P/10

52 0 0
                                    

Çok uzun gelecek bir uykudan uyanmaya çalışıyordum. Koca yatağımda çırpınıp saten çarşafın verdiği yumuşak hissiyat ile kendimi eğlendiriyordum işte.

Ayağa kalkmaya hazır değildim aslında ,  düşünüyordum da bazen herşeyi bırakıp asgari ücretle çalışan ve evlilik hayalî kuran bir kadın olmayı merak etmiyor değilim.

Evlilik mi , sikeyim berbat bir düşünce.

Birine evli olmadan da bağlı kalabilirsiniz parmağınaza taktığınız şeyi tüm sadakatinizle taşımak büyük başarı ama ben o kadın değildim.

Kafamı yataktan kaldırdığım da şiddetli bir ağrı girmesiyle iki saniye öylece durdum , çok fazla içiyordum bunun olması doğaldı ama artık alkole bir sınır koymam gerekiyordu. Komidinin üzerinden telefonumu aldım Efkan'ı arayacaktım , yine ortadan kaybolmuştu.

"Beni merak ediyorsun ?" Sesinde kinaye vardı bu durumdan deli gibi eğleniyordu.

"Yanlış tahmin , neredesin ?"

"İşlerim var ayriyetten bu gece ki olağanüstü partiyi merakla bekliyorum sana verdiğim mirası umarım boktan kokaincilere emanet etmemişsindir."

Ve kapanış sesi.

Efkan'nın bu kadar ukâla olması benim h ona karşı bitmeyen ve asla vazgeçmediğim bir hırs kazanamamı sağlıyordu.

Yataktan kalktım ve merdivenleri inmeye başladım başım öyle şiddetli ağrıyordu ki her attığım adımda sanki birisi beynine çekiçle vuruyor ve kafatasımı beş parçaya bölüyordu.

Mutfağa ulaştığımda ilk işim ağrı kesici içmekti , ama daha suyumu içemeden kapımın çalmasıyla kocaman bir siktir çektim istisnasız bir günüm tek geçmiyordu.

Kapıya doğru yavaş adımlarla gittim ve deliğe bakmadan kapıyı açtım , Mahir saçı başı dağılmış bir şekilde karşımda duruyordu gözleri hafif kızarmıştı ki bunun ottan kaynaklandığını düşünüyorum fakat burda bir tezatlık vardı Mahir içmemişti sinirinden ağlıyordu.

"Ne oluyor amına koyım sabah sabah." Sinirle sorduğum cümlemi aldırmadan içeri gitti kendini geniş koltukların birini attığında derin bir nefes çekti içine ve masada duran sigaralardan birini ateşledi.

"Sana sormalı ?" Bana neyi soracaktı.

Ve yine ne bok yedim.

"Mahir bak sinirlerim tepemde kahvaltı bile yapmadım ve senin burda boktan afra tafralarını çekiyorum." Kafasını bana çevirip ellerini saçlarında geçirdi , kessinlikle çok sinirlenmişti yoksa Mahir bana bırakın ciddi anlamda küfür etmeyi sesini bile yükseltmezdi.

"Efkan. Sabah mekâna gelip bir ton şeye burnunu soktu." Hızlıca yanına gidip bende oturdum.

"Nasıl yani ? "

"Partiyle ilgili endişelerini dile getirdi birde üstüne üstlük bu partide kimsenin uyuşturucu kullanmayacağını ve satmayacağını söyledi , eğer öyle birşey olursa Baron'u unutmamız gerekmiş."

"Asel bak biz normal bir hayat geçirmiyoruz illaki illegal şeyler olucak ama o siktiğimin adamı benim içtiğim iki gram şeye laf ederse onu tek-" Lafını getirmeden onu böldüm çünkü ağır ve küfürlü bir şekilde konuşacaktı.

"Aklı sıra beni cezalandırıyor işte."

"Efkan'nın bu hareketleri fazla geliyor artık , aranızda ne sık var bilmiyorum ama fazla üstüne düşüyor."

Evet öyleydi onun gözünde hâlâ eski Aseldim.

Derin bir iç çekti , herşey karmakarışıktı ne yapacağımı bilmiyor ve bu hayatta bana ağır gelmeye başlıyordu. Hiçbirşey demeden sigaramı söndürdüm ve ayağa kalktım bu parti öyle yada böyle olacaktı.

POKER +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin