Teşekkürler Asel hanım." Kayıdın bittiğini anlayınca derin nefes aldım , değişik bir his vardı içimde ela gözlü ve adını bilmediğin röpartajcı sandalyeyi ayağıyla itip zaten uzun olan boyunu iyice uzatmıştı.

Tanrım bu adamdan deli gibi elektirik aldım.

"Atlas bey biz gidiyoruz gelecek misiniz ? " demek ismi Atlast'ı ,  güzel. Karşı kapıda bekleyen adamlara gidin işareti yapıp gözlerini bana çevirdi.

"Asel , size Asel diyebilirim değil mi ?" Gülerek kafa salladım.

"Evet." Hafif sırıttığında inci gibi beyaz dişlerine baktım , olgun bir bünyesi geniş omuzları , ela gözleri , kalp dudakları ve kirli sakalları , bunların hepsi beynimin derinine gömülmüş gibiydi.

"Burda mısınız ? " parmak şıklatma sesini duyunca gözlerimi yukarı kaldırdım.

"Pardon , sigara içer misiniz ?" Siyah çakmağımla paketimden bir dal çıkarıp ince sigaramı yaktım tam paketi kapatıcakken elimden çekip kendine bir dal çıkardı ve az önce masaya koyduğum çakmağı alıp yaktı.

Etkilenmiştim.

Yavaş adımlarla barın etrafında gezerken bar kısmına girip kendime ve karşımda ki adama kokteyl hazırlamaya karar verdim.

"Benim burda olma amacım aslında klübü gezmekti ha birde sizi daha iyi tanımak ." Elindeki külü çırpıp bana baktı , bir nefes çekip bardakları masaya koydum.

İşini biliyordu aslında.

"Bilemeyiz Atlas ." Gözlerini bana çevirince bir an yanlış birşey mi söyledim diye düşünürken eliyle sigarasını söndürüp gülümsedi .

"İsmimi senden duymak güzel."

Yavaş , hızlıda olabilirsin.

'Bir bardak martiniye ne dersin ?" Elimdeki bardağı ona uzattım hiç şüphe etmeden aldı ve bir yudum içti.

Kendime de bardak alıp kollarımı masaya yasladım , gözleri göğüslerime 1 saniyeliğine kaysada geri yukarı baktığında gülümsedim.

"Hadi ama siktiğimin gündüz vaktine müşteri almıyo-" gözlerimi sinirle mahire çevirdim. Dün gece bol bol tüttürmüş ve üstüne üstlük o kafayla karşımda ki adama beni rezil etmişti.

Sikeyim Mahir.

"Asel ve yanında ki adam seni tanımıyorum ama ... sigara versene ." Paketi alıp ona sertçe fırlattım , bu benim git dememdi onunda anlama şekli buydu.

"Bu kim ? "

"Mahir burda çalışıyor Seren de öyle , aslında ikisi yakın dostum birlikte işletiyoruz ."

"Ama patron sensin ." Gülerek içkimden yudum aldım.

"Bilmem." elinde ki içkiyi kafasına dikledi bi anda bu kadar hızlı içmesini anlayamamıştım .

"Kumar oynar mısınız ? "

Siktir , nerden çıktı bu ?

"hayır da nereden geldi bu fikir" Kafasını sola yatırıp gülümsedi , Elleri ile boş martini bardağı ile oynayıp gözlerini bana çevirdi.

"Zeki ve çalışkan bir kadınsın." Gülümsedim.

"Evet öyleyim."

"Egonda cabası..." kahkaha atmaya başladım ben gülünce oda gülümsemişti.

"Biliyorum. Ama tahmininiz yanlış kumar oynamıyorum."

Deli gibi oynuyorsun sürtük.

Birşey demeyip cürretkâr bakışları ile beni incelerken barın içinden çıkıp yanda ki bar taburelerinin üstüne oturdum . Bacak bacak üstüne atıp masada duran paketten bir dal çıkarıp yaktım dumanı suratına üflediğimde geri çekilmedi , ela gözleri benim mavi gözlerin ile raks ettiğin de kendimi boş ele oynayan as gibi hissettim.

"Paco rabanne lady."

"Anlamadım ? " gülmeye başladı.

"Parfümün."

"Koku alma konusunda iyisiniz galiba ?" Yavaşça gülümseyip saçlarımın açıkta bıraktığı boynuma yaklaştı , sıcak nefesi boynumu yalayıp geçtiğin de bacaklarımı birbine bastırdım.

Uzun zamandır hiç bu kadar etkilenmemiştim.

Nefesini daha da fazla hissetmek isterken bi anda geri çekildi , içimde ki heves yarıda kalırken elimi boynuma götürüp gülümsedim.

"Bu güzel kokuyu unutmayacağım , şimdi izninizle." Ayağa kalktı ve ceketini aldı.

"Sizi tekrar beklerim." Boynuma hafif bir buse kondurup geri çekildi.

"Sizi değil Atlas diyeceksin güzel kadın." Barın çıkışına gittiğin de derin bir nefes aldım.

Siktir bu adam gerçekten...













KLODOS.
Bölumler kısa evet ama yeni yayımlandığı için ilerleyen bölümlerde fazlalaşıcak.

POKER +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin